Wat je even kwijt wil #72

Ja hallo, daar gaat mijn filosofische redenering.

1 like

Ja ik ook regelmatig :sweat_smile:

6 likes

Mijn iphone 15 pro wordt zo warm tegenwoordig tijdens het opladen. Echt leip. Ik wil geen nieuwe want hij doet t goed maar verbrand bijna mn handen joh

4 likes

Zo die van mij oook ja (16), echt irritant.

Mijne ook!? Is dit een bug ofzo in een van de updates.

1 like

Ja je zou t bijna denken. Mijn vriend heeft t ook.

1 like

Ik heb het niet maar zie ook dat ik vannacht nog de software update moet installeren haha, ik heb een 14 dus hoop dat het dan maar snel gefixt wordt.

1 like

Mij valt dit ook opeens op sinds vorige week ofzo… (normale iphone 15)

1 like

ik had dit met mijn nieuwe iPhone 17 een keer en de dag er na was ie kapot en inmiddels wacht ik al weken op de reparatie omdat er een chip tekort is

2 likes

Kennelijk komt het door de update of uberhaupt ios26, wie tiktok heeft even de gepinde video van daily_innovation kijken van 5 dagen terug

3 likes

En voor degenen zonder TikTok!!! Gun je ons geen koele telefoon?

13 likes

Ik zat net in de trein en er zat een stel in een vier-zits met koffers en voeten op de bank. Het was erg drunk en mensen moesten staan. Er werd tweemaal omgeroepen of mensen Hun tassen op de ground wilde zetten.

En ze weigerden gewoon! Toen de conducteur aankwam had de vrouw een grote mond tegen de vrouwlijke conductuer. Toen er anderen zich ermee ging bemoeien, hebben ze eindelijk de voeten en tassen op de grond gezet.

Echt hoe associaal kun je zijn?!

6 likes

Dan is het vast googlebaar obv deze printscreen 🄹

4 likes

Omdat ik, in tegenstelling tot @mikselke , wel een gemeenschapsmens ben en een gunner, heb ik het op insta opgezocht. Al hun Posts zijn volledig IA en de tips zijn al je instellingen lager zetten dus je apps niet automatisch verversen op de achtergrond, je locatie alleen aan als je de app gebruikt, Siri uitzetten, etc.

Dan heb je dus een telefoon die steeds toestemming gaat vragen en alsnog heet wordt, aldus de comments.

11 likes

Ik heb dit ook zó vaak in de ochtendspits. Tegenwoordig vraag ik ƩƩn keer ā€˜mag ik alstublieft daar zitten’ en als diegene dan niet reageert doe ik of ik op hun tas ga zitten of alsof ik hem zelf op de grond ga zetten. Echt onbeschoft van mij om aan iemand spullen te zitten, maar goed dat zijn zij op dat moment ook. Ik wacht nog op de dag dat ik ruzie of een klap krijg, maar meestal kijken ze alleen chagrijnig

*oh wel alleen als ik zeker weet dat diegene me wel verstaan heeft natuurlijk

19 likes

Nee hoor vind ik niet onbeschoft. Ik vind het eerder onbeschoft dat iemand doet alsof ie je niet hoort :’) ik zou idd ook zeggen van: ā€˜of u haalt uw tas nu weg, of ik doe het’

9 likes

Ik las dat egels het zwaar hebben met eten dus ik heb vandaag maar eens egelvoer gekocht. Speciaal egelvoer omdat ik hoopte dat het niet zo katten zou aantrekken, nou het ruikt EXACT naar kattenvoer hahaha het is denk ik ook bijna hetzelfde?? De vorige keer dat ik Harry wilde voeren at de kat van de buurvrouw het steeds op grrrr… maar ik ga het weer proberen. Ik zit al 5 minuten naar het egelpoortje te staren, als een soort slangenbezweerder met z’n fluit omg. (Ik heb de egel in kwestie al weken niet gezien lol)
Ik moet ook nog steeds een egelhuis maken jajaja.

19 likes

Ik ga in het najaar op vakantie en ik kom er net bij toeval achter dat mijn terugvlucht is geannuleerd en ik een dag later pas terug vlieg haha huh, ik vind het prima - moet alleen nu wel even verblijf en huurauto met een dag verlengen, hopelijk kan dat… Maar ik vind het zo raar dat ik geen mail heb gehad hierover.

1 like

Binnenkort moet iedereen z’n tas op schoot houden Tas moet op schoot in de trein, ook als het niet druk is

:smile:

3 likes

Mijn ergernis is dat de nieuwere intercity treinen geen bagage rekken meer hebben :pensive:

5 likes