Dit had ik ook vandaar die pollš maar HEMA zegt dat 30 en 40 graden gewoon kan
Als tegenhanger ken ik dan ook weer iemand die bijv. haar beddengoed standaard met een kookwasje wast. Dat vind ik dan weer overdreven ![]()
Ohja hier gaat ondergoed en beddengoed echt apart en op 60. Idd bacteriƫn doden.
Dus ondergoed eigen was
Handdoek eigen was
Beddengoed eigen was
Ook die 3 gaan niet samen.
Maar weet dat dat wat extreem is.
Huh maar naast dat je niet diens lichaamssappen wil eten, is dit toch gewoon vies omdat voeding zo sneller bederft? Ik gebruik altijd een proper mes/lepel in potten, ook al deel ik ze enkel met mijn vriend en ik niet vies ben van zijn lichaamssappen (haha ieuw zo neergeschreven). Zou het echt mega asociaal vinden als iemand dit zou doen.
Haha oh wow nee dat doe ik weer niet. Ik heb een 60 graden en 30 graden was (en af en toe iets van handdoeken ofzo op 90). Maar als ik alles apart ga doen moet ik veel te veel wassen of een extra kledingkast kopen voor al mijn onderbroeken ![]()
@Gatta ja klopt, ik doe het zelf ook niet bij mijn eigen eten want bacteriĆ«n (zijn ze weer haha), had laatst iemand ook die zo met zān vinger hummus van āmijnā deksel haalde. Ken diegene ook niet goed en dacht echt huhhhh waarom?!?!
Mijn schoonvader deed dit een tijd geleden bij ons. Was hij daarna beledigd dat ik de pot mee gaf, omdat ik hem toch niet meer ging gebruiken. Was ook een nieuwe pot ![]()
Maar goed dit is ook de man die meerdere keren dubbel dipt en zn schoenen op tafel zet naast borrelplanken. Het is een wonder dat mijn man zo normaal (en niet goor) is.
Was je dan ook nog op kleur? Want dan duurt het toch een eeuwigheid voordat je een wasmachine vol hebt
En dan waarschijnlijk ook nog de opmerking āAh joh, is goed voor de weerstand!ā erachteraan plakt.
ik ben geen moordzuchtig iemand maar hierom zou ik iemand uit het raam kunnen duwen
Hoe wassen jullie lingerie dan? Dat verpest toch op 60 graden?
Ja tuurlijk kan dat maar dat betekent toch niet dat het echt schoon is?
Waszak? Ik was bhās tegenwoordig altijd in een waszak en wat delicatere tops en jurken ook
Reclames zeggen altijd van wel?? En tis toch de bedoeling dat we kouder wassen voor t milieu
Haaha maar echt ![]()
Doet me denken aan Bonnie die zelfs haar menstruatieondergoed wast op 30/40 graden. Echt niets verbaast mij meer
En veel andere kleding ook. Bij de Consumentenbond staat 30 graden voor onderkleding die āniet echt viesā is en 40 graden voor āviezeā onderkleding. Volgens de Consumentenbond hoef je als gezond persoon vrijwel niks op 60 graden te wassen. āWasgoed met bloed, braaksel of ontlastingā staat wel op 60 graden.
Ja is echt zonde, gaat sowieso op 30/handwas. Maar zijn vaak ook geen dingen waar ik hele dag in rondloop.
Ziekteverwekkers gaan ook gewoon kapot/dood van de zeep haha, en als je ze echt allemaal dood wil hebben van alleen de temperatuur moet je op 120 graden gaan wassen ofzo. Snap echt niet waarom mensen zo tegen allemaal aanbevelingen over temperatuur in gaan op dit vlak, alsof Big Wasmiddel er belang bij heeft dat wij allemaal te koud wassen?
Mooi ondergoed en bhās op max 30 graden in een waszakje in een niet-volle trommel (dus geen zware broeken ofzo erbij).
En heel belangrijk: Bhās na 2 dagen dragen wassen, op een gegeven moment trekt huidvet anders in de vezel en dan tast het de elasticiteit aan.
Wil je dit gesprek a.u.b. niet verpesten met ākennisā en āwetenschapā
gun mij gewoon ff flexen met die doctorstitel op deze maandagochtend joh!