Ik heb een kutdag, heb een “meeting” met mezelf in Outlook gepland en ga zo naar de kapper. Joe
Afgelopen nacht mega slecht geslapen. En vanochtend wakker geworden met spierpijn door mijn hele lijf. Het liefste duik ik mijn bed weer in maar straks wordt er een pakket bezorgd wat ik echt nodig heb. Hopelijk is de pakketbezorger er snel.
Hier zijn die canadeze ganzen ook al even vetrokken. Ookal waren het er echt teveel en lag er overal poep. Ik vond ze wel leuk en die kleintjes schattig.
Ze kwamen ook gezellig in de tuin scharrelen.
Ja heb hetzelfde met de zwaluwen en scholeksters, is al een tijdje stil helaas
ik zag van de week trouwens 5 ooievaars op de lantaarnpalen langs de snelweg zitten. Allemaal netjes op een rij ![]()
Ik heb deze zomer echt genoten van de zwaluwen! Vaak zat ik ‘s avonds een tijdje buiten om wat rust op te zoeken en dan vond ik vooral de zwaluwen prachtig om te zien.
Ja ik ook! Nog nooit zo van genoten als dit jaar.
Poooh wat is het klef warm zeg ![]()
Ik heb vanochtend mijn lenzen, voor het eerst, opgehaald en ben er nu al een kwijt. ![]()
Ga zo stuk om mijn vriend, hij praat in zijn slaap. Hij ging net even een powernap doen en vroeg of ik hem wakker kon maken omdat hij nog wel eens door zijn wekker heen slaapt. Prima, dus ik net de slaapkamer in om hem wakker te maken, mocht ik hem niet wakker maken ‘want pinokkio komt mij straks wakker maken. Of die vogel, die struisvogel. Pino!’ ![]()
oke is goed kun je lang blijven pitten als je daarop wacht ![]()
Ja en ik vond het zo leuk ze over de tuin te zien en te horen vliegen. Vind dat echt zo’n zomers geluid 🥹
Ook altijd zo lief hoe de fenotypelijn van Vroege Vogels weer vol zit met mensen die enthousiast gierzwaluwen melden als die weer aankomen in ons land.
Hier vlogen ze ook boven de tuin, ik mis ze ook wel. De boerenzwaluwen zijn er nog wel.
Heb al zon kutdag (dagen) en flikkert net de fles ice tea green uit m’n handen op de grond en over het aanrecht. Kan ik nog gaan dweilen ook… morgen want ben er klaar mee dus lig nu huilend in bed. Ik kom er deze week echt niet uit, alles zit tegen
Ik moest ineens weer denken aan dat Snackspert heel serieus een worst/hotdog voor honden heeft geproefd en gereviewd en daar pas na het plaatsen van de review achter kwam omdat mensen hem daarop wezen. Ik moet er alleen echt maniakaal hard om lachen en toen mijn vriend vroeg wat er was reageerde hij echt semi-teleurgesteld dat het dit verhaal was; oh haha ja dat ja, was grappig.
Echt irritant dat ik me nu de hele tijd dat hoofd van snackspert inbeeld en dan meteen weer in de lach schiet. Het slaaptekort begint denk ik zijn tol te eisen ![]()
Ik zag een tijdje geleden een Annemiekel-achtige naam, maar toen ik hem wilde posten, wist ik 'm niet meer.
Niet getreurd, ik kwam hem net weer tegen en het is…
…
…
…
Petijn.
Ja, PeTTTTTTijn. ![]()
![]()
![]()
Ik heb een gekleurde labello die ik eigenlijk niet voedend genoeg vond en daardoor niet vaak pakte en die heb ik nu omgesmolten en gemixt met een wel voedende lipbalm en ik ben zo benieuwd hoe dit er morgen uit komt ![]()
Let us know!!
Ik krijg al heel lang complimenten als ik die Labello berrykleur draag, de donkerste. Nooit meer lippenstift gekocht, blijft goed zitten, your lips but better.
Ik houd er altijd van om mijn lipverzorging rijkelijk te smeden. 1x in de zoveel tijd lijkt het me een goed idee om er een met een kleurtje te kopen omdat dit andere mensen zo goed staat. Maar ik vergeet dan altijd dat het met een kleurtje is en dan zie ik er letterlijk zo uit: ![]()
Ik werd ooit ook eens wakker en toen leek ik net the joker. Het zat werkelijkwaar overal. Ik houd het dus tegenwoordig maar bij de Labello hyaluron, vast een scam maar is heel prettig op de lippen
ik hoorde buiten allemaal meiden gillen dus ik ging vanaf mijn balkon kijken wat er was. staat er buiten een groepje tienermeiden op de stoep naast een grote plas naar alle langsrijdende auto’s te gillen en te wenken dat ze door die plas moeten rijden zodat ze die golf over zich heen krijgen
ook de hele tijd ‘JA! JAAAAA!’ als het dan lukt haha. echt cute, ik heb nu de neiging om de auto te pakken en ook een paar rondjes door die plas te rijden voor ze
Het regent en onweert hier een beetje en ik ging net naar beneden voor een late night snackie en toen zag ik vanuit de bejaardenflat achter mijn huis allemaal oudjes voor het raam staan kijken🥹
Doe het!