Wat je even kwijt wil #72

Ik vond die livebeelden van IJsland wel echt prachtig, dan valt het sowieso wat tegen in Nederland :sweat_smile:

4 likes

Hahaha het boeit mij persoonlijk ook echt geen hol. Maar wel wholesome dat iedereen zo enthousiast is, vind ik.

8 likes

Ik vind die zonnevlammen wel echt vet hoor damn

16 likes

Ja dit vind ik het leukste die commotie en dat het zo’n onschuldig positief iets is

15 likes

Ik stond net langs het water met allemaal mensen, ik vond het echt hartverwarmend haha. Wij hadden brilletjes gekocht nadat de bestelde nog niet waren aangekomen dus hadden over en ik heb ze weggeven aan mensen die stonden te klungelen met een vergiet en een vel papier haha.

Het was ook gewoon heel vet om te zien maar ik kan niet uitleggen waarom. Het werd ook amper donkerder. Dus zonder bril zou het heel saai zijn geweest.

27 likes

Nou wat gul, nu ik weet dat je er 50 euro voor had kunnen vragen :money_mouth_face:

1 like

Geen bril maarrr ik zag het wel door de bomen heen, was ook wel cool :smile:

165 likes

Ik zei tegen m’n vriend doe anders even de badkamerdeur open dan kan ik je beter verstaan, zegt ‘ie Nee want ik sta in m’n blote eclips :laughing::laughing:

15 likes

Wauuuuw wat een toffe foto!

4 likes

Ik denk dat je je daar echt in vergist! Amazon heeft third party sellers en echt heel veel daarvan zijn dezelfde als alie express.

Ik weet niet de statistieken van NL maar bijv bij de duitse Amazon is 60% verkopers uit China.

Hoor ook zo vaak dat producten niet zijn wat er in de beschrijving staat. Pas nog iets gelezen over sterling zilveren sieraden die uiteindelijk helemaal geen zilver waren maar 92% cadmium wat een giftig zwaar metaal is

8 likes

Komt die nieuwe telefoon meteen van pas :nerd_face: haha dank

1 like

Ik heb mijn eclips bril aan heel veel voorbijgangers te leen gegeven (zat op een bankje) en het was zo leuk om iedereen ‘wow’ te horen zeggen, want zonder bril zag je er echt helemaal niets van en iedereen was zo enthousiast en ik voelde helemaal zo’n gezamenlijke verbinding :smiling_face_with_three_hearts:

39 likes

Wij hadden dat ook, mochten een brilletje lenen van een vrouw die er wel eentje had gescoord. Vond dat echt superlief. 🩷

8 likes

Woooow

1 like

Haha, hier ook, ik was zelfs chagrijnig naar mijn schoonmoeder omdat ze 5 (!) van die brillen hier heeft laten afleveren terwijl ze weet dat we geen ongevraagde spullen van haar willen krijgen. Ik lees hier pas dat ze heel gewild zijn, oeps. Ondertussen is mijn man niet thuis, zat de zon al achter een boom hier en zat ik met twee slapende kinderen thuis dus niet gebruikt.

2 likes

Mijn moeder had gisteravond een goede plek gescout voor de zonsverduistering en kwam me ophalen met 2 stoelen in de achterbak en 2 ijskoffies. Zaten we over het weiland uit te kijken op onze stoeltjes en allemaal voorbijgangers wensten ons veel plezier of vroegen of het mooi was. Ook wat wandelaars mee laten kijken door onze brillen.

Dit was zo leuk, gewoon om zo’n herinnering met mijn moeder te maken en hoe knus en kneuterig het voelde haha :heart:

109 likes

Ik vond het vooral leuk omdat ik me de zonsverduistering van ‘99 echt nog goed herinner (toen ik lekker door fotonegatieven naar de zon keek :skull:).
Ik ben naar het hondenstrand gefietst en heb daar eerst samen gezwommen met de hond, en toen zij daarna lekker lag te slapen heb ik de hele verduistering kunnen zien. Het was zo gezellig en leuker dan verwacht dus ik ben superblij dat ik vanmiddag nog een bril heb gevonden!

28 likes

Ik lig sad in bed omdat mijn dag abrupt heel stom eindigde. Maar ik heb toch de zonsverduistering kunnen zien dus dat troost een beetje. :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Er komen nog vallende sterren straks :kissing_heart:

3 likes

Misschien dat ik dan een wens kan doen :blush: ik lig al lekker in bed en ga zo lekker slapen. Hopelijk wordt ik dan morgen wat minder sad wakker.

1 like