Mijn schoonvader deed dit een tijd geleden bij ons. Was hij daarna beledigd dat ik de pot mee gaf, omdat ik hem toch niet meer ging gebruiken. Was ook een nieuwe pot ![]()
Maar goed dit is ook de man die meerdere keren dubbel dipt en zn schoenen op tafel zet naast borrelplanken. Het is een wonder dat mijn man zo normaal (en niet goor) is.
Was je dan ook nog op kleur? Want dan duurt het toch een eeuwigheid voordat je een wasmachine vol hebt
En dan waarschijnlijk ook nog de opmerking âAh joh, is goed voor de weerstand!â erachteraan plakt.
ik ben geen moordzuchtig iemand maar hierom zou ik iemand uit het raam kunnen duwen
Hoe wassen jullie lingerie dan? Dat verpest toch op 60 graden?
Ja tuurlijk kan dat maar dat betekent toch niet dat het echt schoon is?
Waszak? Ik was bhâs tegenwoordig altijd in een waszak en wat delicatere tops en jurken ook
Reclames zeggen altijd van wel?? En tis toch de bedoeling dat we kouder wassen voor t milieu
Haaha maar echt ![]()
Doet me denken aan Bonnie die zelfs haar menstruatieondergoed wast op 30/40 graden. Echt niets verbaast mij meer
En veel andere kleding ook. Bij de Consumentenbond staat 30 graden voor onderkleding die âniet echt viesâ is en 40 graden voor âviezeâ onderkleding. Volgens de Consumentenbond hoef je als gezond persoon vrijwel niks op 60 graden te wassen. âWasgoed met bloed, braaksel of ontlastingâ staat wel op 60 graden.
Ja is echt zonde, gaat sowieso op 30/handwas. Maar zijn vaak ook geen dingen waar ik hele dag in rondloop.
Ziekteverwekkers gaan ook gewoon kapot/dood van de zeep haha, en als je ze echt allemaal dood wil hebben van alleen de temperatuur moet je op 120 graden gaan wassen ofzo. Snap echt niet waarom mensen zo tegen allemaal aanbevelingen over temperatuur in gaan op dit vlak, alsof Big Wasmiddel er belang bij heeft dat wij allemaal te koud wassen?
Mooi ondergoed en bhâs op max 30 graden in een waszakje in een niet-volle trommel (dus geen zware broeken ofzo erbij).
En heel belangrijk: Bhâs na 2 dagen dragen wassen, op een gegeven moment trekt huidvet anders in de vezel en dan tast het de elasticiteit aan.
Wil je dit gesprek a.u.b. niet verpesten met âkennisâ en âwetenschapâ
gun mij gewoon ff flexen met die doctorstitel op deze maandagochtend joh!
Famously would not know what thatâs like
Experts: â30 of 40 graden met zeep doodt bacteriĂ«nâ het forum: ânee maar mijn onderbroeken zijn Ă©cht heel goorâ
Ja. Kleur en op temperatuur ook apart idd.
Wit 30
Wit 40
Wit 60 beddengoed
Wit 60 ondergoed
Zwart 30
Zwart 40
Zwart 60 handdoek /beddengoed
Zwart 60 ondergoed
Rood 30
Rood 40
Grijs, beige en lichtblauw 30
Grijs,beige en lichtblauw 40
Ja ik was volle trommels. Voor iedereen denkt dat ik halve trommels draai. En ja ik scheidt mijn afval.
Ja ik vlieg wel. Ik doe niet alles in mijn leven goed.
Wil graag nog even toevoegen dat de schattingen zijn dat we evenveel bacteriële cellen als eigen cellen in ons lichaam hebben, tot wel 10 x zoveel bacteriën als menselijke cellen. Dus terwijl jij lekker op kantoor zit te forummen of door je telefoon zit te scrollen ben je wellicht wel overmeesterd door bacteriën!!! En dat ga je nooit van ze leven allemaal weggewassen krijgen. Enjoy die kennis!
Wist oprecht niet dat tegenwoordig wassen op 30/40 met zeep voldoende is.
Al geef ik wel gewoon eerlijk toe. Dat ik het wel op 60 blijf doen gok ik.
Volgens mij is dat al 40 jaar ofzo ![]()