Wat je even kwijt wil #72

Omfg ik zag vandaag een hondje zo op de fiets zitten

Waarom heb ik een 40 kilo wegende dikzak? :sob:

22 likes

Ik heb nu reactie van de bieb over mijn verzoeken voor de collectie! Ze gaan de twee titels die ik het liefste wil lenen aanschaffen :partying_face: Een derde die nog niet uit is waarschijnlijk ook, en de andere twee titels niet.

18 likes

Ik vroeg net aan mijn vriend (springt uit vliegtuigen, kickbokser) wat zijn favo Efteling attractie is. ‘De droomvlucht’ :joy::joy: Weet niet zo goed of ik een lachkick moet krijgen of dat t gewoon heel schattig is hahahah

28 likes

Tja wel logisch aangezien z’n naam er op staat???

9 likes

Hahaha ja my bad!!

3 likes

Sneu, elke maand dit bedrag?

1 like

De iPhone kalender/agenda app heeft mijn hele agenda gewoon leeg gegooid en ik krijg t met geen mogelijkheid terug. Veel afspraken staan wel in whatsapp of op de mail, maar ik weet bij zeker dat ik 20 september wat heb MAAR WAT?!?!?

1 like

Dat is gewoon een correcte mening :joy:

7 likes

Ik heb zoveel nek pijn vanavond :cry: elke houding doet pijn

1 like

Ik ben bang voor alles wat met de dood te maken heeft en dus ook vliegen. (Ik weet dat het irreëel is)
Maar het liefste wat ik zou willen doen in stewardess worden. :roll_eyes:

3 likes

Ik dacht je bent bang voor vliegen als in bromvliegen en dergelijke (want komen ook op lijken af) dus snapte de link met stewardess niet. Maar nu wel! :clown_face:

25 likes

Dacht hetzelfde :rofl:

3 likes

Je hoort het vanzelf :joy:

1 like

Hier op vakantie hebben de kinderen het ook gehad. Ik dacht eigenlijk dat het kwam omdat mijn jongste overal aan likt en slokken neemt uit de beek en watertafel. Maar gelukkig is het bij de kinderen gebleven.

1 like

Ik legde de link tussen vliegen (in een vliegtuig) en “alles wat met de dood te maken heeft” ook niet direct… Ben je dan ook bang voor auto’s/bussen/fietsen/buiten lopen/etc. @PaulieBleeker ? Of hoe moet ik dat zien?

5 likes

Ja

2 likes

Oh bah, wat naar. Hoop dat je er hulp voor krijgt, lijkt me heel moeilijk…

Na 11 maanden eruit gelegen te hebben met werk, ben ik nu weer aan het opstarten. Ik zit op het moment op kantoor en hoewel ik mijn eigenlijke werk echt geen ruk aan vind, ben ik me toch zo dol op mijn collega’s. Ik vind het gewoon fijn om hier te zijn. Iedereen is zo lief en gezellig. Ik mag hier niet lang blijven vandaag, maar 2 uurtjes, maar ik wil langer blijven puur om m’n collega’s.

55 likes

misschien ongevraagd tip maar check eens of je moeder Debit mastercard of Visa heeft. Hiermee kun je een betwisting opstarten bij de bank. De bank kan het dan terugvorderen en evt poging tot stopzetten. Ik werk zelf op een chargeback afdeling

4 likes

Zag een tiktok voorbij komen waarin een onbekende jongen aangeeft onzeker te zijn over zijn uiterlijk. En dan reageren er allemaal influencers (Monica Geuze, Pieter Valley, Isa Sitskoorn etc) super lief. Vind dat echt mooi om te zien.

17 likes