Wat je even kwijt wil #72

hahaha van dit soort tiktoks (de originele) word ik ook zo moe, waar de fuck hebben we het over :melting_face:

3 likes

Jaaa snap hem ook niet helemaal eigenlijk, kom alleen maar hele normale dingen tegen die ze noemen

Ik moet zo een halfuur door die 35 graden fietsen en kijk er zo tegenop :sob:

3 likes

Heb net half uurtje gefietst en vond het wel lekker op de fiets, pas kut als je afstapt, haha.

2 likes

Ik heb tiktok verwijderd want ik was verslaafd, maar nu kijk ik soms Instagram reels en dat is zó niet hetzelfde. De comments zijn echt saai daar :sob:

10 likes

Oké dan stap ik gewoon nooit meer af

22 likes

Zaterdag is het koeler, nog even doortrappen :upside_down_face:

8 likes

Ik ben een boek aan het lezen waarin stond dat de kikkers zich langzaam lieten bevriezen om in het voorjaar weer te ontwaken blabla. Dus ik ging dat factchecken en woo ik wist dit niet, maar vind het heel cool

12 likes

Heb de hele tijd het gevoel alsof het vrijdag is, maar dat is niet zo en dat voelt echt oneerlijk 🥹

9 likes

Ik zit op een camping sinds vandaag, maar jemig moet echt wennen aan de drukte haha. Niet wat ik van vroeger van campings gewend ben, echt alleen maar langssjeesende skelters (wel leuk voor grotere kinderen dus), maar kan me helemaal niet concentreren om een boek te lezen

Misschien had ik het kunnen weten want Bakkum

Ik heb mezelf een zelfgemaakte ijthee ingeschonken, dochter ligt in bed en nu ben ik helemaal op mijn gemak EK atletiek aan het kijken.

7 likes

Ik ga morgen op vakantie en ik heb nog helemaal niks ingepakt behalve mijn toilettas en mijn huis is een teringzooi

Voel me @Karl_Lagerfeld

11 likes

En hoe voel je je erbij?

2 likes

Ja maar dan heb je het ook wel over een populaire camping :rofl:
Je bent wel gezellig in de buurt
Markt in Heemskerk morgen is een aanrader, ga dan vooral bij bakkerij Koelman een ezelsoor eten.
Lokaal gebakje

1 like

Ik zag gisteren een heilige ibis vliegen (in Italië) en ik vind het nog steeds ZO cool

15 likes

Niet hetzelfde, maar ik heb een ‘tweeling’ waarvan eentje 2,5 jaar in de vriezer heeft gelegen (ivf, twee embryos, twee kinderen) en ik vind dat ook bizar als ik erover nadenk, dat dat kan. (+ extra als ik bedenkt dat ze ook andersom teruggeplaatst hadden kunnen worden en dat de jongste de oudste zou zijn en vice versa).

35 likes

Goed! Het komt allemaal wel goed

2 likes

Ik heb dus na 11 jaar mijn spiraal laten verwijderen en ben nu voor het eerst ongesteld. Ik heb wel 2 keer flink gebloed, maar nu klopt het prescies met mijn ovulatie.

Maar ik heb dus helemaal geen klachten!? Ik heb een spiraal genomen vanwege heftige menstruaties: veel bloedverlies, veel krampen, je gewoon vreselijk voelen en de druppel was dat ik zelfs moest overgeven (en dat was niet de eerste keer).

Maar nu gewoon niks? Ik voel me niet gek en heb 0 krampen of pijntjes. Het enige is dat ik een paar keer per dag even een tampon moet verwisselen.
Het is heel chill en hoewel ik niet denk dat dit geluk eeuwig is doet me vooral 1 ding afvragen:
Als het zo ook kan, waar was al dat lijden dan voor nodig?

5 likes

Weet je waar je naartoe gaat? Want @Karl_Lagerfeld zou nu nog een bestemming moeten kiezen

3 likes

Dat was mijn ervaring ook, maar na een tijd kwamen helaas de buikkrampen weer terug. Niet zo erg als vroeger gelukkig, maar ik kreeg daarvoor in de plaats wel andere klachten die ik vroeger niet had haha

1 like