Wat je even kwijt wil #72

Zul je zien dat hij de vertrouwenspersoon van de club is :clown_face:

10 likes

Nou ik ken een school waar inderdaad de vertrouwenspersoon (was ook docent) is geschorst vanwege grensoverschrijdend gedrag.

3 likes

Ja en misschien helpt jouw melding niet, maar helpt het wel alerter te zijn op de club en/of krijgen ze meerdere meldingen.

3 likes

Er is hier in de buurt een bosbrand uitgebroken en er wordt alleen maar opgeschaald en opgeschaald. Hoop zo dat ze het snel uit hebben. Heb op die plek vorige week nog een rondje hardgelopen en het is daar zo gortdroog, niet te doen.

2 likes

Waar niet?! 🫠 Als je op 112meldingen kijkt zie je de brandweer nu continu uitrukken voor natuurbranden door het hele land.

2 likes

Oh nee was niet in me opgekomen

Edit: ja duh, ik weet ook wel dat dit geen lokaal probleem is.

4 likes

Er is zojuist een wereldwonder gebeurd.
Ik had een nieuwe bikini nodig. En ik haat het om bikini’s te kopen, want ze zitten nooit goed. Het welbekende probleem. Dit is al jaren zo, ik heb al sinds 2022 geen zwemkleding meer gekocht.
En ik ben nu in Spanje met familie en m’n tante zei een leuk lokaal winkeltje te kennen. Eerste bikini die ik pak vind ik leuk. Goede kleuren, het model leek me ook wat en m’n maten waren er zelfs.
Ik doe ‘m aan en ik voel me er gewoon goed in. Ik kan al jaren geen goede bikini vinden en als ik er eentje leuk vind, is of m’n maat weg of moeilijk duur.
Dus ik ben zo zo zo blij. Ik voel me al ongemakkelijk in zwemkleding, dus om in ieder geval een bikini te hebben waarvan ik vind dat het me flatterend staat, vind ik echt fijn

101 likes

Ik heb heb net geskeelerd op m’n Bauers van +25 jaar oud. :joy: Heb wel 6 jaar geleden de wieltjes vervangen.

13 likes

Ah vet leuk!

1 like

Zou er wel mee oppassen. Het plastic wordt uiteindelijk poreus en breekt.
Mij overkomen toen ik een brug aan het opskeeleren was :joy:

4 likes

Dit gaat schokkend zijn voor sommigen maar I loooooveeee Knorr Wereldgerechten burrito’s en ik weet zeker dat ik zo weer buikpijn ga krijgen omdat ik er teveel van heb gegeten :heart_eyes:

26 likes

Haha ja dit heb ik 6 jaar geleden meegemaakt, toen ging er ineens een wieltje kapot doordat die idd helemaal poreus was, toen ging ik bijna op m’n bek en kon ik opgehaald worden. :joy: Maar ging bij jou de schoen zelf zeg maar kapot?

1 like

Vooral dat sausje :star_struck::star_struck:

11 likes

Maar dat sausje is ook echt baas. Mn studententijd doorgekomen op pasta pesto en Knorr burritos.

4 likes

Bij mij braken de bandjes af. Misschien dat het bij de schoen nog meevalt.

1 like

Oh ik heb dat model met veters :joy: Heb maar 1 zo’n bandje met een clip. Als ik dit vaker ga doen moet ik misschien maar een keer nieuwe kopen.

1 like

Dit had ik in mijn studententijd met de kip tandoori van knorr. Nu echt zin in ook.

9 likes

Haha ja ik bij de durum van knor, met die appelstukjes (heel random ook eigenlijk??). Kan die smaak zo weer in gedachten proeven

7 likes

Vanmiddag de hele middag bij een strandje geweest om te chillen en kletsen met een vriendin (wel niet echt kunnen zwemmen, maar had toch echt een beetje vakantie gevoel :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Wow thanks voor de deal AH !

23 likes