Famously would not know what that’s like
Experts: ‘30 of 40 graden met zeep doodt bacteriën’ het forum: ‘nee maar mijn onderbroeken zijn écht heel goor’
Famously would not know what that’s like
Experts: ‘30 of 40 graden met zeep doodt bacteriën’ het forum: ‘nee maar mijn onderbroeken zijn écht heel goor’
Ja. Kleur en op temperatuur ook apart idd.
Wit 30
Wit 40
Wit 60 beddengoed
Wit 60 ondergoed
Zwart 30
Zwart 40
Zwart 60 handdoek /beddengoed
Zwart 60 ondergoed
Rood 30
Rood 40
Grijs, beige en lichtblauw 30
Grijs,beige en lichtblauw 40
Ja ik was volle trommels. Voor iedereen denkt dat ik halve trommels draai. En ja ik scheidt mijn afval.
Ja ik vlieg wel. Ik doe niet alles in mijn leven goed.
Wil graag nog even toevoegen dat de schattingen zijn dat we evenveel bacteriële cellen als eigen cellen in ons lichaam hebben, tot wel 10 x zoveel bacteriën als menselijke cellen. Dus terwijl jij lekker op kantoor zit te forummen of door je telefoon zit te scrollen ben je wellicht wel overmeesterd door bacteriën!!! En dat ga je nooit van ze leven allemaal weggewassen krijgen. Enjoy die kennis!
Wist oprecht niet dat tegenwoordig wassen op 30/40 met zeep voldoende is.
Al geef ik wel gewoon eerlijk toe. Dat ik het wel op 60 blijf doen gok ik.
Volgens mij is dat al 40 jaar ofzo ![]()
Dan leven ik en mijn moeder onder een steen geloof ik ![]()
Ik vraag mij dan ook af of mensen die hun was allemaal zo warm draaien, hun handen ook massaal met heel heet water wassen. En of ze heel heet douchen. Het liefst 60 graden!
Nee idd dat niet. Wel veel hand alcohol hele dag en met anti bacterie uni cura zeep.
Maar snap je niet dat je afscheiding en een string die bij je anus zit niet schoon krijgt alles onder de 60 graden?
heb je ooit van wc-papier gehoord?
Maar je gebruikt toch zeep??? De temperatuur is niet het enige anti-bacteriële?
Ik had ook echt geen idee! Maar handdoeken en ondergoed etc voelt toch fijner op 60 graden dus dat blijf ik lekker doen.
Wtf lees alles even hierboven of internet?? Draag jij je ondergoed 3 weken? Logisch dan ja dat het niet schoon wordt
ik vind smetvrees hilarisch
Waarom zo boos?
Edit heb het net gelezen ja, wist het idd nog niet maar dat schreef ik hierboven al.
Smetvrees? Als jij poep aan je handen hebt veeg je het dan ook af met een papiertje?
Echt omgekeerde wereld hoor, allemaal mensen boos ook meteen ![]()
Waarom zo judgemental😂