Dat is echt supernaar, die bazen kunnen zulke klootzakken zijn. Hoop dat ze er veel uit heeft kunnen slepen.
ik vond het ook grappig hoor!!! of dat iets positiefs is moet jij weten
maar ik herken dit gesprek wel want ik vind het ook wel leuk om mezelf met het meisje van yde oid te vergelijken maar dan krijg ik ook reacties zoals die van nescio. en dat is altijd lief bedoeld dus prima, juist aardig, maar voor mij is het dan gewoon niet zo serieus dat er een heel complex onder zit haha
Manlief en ik zijn onbewust de afgelopen jaren verplichtingen aangegaan in een stad in de buurt. Daardoor zijn we er steeds vaker te vinden en merken we ook dat we het super leuk vinden om daarheen te gaan voor uitjes etc. Nu hebben we het er laatst over gehad om te verhuizen, vooral voor mij is dat echt een dingetje, maar we overwegen het nu serieus en ik vind het heel leuk maar ook mega spannend. Maar nu willen we proberen alle halve klus taken thuis op korte termijn af te ronden en er is toch best veel wat gedaan moet worden. Ik haat klussen. ![]()
Haha, Huttopia Lanmary - Perigord in de Dordogne
Maar wat verwachten jullie dan van anderen dat die hierop reageren? Want ja het kan zeker wel eens grappig zijn, maar als iemand het regelmatig doet is het toch voor anderen een beetje ongemakkelijk. Als je erg knap bent, maar ook als je wel op het meisje van Yde lijkt, wat wil je dan dat anderen zeggen of hoe wil je dat ze naar jou kijken, of naar zichzelf (want als je zelf bleker/dikker/whatever) bent ga je daar toch over nadenken.
zulke dingen gooi je er toch gewoon uit zonder nadenken haha. ik bedoel zelf dan gewoon dat ik er moe/slecht uitzie, niet specifieke kenmerken, dus als anderen op basis daarvan zichzelf gaan overanalyseren vind ik dat een beetje vergezocht. ik vind mezelf ook wel gewoon redelijk knap maar dat staat er los van voor mij. maar ik heb best veel familie/vrienden/collegas die ook zulke humor hebben dus ik geloof niet dat het veel voorkomt
Ik heb wel meerdere vrienden die dit soort grappen over zichzelf maken, en idk, gewoon lachen denk ik? Ik vind het ook oprecht wel grappig. Niet als mensen zeggen āik ben lelijk hahaā maar als de grap zelf grappig is, is zelfspot toch leuk. Ik betrek dat ook niet op mezelf eigenlijk
Ik moet een stukje over mijn werk (als in wat ik maak) schrijven en ik zit helemaal vast
Mijn brein is sowieso gesmolten na een dag vol treinreizen en musea en ik heb zo ook nog een werkmeeting, gelukkig wel online
Ik wil naar bedddd.
Gewoon bevestigen. Hekel aan mensen met een verstoord zelfbeeld boven de 30.
Voor mijn vriend is het echt zn meditatie moment in de zomer, hij mist het echt in de winter.
Ik heb serieus de hele dag geslapen omdat ik vanochtend met knallende hoofdpijn wakker werd. En nu is kwart over negen en zit ik alweer te gapen op de bank.
Ik vind dat soort hyperbolen juist grappig en gebruik ze zelf ook. Ben een tijd erg ziek geweest en toen een jaar niet naar de kapper geweest inclusief enorme grijze uitgroei. En dan zei ik ook zoiets als dat ik er eindelijk niet meer uitzag als een zwerver. Was toen ook iemand die dat echt vervelend vond dat ik dat zei en het allemaal veel te serieus nam. Man, ik was gewoon blij met mijn opgefriste hoofd en wist dat ik er daarvoor niet al te florissant had bij gelopen. Laat me.
Gisteren een mail van bol.com dat er bij een logistiek bedrijf gegevens zijn gelekt, nu van Ace&Tate mogelijk ook klantengegevens. Ik zat ook al bij de Odidolek, HPV onderzoek. Zal ik anders mijn gegevens maar gewoon zelf op het internet zetten? Scheelt iedereen weer werk.
Ik zei gister al: Goh alleen mn brilsterkte lag nog niet op straat, maar dat nu ook (las later dat dit nog niet zo was, maar toch)
Ik zit tot nu toe ook bij al die grote dataleks, ga denk ik bij een nieuw paspoort gewoon zelf die gegevens maar gewoon verkopen, verdien ik er ten minste nog wat aan.
Ja en ik kreeg ook al een mailtje van de Bijenkorf deze week ![]()
Ik vind die berichtgeving zo fascinerend, de onderwerpsregel was:
Vertraging bij bestellingen door beveiligingsincident en mogelijk datalek
Dat āen mogelijk datalekā kwam in mān notificaties niet gelijk in beeld (werd afgebroken), ik denk echt dat ze dat expres doen alsof het dan minder/niet gelezen wordt ofzo.
Sameā¦
Ja dit vond ik ook heel sneaky!
Dat had bol wel beter gedaan. Dat was een hele uitgebreide mail met als titel āBelangrijke informatie over een beveiligingsincidentā.
De inhoud van die Bijenkorfmail was ook nul.
En met de klantenservice van de bijenkorf is ook geen contact te krijgen. Ugh irritant allemaal, gewoon nooit meer ergens online bestellen dus ![]()
Ja dat klinkt wel een stuk beter. Volgens mij kun je als bedrijf ook maar beter zo transparant mogelijk zijn en eerlijk. Wel vreemd, ik heb die van bol niet ontvangen