Ja maar hier zou ik dan toch echt wat assertiever in zijn en geen nee accepteren. Je krijgt 1 kans om je koffer op schoot te doen/te verplaatsen/wat dan ook en anders doe ik het voor je
Zo verschrikkelijk. Toen ik zwanger was reisde ik ook met het ov naar mijn werk (metro + tram) en ik zat me aan het begin zo op te winden, zeker omdat mensen ook zonder gène op de mivastoel zitten en niet opkijken of iemand anders âm nodig heeft. Na een tijdje vroeg ik gewoon meteen gericht om een stoel als ik binnen kwam, meestal de miva als daar iemand op zat die eruit zag alsof die âm niet nodig had (natuurlijk zijn niet alle beperkingen zichtbaar dus ik vroeg iets als âheeft u deze stoel nodig?â) en toen is er gelukkig nooit iemand geweest die heeft geweigerd.
Snap ik hoor, was ook conflict vermijdend van mij maar had geen zin om er langer op door te gaan! Gelukkig kan ik staan maar vind het wel tering aso.
@HermandeSchermman
Wel een goede om te vragen of iemand die stoel nodig heeft! ![]()
Heb je egelvoer van het merk vivara? Dat word letterlijk gemaakt van kattenbrokjes! Heb daar gewerkt en stond vaak een pallet met kattenvoer klaar om naar de fabriek getransporteerd te worden.
Bizar! Ik merk de laatste tijd juist dat veel jongeren voor me opstaan (ook hoogzwanger) zonder te vragen of ik het nodig heb. Ze gaan gewoon staan en wijzen dan naar hun stoel zonder oogcontact te maken.
Heerlijk.
Nou, blij om te horen dat ik mijn ânormen en waarden en fatsoenâ tits weer can calmen, want het voelde al een beetje naar haha
Maar ik snap het niet, een stoel is voor een kont�
Ik twijfel wat ik moet doen. Ik zag gisteren toevallig dat je je kon aanmelden voor een listening party van het nieuwe album van Phoebe Bridgers (wat nog niet uit is). Het is een event van Youtube, werd gisteren online gezet en het event is vandaag. De locatie is nog geheim daardoor denk ik dat ze er zelf waarschijnlijk bij is.
Ik sta nu op de gastenlijst maar het is desondanks first come first serve dus er zullen meer mensen op de lijst staan dan dat er naar binnen kunnen. Het is om 6 uur maar je mag vanaf 5 in de rij. Alleen ik moet tot 5 werken en ik weet dus nog steeds waar het is??
Ik weet dus niet of het het waard is om te proberen of niet maar opzich wel een leuke side quest ![]()
Zonet heb ik bij de bieb een paar titelverzoeken ingediend, ben echt heel benieuwd of ze ook een paar ervan gaan aanschaffen.
Omg hoe cool, doe het!
De bieb in Rotterdam doet er nooit moeilijk over heb ik het idee. Of het ligt eraan dat de titels die ik aanvraag populaire titels zijn. Het kan alleen wel een tijdje duren voordat de boeken daadwerkelijk klaarstaan.
Ja ik heb het ook wel eens gedaan, maar weet dan niet goed of het uiteindelijk wel of niet opgenomen wordt!? Ik heb er inmiddels ook 1 zelf gekocht hahaha.
Oh, ze zeiden hier bij het contactformulier dat ze ernaar streven om iedereen iets te laten weten, ben benieuwd. Ik heb iets van 5 titels doorgegeven haha, als het heel lang duurt haal ik er vast ook wel 1 zelf haha, maar ik heb er verder geen haast mee.
De Pfaffs is op tv en nu moet ik denken dat ik als kind moest huilen bij die aflevering dat bompa doodging? Vond dat echt heel erg toen!
Bij het Bollendak op Hoog Catharijne staan weleens van die influencers filmpjes op te nemen met âwaar luister jij naar?â en ik denk altijd hoe dom het zou zijn als ik zou moeten zeggen âja, Papa van Stef Bosâ oid.
Ik lig in bed en heb het koud. Dat is lang geleden!
En ik geniet er nog maar even van want morgen weer bloedheet
Er wordt gezegd dat dit ook niet voldoende is tegen de straling
Ik ben al een jaar aan het kloten met een volle telefoon (eigenlijk langer), ik maak altijd superveel fotoâs en videoâs. Heb alles apple dus het wordt weer een iphone, ik denk de 17 pro maar waarom WAAROM zijn die kleuren zo lelijk??? Ik wil ook sage of lavendel (maar ook die 3e lens dus aargh!). Ik weet nog niet of ik voor iets heel degelijks ga of gewoon die lelijke oranje neem omdat ik weiger om voor die andere saaaaaie kleuren te gaan. (Ik doe er toch een hoesje om dus whatevz)
Voor de zekerheid toch maar weggehaald om geen onveilige tips te geven.