Wat je even kwijt wil #72

De eerste vogels maken zich alweer klaar voor vertrek naar t zuiden en dat maakt me op één of andere manier helemaal melancholisch

6 likes

Ik wil ook

2 likes

Haha misschien is dat t wel

3 likes

nee, zíjn bad :bathtub:

“Nee, dit keer ga ik niet voor een vakantie last minute shoppen en mezelf in de stijgers zetten”

Eindstand: bikini is onderweg, kapper gepland, nagels (manicure en pedicure) gepland, kind nog naar de kapper 🫡

15 likes

jaaa die wouter, ik zag dat ook. vond die reactie van defano ook lief

6 likes

Heb nu 4 dagen ontzettend last van pms klachten waardoor ik mentaal echt helemaal van slag ben. Wat een klote zooi zeg, alsof ik weer direct terug in een depressie gegooid ben

6 likes

Vandaag bijna gezwicht voor kruidnoten.

Het is zomer verdomme ze zijn nu niet eens lekker!!

Oh jawel hoor, ze zijn nu ook al overheerlijk!

14 likes

Zekers wel

2 likes

@Clancy neheeeeeee

1 like

Ik heb ze vandaag wel gekocht. Wil graag die met suikerbrood smaak proberen, dus alvast meegenomen.

1 like

De favo hier thuis is de bolletje truffel, als ik die zie liggen dan zwicht ik hoor.

2 likes

De witte kokos zijn niet normaal

5 likes

Ik heb juist altijd het omgekeerde: ik neem me voor om nog een leuke vakantie-outfit te kopen of nieuwe schoenen, maar dat komt er dan nooit van. Soms vind ik dat wel jammer, want juist leuk om iets nieuws aan te kunnen doen op vakantie!

5 likes

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. De pandan heb ik al op, maar die vond ik een beetje tegenvallen. Niet echt pandannerig, maar op zich wel lekker.

2 likes

Ik wilde graag die met pandan maar die hebben ze bij mijn AH niet. Die met suikerbrood wel en die is echt heerlijk!
Pandan van de Hema vond ik trouwens echt niet lekker, dus hopelijk zijn die van de AH beter.

Wist niet dat ze nog moesten rijpen? :eyes:

10 likes

Ja die van de HEMA waren echt niet lekker!

3 likes

De ooievaars hier zijn al vertrokken :broken_heart: echt zo’n end of an era (aka zomer 2026) gevoel

1 like