Wat je even kwijt wil #72

Ik zou willen dat ik zo was. Mijn was leeft op het wasrek tot ik de volgende was gedraaid heb.

22 likes

Ik maak tegenwoordig foto’s van mijn wasrekken met daarbij een opmerking wanneer het er weer af kan :grimacing:

1 like

Ik ben vanochtend keihard door mn enkel gegaan waardoor ik nu niet goed erop kan lopen, heb diarree en géén wc boven. Het wordt een spannende nacht.

7 likes

Ik app mijn moeder of ze komt ‘koffie vouwen’ aka was van een hele week helpen vouwen met een kop koffie als beloning.

20 likes

Ik voel me echt @Soy.peor

Er is blijkbaar veel drama gaande bij mijn sportclub, mensen ontslagen/uit de club gezet. En net voordat het bericht met de vuile was, werd verwijderd heb ik alles gescreenshot.

32 likes

Hopelijk geen spetterende nacht

3 likes

Ik zit tegenwoordig in een tweestrijd als het op afspreken op een vrije dag aankomt. Aan de ene kant vind ik het heel leuk om dingen af te spreken met vrienden/familie, en aan de andere kant heb ik iets van: ik heb nergens zin in, laat mij maar lekker de hele dag met rust.

17 likes

De nacht is rustig verlopen :rofl:

3 likes

Deel de drama :sunglasses:

2 likes

Ik ben vrijwilliger bij het asiel en moest vandaag een nieuwe man inwerken. Zo een type dat heel handig is en op meerdere plekken vrijwilliger is omdat hij met pensioen is en iets om handen moet hebben. Een technische dienst type :joy:

Maar hij had dus helemaal kattensnoepjes mee en botjes voor de honden (en cake voor de mensen) en hij ging ook later helemaal terug naar de verblijven waar hij nog geen snoepjes had gegeven!

113 likes

Zo schattig

3 likes

Dit is echt m’n droom als ik met pensioen ben :heart_eyes:

5 likes

Fantastisch om lastig gevallen te worden door een vent in de trein. Rot een eind op, engnek.

Ik vind het soms zo grappig hoe het internet werkt. Want ik zit nu op de bank een beetje humeurig met net geen lekkere koffie een beetje te scrollen op dit forum.
En terwijl ik jouw post lees merk in gewoon dat ik hier blij van wordt. Vervolgens vertel ik dit aan mijn vriend en hij moest er ook van glimlachen. Daarna realiseerde ik me dat die man die jij inwerkt waarschijnlijk helemaal niet weet dat jij dit gedeeld hebt op dit forum. Maar hij heeft vandaag niet alleen de dieren een beetje blijer gemaakt, hij heeft ook iemand die eerst humeurig was opgefleurd met zijn lieve actie

55 likes

Ah dat is ook echt lief! Ja, ik had het hier ook bewust gepost, omdat ik weet dat veel mensen dit leuk vinden om te lezen!

Maar idd gek dat die man geen idee heeft en zijn hele actie waarschijblijk niet eens zo bijzonder vind!

5 likes

Ooh ik vind dit echt heel aandoenlijk đŸ„č. Kan er bijna van janken, zo aandoenlijk, en ben niet eens ongesteld (dan huil ik sowieso).

3 likes

Vandaag is de truckrun weer in mijn gemeente en momenteel rijden er al 3 kwartier toeterende vrachtwagens langs ons huis waarvan de meeste chauffeurs alles uit de kast hebben gehaald en hele muziekstukken langs komen als toeters

Ik kan me ook altijd enorm ergeren aan harde geluiden maar bij zoiets als de truckrun denk ik dan: voor mij een uurtje herrie, voor de deelnemers een middag waar ze het waarschijnlijk nog wéken over hebben :face_holding_back_tears:

10 likes

Ah gossie er zitten roze hartjes op de verpakking van ob mini organic. Misschien is dat al wel lang zo maar nog nooit gezien, en het touwtje is heel lichtroze en ik vind dat verwarrend :joy:

1 like

Zijn ze niet vernieuwd? Hier bij de ah waren alle OB schappen leeg met een bordje dat het uit het assortiment is, dus verwacht eigenlijk een update

1 like