Wat je even kwijt wil #72

Ik had hetzelfde!

1 like

Update: de geheime locatie bleek een rollerdisco! Kon echt niet leuker want rolschaatsen is letterlijk mijn hobby :pleading_face:

Ik mocht van mijn manager eerder weg en ik heb het op het nippertje gehaald want het was ver weg. Ik was bijna de laatste in de rij (4 achter mij).

Maar toen kon je dus rolschaatsen terwijl het nieuwe album (die nog niet uit is) werd afgespeeld en toen ergens halverwege kwam Phoebe Bridgers zelf mee rolschaatsen. Daarna was er nog een korte q&a en kon je haar ontmoeten en kreeg je een exclusieve poster van het event die ze voor je signeerde.

Telefoons en smart watches enzo waren niet toegestaan dus ik heb verder geen foto’s maar het was echt super leuk, blij dat ik gegaan ben!

Poster

157 likes

Ik ben op de meest positieve manier enorm jaloers! Wat gaaf!

6 likes

Ik heb geen idee wie het is, maar het klinkt zo leuk! Goed dat je toch bent gegaan

3 likes

Haaaa te leuk dat je laat weten hoe het is afgelopen. Leuke locatie ook!

2 likes

OMG

Ik krijg een appje van de buurman dat hij gisteravond een moeder egel met jong naar mijn tuin zag scharrelen Omg omg omg omg beste app ooit

Ik heb vorig jaar een egel opgehaald bij een dieren in nood verblijf om een nieuw plekje te bieden in mijn tuin weet niet of iemand zich dat nog herinnert dus dit is echt nog een dream coming true (deze vriend is toen na 4 maanden een nieuw avontuur aangegaan buiten de schutting)

91 likes

Ahhh zo lief! Hoe weet je of er ergens een egel een nieuw plekje nodig heeft?

je kan je bij oa egelopvangplekken van de dierenbescherming gewoon opgeven voor een egel in je tuin en als je tuin dan geschikt is zetten ze er een uit

9 likes

Ga dit direct doen

6 likes

Heb je dat ‘optimaliseer iPhone opslag’ bij de instellingen van je foto-app aanstaan? En bij ‘iPhone opslag’ geeft hij aanbevelingen om je opslag te verbeteren, misschien staat daar nog iets bij?
Ik heb 40.000 foto’s/video’s en dat kost 9GB op mijn telefoon.

Ja allemaal aanstaan. En het is maar 1 gb maar toch :sob:

Ik had dit gevoel gisterenavond, nog zo kort maar buiten kunnen lezen

1 like

Mijn ene collega blijft maar praten, die vult echt elke stilte met gelul.
Ik ben op een ander kantoor gaan zitten zodat ik haar kan vermijden

4 likes

Ik had dus eclipse brillen via amazon besteld maar ben bang dat ze straks niet goed zijn en ik blind word :sob:

1 like

Even kijken of er zo’n keurmerk in staat!!! Mijn broertje heeft er eentje op marktplaats gescoord voor 50 euro :joy:

Edit: kijk of er een CE merkje instaat en ISO-keurmerk 12312-2

1 like

Ja dat staat erop maar in principe kan iedereen dat neerpleuren op zn bril toch :sob:

4 likes

Nah lijkt me dat het dan ok is hoor! Lopen ze wel enorm risico mee om daar fraude mee te plegen? En amazon is kut maar geen alie express ofzo. Ik zou ze even specifiek googlen

Als je de bril opzet en letterlijk niks ziet, dan zit het snel goed. Als je naar de zon kijkt hoor je ook alleen een cirkeltje te zien, niet nog de stralen erbij. Wij hebben hem ook van Amazon

1 like

Ik stond bij de apotheek vanmiddag (ben ik echt al 10 jaar ofzo niet geweest dus ik weet niks van werkdruk ofzo!) maar die vrouwen achter de balie waren zooo kattig tegen iedereen, het waren iig allemaal ouderen voor mij
Heel sarcastisch, kortaf, flauw, gewoon naar en onaardig? En dan tegen die oudjes :cry:

Toen was ik aan de beurt en ze was heel normaal en aardig en toen heb ik er wat van gezegd omg. Voelde zo verkeerd omdat ze aardig tegen me deed maar ik dacht echt, nee ik kon het niet in me houden, dus ik zei iets van “nou ik vind jou niet echt vriendelijk doen naar de mensen voor mij” en ze stond helemaal met een bek vol tanden maar ook weer helemaal niet aangevallen en ergens helemaal niet eens verbaasd? haha. Ze hoorde deze denkkkkkk iikkk niet voor de eerste keer, aan haar reactie te merken, maar dit was. zo. ongemakkelijk.

69 likes

Ik vind het echt heel goed dat je haar hebt aangesproken! Het is toch niet nodig om zo onaardig tegen mensen te doen pfff.

18 likes