Wat je even kwijt wil #72

Ik ben al sinds 2016 met een fotoboek bezig in Albelli, maar nu dreigen zij m morgen weg te gooien door inactiviteit (een boodschap die ik ook al even negeerde). Dus vandaag komt ie nog af.

15 likes

Het is nu dag 5/6 en eigenlijk is m’n zicht vanaf vandaag echt goed, ruim functioneel zou ik zeggen. Heb het idee dat ik nog het meeste last heb van de bandagelens, dat daardoor m’n ogen een beetje droog zijn, maar die gaat er morgen uit. Ben echt heeeeel opgelucht!

1 like

Een bekende postte vandaag een x-rated filmpje op Insta stories (ik kon niet zien of die persoon het zelf was), maar het was absoluut een privƩfilmpje. Het heeft er een paar minuten opgestaan en is daarna verwijderd. Het was waarschijnlijk een foutje, maar ik kijk nu echt op tegen de volgende keer dat ik diegene zie :sob:

Worden die niet al automatisch geweerd?

Geen idee, blijkbaar niet alles?

2 likes

Ik verbaas mij soms echt hoe vies sommige mensen zijn qua hygiƫne.

1 like

Wat dan?

Ik zag vandaag zo’n kleurrijk gezin, zag er zo leuk uit! Zoons hadden gekleurd haar en de moeder had een supervrolijke outfit aan. Werd er happy van, ze vielen ook echt op tussen alle mensen met neutrale kleuren kleding aan!

7 likes

Ik zag vandaag een gezin waar ze allemaal alles beige hadden :joy: best deprimerend.

5 likes

Ja wil niemand voor het hoofd stoten maar ik vind het echt goor.

Na het douchen ā€˜s avonds een schone onderbroek aantrekken. En dan bij opstaan aanhouden en je (werk) dag beginnen. Vind ik vies.

En dan je ondergoed bij je normale was draaien op 30. Jaa ik ga daar echt slecht op.

3 likes

Nou ik kwam er laatst achter dat mijn moeder gewoon onderbroeken e.d. op 30 graden wast :fearful: Daar stond ik wel even van te kijken want mijn moeder is heel netjes/poetserig verder :upside_down_face:

Dit doet me trouwens denken aan iets anders maar wat ik ook goor vind, ik heb bijv. een vriend die dan bij mij zijn mes ging aflikken en in mijn pot pindakaas stopte. Dat vind ik ook echt goooor, toen ik er iets van zei was hij beledigd (sorry allemaal fouten :joy:) :joy: :joy: Ik woon duidelijk al mijn halve leven alleen maar wil niemands lichaamssappen in mijn bek dus ook niet via pindakaas joe joe.

4 likes

Iel!

1 like

De vader van mijn man dronk blijkbaar uit onze flessen (gewoon de fles aan de mond) en die werden dan weer in de koelkast gezet
Ik krijg nog de kriebels als ik daaraan denk

1 like

:grimacing:

Ehh maar was wordt toch prima schoon op 30 graden? Uitzondering daar gelaten. Maar mijn sloggies zijn zo fris als wat bij 30 graden.

Shit nu ga ik me opeens over iets zorgen maken waarvan ik echt nooit heb geweten dat het een ding is :sob:

7 likes

Haha ja ik heb het hier wel eens met meer mensen over gehad en veel doen het op 30 graden hoor, ik draag sowieso alleen katoenen ondergoed dus dat kan mooi op 60 graden. Dat doodt meer bacteriƫn (al zeggen al die wasmiddelen dat dat ook kan met 30 graden ik geloof het niet :stuck_out_tongue: )

2 likes

Dit had ik ook vandaar die pollšŸ˜‚ maar HEMA zegt dat 30 en 40 graden gewoon kan

3 likes

Als tegenhanger ken ik dan ook weer iemand die bijv. haar beddengoed standaard met een kookwasje wast. Dat vind ik dan weer overdreven :joy:

3 likes

Ohja hier gaat ondergoed en beddengoed echt apart en op 60. Idd bacteriƫn doden.

Dus ondergoed eigen was
Handdoek eigen was
Beddengoed eigen was

Ook die 3 gaan niet samen.

Maar weet dat dat wat extreem is.

4 likes

Huh maar naast dat je niet diens lichaamssappen wil eten, is dit toch gewoon vies omdat voeding zo sneller bederft? Ik gebruik altijd een proper mes/lepel in potten, ook al deel ik ze enkel met mijn vriend en ik niet vies ben van zijn lichaamssappen (haha ieuw zo neergeschreven). Zou het echt mega asociaal vinden als iemand dit zou doen.

10 likes

Haha oh wow nee dat doe ik weer niet. Ik heb een 60 graden en 30 graden was (en af en toe iets van handdoeken ofzo op 90). Maar als ik alles apart ga doen moet ik veel te veel wassen of een extra kledingkast kopen voor al mijn onderbroeken :joy:

@Gatta ja klopt, ik doe het zelf ook niet bij mijn eigen eten want bacteriĆ«n (zijn ze weer haha), had laatst iemand ook die zo met z’n vinger hummus van ā€œmijnā€ deksel haalde. Ken diegene ook niet goed en dacht echt huhhhh waarom?!?!