Wat je even kwijt wil #72

Ik doe dit soort dingen echt te weinig. Gewoon even zo’n realisatie dat ik een volwassene ben die op zichzelf woont en als ik om 6 uur ‘Z ochtends zin heb in pannenkoeken dan kan ik gewoon pannenkoeken bakken.

23 likes

Haha mijn man is sinds 07:20 ook bezig met bakken! Heeeeerlijk :drooling_face: Enjoy!

6 likes

Haha ja ik bak nu heel vaak in het weekend havermoutpannenkoeken ipv m’n standaard havermout-ontbijt. Direct heel feestelijk en weekendachtig terwijl er hetzelfde inzit (+ een ei voor de pannenkoekversie) haha

4 likes

Ik kan niet beslissen of dit weekend (laatste weekend voor ik op vakantie ga) liever naar m’n ouders gaan waar m’n neefjes toevallig ook langskomen, maar wat wel 2 uur reizen is of dat ik thuis blijf en m’n laatste dingen ga kopen die ik nodig heb en lekker op de bank ga liggen met een boek. Ik heb in allebei evenveel zin, maar dus ook redenen dat ik er geen zin in heb (lang reizen voor de eerste en m’n neefjes niet zien voor de andere) en in plaats van dat ik gewoon iets beslis lig ik verlamd in bed te doom scrollen :confused:

2 likes

Wakker geworden met een pijnlijke linkerschouder en -nek. Heb voor zometeen een deep tissue massage geboekt, wordt vast pijnlijk maar zal daarna beter voelen hoop ik

3 likes

Weekend is twee dagen toch dus alle twee?

3 likes

Is het 2 uur reizen met de trein? Want dan kun je wel lekker je boek lezen :blush:

2 likes

Blijf je daar slapen? Anders doen en daar op tijd in bed en chillen met je boek. Of als je met Ov gaat daarin lezen. Of evt daar een rondje wandelen en in een parkje lezen?
En als je 1 dag gaat dan de ene dag chillen en andere op bezoek?

3 likes

Ja het is dan inderdaad met slapen (@Philo), maar mss dat ik idd gewoon ga en morgen op tijd terug ipv daar nog lang te blijven hangen. Dan kan ik nog de dingen kopen die ik nodig heb en ‘s avonds op de bank. Ik vind het altijd fijn als ik per dag 1 activiteit heb, vandaar deze error in m’n hoofd :grimacing: normaal ben ik ook het hele weekend bij m’n ouders, maar dat hoeft natuurlijk niet.

4 likes

M’n vriend en ik hebben gister ein-de-lijk onze hypotheek indicatie gehad en het is zoveel beter dan we hadden verwacht. Omdat hij voor een Amerikaans bedrijf werkt, hoewel beter verdiend dan ik, maar wel een vrij ruk contract heeft vergeleken met die van mij, hadden we eerder niks tot super weinig verwacht.
Maar het blijkt echt meer te zijn en m’n vader heeft aangeboden financieel een beetje te helpen (wat ik liever niet heb, maar ik ga een gegeven paard niet in de bek kijken). We moeten hier echt weg.
Dus ipv dat we uitzichtloos in dit rot appartment zitten met constante overlast van buiten, is er nu echt een gevoel dat we een toekomst hebben. Ik weet dat we niet zomaar een huis hebben, maar we weten nu waarop te zoeken en dat we nu ook ergens op kunnen bieden.
Ik kan straks eindelijk een tuin geven aan m’n tienjarige appartement kat :tada:

105 likes

Ik sta morgen op een makersmarkt (in Amsterdam, kom langs als je van papegaaiduikers en bloemen houdt en iets voor aan de muur wil :stuck_out_tongue: ) en elke keer vergis ik me zo hoeveel werk het allemaal is. Ben ook zo benieuwd naar deze markt, vraag me af of ik uberhaupt quitte ga spelen :sweat_smile: Maar heb er de komende maand meer dus als ik me nu goed voorbereid dan hoef ik voor de andere markten nauwelijks iets te doen :nerd_face:

Ben ook zo’n persoon die snel overweldigd is en dan verlamd, altijd fijn :rofl:

28 likes

Ik krijg zojuist de eerste adventkalender unboxing op m’n FYP :sob::joy:

6 likes

Omg ik zag het ook (Rebecca Denise?). Wel erg enthousiast om dat nu al te doen

2 likes

Ja maar zij koopt er altijd 600, als ze niet in juli begint met unboxings filmen dan is ze met kerst nog niet klaar.

10 likes

Ik heb er al meerdere voorbij zien komen, maar lijkt mij ook niet leuk om nu alles al te openen, dan is er bij kerst niks over

1 like

Mijn algoritme op IG bestaat nu uit de oreo gate. Volgt iemand dat?

2 likes

Komt door het event van Bijenkorf waarbij de kalender gepresenteerd werd, dat was donderdag al :clown_face:

3 likes

Ik pas op een hondje die wel in de categorie “oud mormeltje” valt en die krijgt voer uit de vriezer. Vandaag was ik vergeten zijn eten er op tijd uit te halen, dus ik stond net in m’n zondagse legging hondenvoer te bereiden met de airfryer. Toen voelde ik me wel even Caroline uit B&B hahaha.

33 likes

Ik heb dit gemist. Wat houdt het in?

1 like

Een moeder die de school van haar dochter zou hebben gebeld om te eisen dat niemand oreo’s in de broodtrommel mag omdat haar kind die koekjes niet mag eten (niet allergisch maar mama vindt het troep). Dus nu heb je allemaal filmpjes van ouders die trommels vol oreo meegeven of extra veel kopen etc.

5 likes