Wat je even kwijt wil #72

Jaa ze hebben me goed open gemaakt!!
Littekens maakt me echt niet uit, vind littekens altijd wel mooi/bijzonder
Ben allang blij dat dat kut gips eraf is en ik weer een beetje uit de voeten (hihaho) kan en lekker slapen en douchen en op de bank liggen zonder iets eromheen

Maandag eerste afspraak bij de fysio :tada:

15 likes

Nog een dun beentje van gekregen? Of viel dat mee?

1 like

Zo’n bizar besef wat er medisch gezien allemaal mogelijk is en dat je huid (en andere lagen trouwens net zo goed) weer bij elkaar groeit

6 likes

Ik was geinfluencend door die maak een praatje reclame denk en ik had net een doos ijsjes gekocht waarvan ik er maar 3 nodig had, dus ik heb die ijsjes uitgedeeld aan (oude) mensen die ik zag zitten op bankjes of voor hun huis ofzo en het was oprecht echt zo gezellig.

Denk dat ik nog steeds ziek ben want normaal doe ik niet zo maar ik zou het iedereen aanraden want mensen vinden dat dus echt leuk. En dan voel je jezelf ook weer leuk. En mango ijsjes zijn vet lekker en €2 voor 12 stuks tip tip

93 likes

Hahaha nee dat niet! Vooral mn enkel is nog goed dik dus veel verschil

mocht je niet van voeten en been haar houden

5 likes

Ik ben op een station, en het is nu al mega benauwd. Ben onderweg naar iets van werk dus heb gewoon een lange broek aan en ik heb het dus echt bloedheet. Mezelf bij elkaar geraapt om koffie te halen, trappen af en op… Is er helemaal nog niets open :sob:

3 likes

Oh ik krijg ze sinds vandaag ook weer. Van die Alabama Rush video’s? Ik snap er nog steeds weinig van maar ben wel gefascineerd. Ik krijg ook specifiek alleen video’s van Alabama. Is dit verder nergens een ding?

Huh ik dacht dat het verdween?
Thanks for the tip man

Ben m’n spiegelreflexcamera op een buitenlands vliegveld vergeten/kwijtgeraakt en ik krijg net gewoon een mailtje van dat vliegveld dat ze hem hebben gevonden :heart_eyes: echt niet verwacht maar faith in humanity restored!

81 likes

Dit seizoen is het laatste :disappointed:

1 like

Belach. Maar echt, ridic.

2 likes

Ik had een bestelling bij Skims gedaan en vond een item heel tof maar wel erg duur. Even over getwijfeld maar toch gehouden en de rest terug gestuurd.

En nu hebben ze alles els retour verwerkt en het ik het topje gratis :raised_hands:t3:

Het is deze!

Je kunt de top op heel veel verschillende manieren dragen ook.

33 likes

Ik ben helemaal fan sinds ik old school TMF heb ontdekt op Samsung tv (ook op rakuten tv volgens mij). En nu is die videoclip van Not gon’ cry van Mary J Blige op en die make-up looks zijn zooo een vibe. Die bronzen lip maar helemaal die look met die soort zwarte muts, zwarte zonnebril, zwarte leren jas en zwarte lipstick :black_heart:. Ik wou dat ik hier cool genoeg voor was (en vooral niet de kleur van levercirrose heb in de winter :broken_heart:), echt een goede winterlook.

21 likes

Onze vlinderstruik is echt ontploft dit jaar. Mega veel pluimen, heel hoog
En nu zitten er zeker 10 vlinders elke dag :smiling_face_with_three_hearts:

31 likes

Mijn moeder heeft 2 dagen bij ons thuis opgepast en ze heeft beneden alles afgestoft en gezogen, het toilet gepoetst, de was opgevouwen en toen ze weg ging zei ze “als het volgende week iets minder warm is wil ik ook wel je ramen wassen.”
Ik kan hier wel aan wennen hoor :full_moon_with_face:

58 likes

Wow wat heerlijk! :scream:

1 like

Mn buurvrouw zit dronken in de tuin met een vriendin vet aan het huilen “ik ben altijd sterk gebleeeveeee”
“Ben zoveel mensen kwijt geraahaaakt in me levuhhhh” hahaha je kent het wel echt dronken gejank
Gierennnn

Edit ben zo invested in het verhaal dat ik mn tv op stil heb gezet

39 likes

Ik zit echt zwetend en trillend (tw emetofobie en net keiveel overgegeven en ook op de wc gezeten) op de bank, voel me echt zo ziek, en mijn jongste kind werd ook wakker. Ik weet echt even niet waar ik het zoeken moet :confounded::confounded:
Edit: kind blijft maar wakker worden, echt hoe is deze timing dat dit precies gebeurt als ik me zo ziek voel :sweat:

7 likes

Het was vannacht zo warm hier dat ik (bijna) alle deuren open had gezet. Tot groot plezier van alle dieren in huis. De muggen hebben mij compleet lek geprikt en mijn katten vonden het wel gezellig om dicht tegen mij aan te kruipen op bed. Om
vervolgens vanaf vijf uur rondjes te rennen door het hele huis.

Bunny… met alle liefde… kap nou met die omgekeerde complimenten aan jezelf. Je bent een leuke meid om te zien en je hebt niet de kleur van levercirrose. Tenminste ik ga niet googlen maar neem aan dat t niet best is.

9 likes