Dit doet me denken aan een naam die ik van de week voorbij zag komen… “Timmerty”
Moest echt 10x lezen
Dit doet me denken aan een naam die ik van de week voorbij zag komen… “Timmerty”
Moest echt 10x lezen
ze gingen echt 2 minuten na mijn bericht weg helaas, als ik het nog een keer hoor ga ik eerder naar buiten want ze stonden er wel echt een halfuur
Zoo wat een heftig weer, zoveel regen en onweer nu hier. Echt beetje einde van de wereld vibes
Wow schrok net wakker van een superharde knal
Hier echt niks, wel regen maar ook geen stortbui.
Zag ook op buienradar dat er net een zwart puntje over ons heen ging, collegas die 10 km verderop wonen hadden het ook niet zo erg gehad hoorde ik net.
Ik heb een eekhoorn in de bomen achter m’n huis en die roetsjt echt razendsnel van tak naar tak, echt leuk om te zien. Laatst rende ie ook over m’n schutting met z’n pluimstaart ![]()
Ja het was die! Het is wel goed gelukt!!
Ik sta bij de servicedesk van de ah en ze pakken de rekenmachine om 10% van 1 euro uit te rekenen ![]()
Ooh mn favoriet ![]()
![]()
Neeeeeee ![]()
![]()
![]()
Was gister aan het afrekenen bij de AH, zie ik dit zakje ineens op de band liggen. Ik denk hè? Die heb ik niet gepakt? Had mn kind die gewoon stiekem erop gelegd hahaha
Wilde em zelf natuurlijk ook proberen dus wel meegenomen! Ben heel benieuwd ![]()
Good kid! Vorig jaar ben ik vlak voor sint nog alle winkels langs gegaan om alle laatste zakken nog in te slaan ![]()
Ik zat al even helemaal in een winterdepressie toen het vanochtend en vanmiddag zo regende en het in huis donker was. En nu zit ik heerlijk in korte broek te lezen in de zon ![]()
Gisteren werd in een serie patience genoemd en nu heb ik al super veel potjes weer gespeeld. Ik weet weer waarom ik dit vroeger zo verslavend vond ![]()
Oh mu heb ik hier zin in😂
Nou ik heb een zware week, en ben ff helemaal klaar. Dus net gedoucht en nu heb ik alle zooi en rommel maar gelaten en de enorme berg was ook en lig ik te chillen in bed om hopelijk ff wat te kunnen ontspannen 🫠
Het is 11 over 6 ’ ochtends en ik heb zin in pannenkoeken. Dus ik ga nu naar beneden om pannenkoeken te bakken ![]()