Wat je even kwijt wil #72

Ja heb ook echt geen spijt maar cringe nog steeds als ik aan het moment zelf denk
Weet je wel zo’n moment waar je dan later af en toe aan terugdenkt

Maaar ja nee, ik voelde zo kut voor die oudjes, nee echt fucking sneu

6 likes

Hoe ouder ik word hoe “leuker” ik het vind om mensen aan te spreken op kuttig gedrag, waarschijnlijk omdat het me geen ene reet meer interesseert wat ze daardoor en daarna van mij vinden. :joy:

Heb laatst ook aan een vrouw bij de Action gevraagd of ze het normaal vond om voor te dringen en om zo aso te doen tegen het meisje achter de kassa, die kop, goud waard, heerlijk. :ok_hand:

43 likes

Heb laatst trouwens ook tegen iemand op het werk aan de telefoon gezegd dat ik haar echt raar en onprofessioneel vond in haar overleg met mij, echt bevrijdend om dingen gewoon te benoemen. :pray:

30 likes

Naailes is weer begonnen en ik had totaal geen zin en wilde niet gaan, had ik toch net moed verzameld om te gaan… appt mijn lerares om te zeggen dat iedereen heeft afgezegd behalve ik… dus ik ‘joe ik kom ook niet!!’ lekker dan :smiley:

1 like

Echt goed dat je dat gezegd hebt ja :clap: Ben wel benieuwd of ze ook daadwerkelijk nog iets zei op jouw opmerking ipv alleen met haar bek vol tanden?

2 likes

Ik heb geen brilletje en nu heb ik fomo

7 likes

Ik zit te wachten tot die nos livestream begint maar dat schiet allemaal niet erg op. Intussen zie ik op youtube op een cnn livestream dat we al een aardig eind onderweg zijn qua zonsverduistering, nos is een beetje laat erbij geloof ik.

2 likes

Ik moet zo een stuk naar huis fietsen, maar vraag me af of ik iets bijzonders ga zien of dat het gewoon lijkt op een zonsondergang

1 like

Ja eeeeens @Krabsalade echt

En uhm nee ja, ik zei dat dus en toen keek ze me aan met een bijzondere blik. Een beetje gniffelen? en iets van “nouja, oké” ja dit maakte het dus ongemakkelijk, liever had ik misschien dat ze me ging aanvallen ofzo dan was ik terug tekeer gegaan maar ze deed zoooo awkward maar ook dus niet zo verbaasd

2 likes

Ik ben nu wel al helemaal aan het genieten hoor van de knullige NOS verslaggeving!

11 likes

Hahahaa ik zie in de Google reviews dat er meerdere negatieve reviews zijn achtergelaten :cry:

“Dames achter de balie missen empathie!! Wat onaardig. Nooit meer terug”

Ja eens hoor meneer

Pff. Waarom doen ze hier niks mee??

1 like

Ik wil wel even de waardering voor mijn apotheek uitspreken, meeeega cringe naam waardoor ik eerst dacht wie verzint het nou om zijn apotheek zo te noemen dat gaat niet passend zijn bij wat ik gewend ben van een apotheek. Maar wat een lieve mensen, zo geduldig en super uitgebreid in dingen uitleggen aan je. Moest er laatst een tweede uitgifte van ijzertabletten halen en toen vroegen ze ook zo oprecht geïnteresseerd hoe het ging, wanneer ik weer bloed moest prikken etc. Bij mijn vorige apotheek smeten ze het nog net niet over de balie.

6 likes

Ik had een tijd terug ook iets bij de apotheek. Ging mijn spiraal ophalen en toen zei die meid achter de balie:’ ja je moet hiermee wel naar de huisarts voor de toediening’.
Alsof ik dat ding er zelf ik kan proppen :rofl:
Goede vriend is daar de apotheker en die zei later dat zei wel vaker dat soort vage dingen zei tegen de mensen.
Ze heeft haar stage ook niet afgemaakt daar :rofl:

6 likes

lullig

2 likes

Neuh niet lullig.
Maakte teveel fouten in haar werk wat de collega’s moesten oplossen.
Gelukkig geen dodelijke fouten

3 likes

Ah ik vind het zo gezellig in de stad haha ook al heb ik geen bril en kan ik dus niet ‘meedoen’

2 likes

Mijn LIEVELINGS

Rob op het journaal die het dak opging en dan zei ‘wow’ en de camera die precies 0 van die verduistering oppikte :heart:

23 likes

Ik ben echt verbaasd dat dit zo leeft bij veel mensen. Het interesseert mij vrij weinig, maar heb het gevoel dat ik het wel bijzonder zou moeten vinden omdat iedereen helemaal hyped is

17 likes

En dat ze te laat live gingen want de lift was kapot :heart:
en “we zitten hier wel op een tv-toren maar de ontvangst is helaas toch soms slecht”

6 likes

En dat hij nadat hij zn eclipse brilletje afzette nog even door bleef kijken naar de zon haha

5 likes