Maar ik snap het niet, een stoel is voor een kont…?
Ik twijfel wat ik moet doen. Ik zag gisteren toevallig dat je je kon aanmelden voor een listening party van het nieuwe album van Phoebe Bridgers (wat nog niet uit is). Het is een event van Youtube, werd gisteren online gezet en het event is vandaag. De locatie is nog geheim daardoor denk ik dat ze er zelf waarschijnlijk bij is.
Ik sta nu op de gastenlijst maar het is desondanks first come first serve dus er zullen meer mensen op de lijst staan dan dat er naar binnen kunnen. Het is om 6 uur maar je mag vanaf 5 in de rij. Alleen ik moet tot 5 werken en ik weet dus nog steeds waar het is??
Ik weet dus niet of het het waard is om te proberen of niet maar opzich wel een leuke side quest ![]()
Zonet heb ik bij de bieb een paar titelverzoeken ingediend, ben echt heel benieuwd of ze ook een paar ervan gaan aanschaffen.
Omg hoe cool, doe het!
De bieb in Rotterdam doet er nooit moeilijk over heb ik het idee. Of het ligt eraan dat de titels die ik aanvraag populaire titels zijn. Het kan alleen wel een tijdje duren voordat de boeken daadwerkelijk klaarstaan.
Ja ik heb het ook wel eens gedaan, maar weet dan niet goed of het uiteindelijk wel of niet opgenomen wordt!? Ik heb er inmiddels ook 1 zelf gekocht hahaha.
Oh, ze zeiden hier bij het contactformulier dat ze ernaar streven om iedereen iets te laten weten, ben benieuwd. Ik heb iets van 5 titels doorgegeven haha, als het heel lang duurt haal ik er vast ook wel 1 zelf haha, maar ik heb er verder geen haast mee.
De Pfaffs is op tv en nu moet ik denken dat ik als kind moest huilen bij die aflevering dat bompa doodging? Vond dat echt heel erg toen!
Bij het Bollendak op Hoog Catharijne staan weleens van die influencers filmpjes op te nemen met ‘waar luister jij naar?’ en ik denk altijd hoe dom het zou zijn als ik zou moeten zeggen ‘ja, Papa van Stef Bos’ oid.
Ik lig in bed en heb het koud. Dat is lang geleden!
En ik geniet er nog maar even van want morgen weer bloedheet
Er wordt gezegd dat dit ook niet voldoende is tegen de straling
Ik ben al een jaar aan het kloten met een volle telefoon (eigenlijk langer), ik maak altijd superveel foto’s en video’s. Heb alles apple dus het wordt weer een iphone, ik denk de 17 pro maar waarom WAAROM zijn die kleuren zo lelijk??? Ik wil ook sage of lavendel (maar ook die 3e lens dus aargh!). Ik weet nog niet of ik voor iets heel degelijks ga of gewoon die lelijke oranje neem omdat ik weiger om voor die andere saaaaaie kleuren te gaan. (Ik doe er toch een hoesje om dus whatevz)
Voor de zekerheid toch maar weggehaald om geen onveilige tips te geven.
Als je telefoon verder nog goed is, kun je ook een iCloud-abonnement nemen? Al je foto’s in de cloud, telefoon leeg.
Ja dat is een heel goed idee maar dat weiger ik toch (geen reden, zo werkt mijn brein). Ik heb overigens ook gewoon dropbox unlimited maar dat is natuurlijk meer moeite. Ik koop 'm zakelijk aan dus dat verzacht altijd wel de pijn (heb mijn huidige nu 4 jaar) en wil ook wel een betere camera!
Weet niet of het aan mij ligt, maar vanochtend was het opeens veel meer donker dan de afgelopen dagen?? Sta altijd rond 05:15 op en nu was het echt nog donker, ik heb zelfs nog gekeken of ik niet een uur te vroeg opgestaan was ofzo.
Nee vond ik ook. Dacht net echt dat het half 3 was ofzo
Ja ugh merk het ook al!
Ik heb dit al jaren, maar mijn telefoon zegt alsnog telkens dat hij vol zit en het lukt me niet om het helemaal over te zetten. Heb jij daar een tip voor?