Is dit in NL?
Nee uiteraard de VS. Ik zie trouwens ook wel veel berichten dat het allemaal nep is. Maargoed oreo profiteert er lekker van.
Het is ook nu een trend dat mensen reels maken waarbij ze een Whatsapp coversatie om zetten in een AI lied.
Naast de Oreo’s heb ik ze ook al gezien over verschrikkelijke vrijgezellenfeest groeosgesprekken en een vrouw die gepushed werd de bruidsjurk van haar schoonmoeder te dragen. Op de achtergrond staat dan ook altijd oemand zo verveeld/unbothered iets te eten.
Voelt voor my altijd behoorlijk fake en ragebait-achtig.
YESSSSS!!!
Heeft die trend Instagram bereikt ja? ![]()
Vriendin van mij zou vandaag trouwen maar de hele bruiloft is al lang gecanceld, toch ergens wel lekker dat het dan kut weer is vandaag ![]()
In Nederland heb je #pleuntjesmoeder
Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen maar heb gisteren deze dingen van de mac gevroten
10/10 focking lekker door God zelf op de wereld gebracht echt dit moet je vreten!
Ik vond ze juist echt tegenvallen. Heel broodachtig en je proeft weinig van de kaas.
Ik vond ze zo vies. Mis echt de garnaaltjes
Jaaa het is toch ook gewoon een soort kaas brood? Haha
@Luzarl garnaaltjes erin zou het nog beter maken inderdaad
Hhahaha ik bedoel die gefrituurde. Toen ik nog een loserige pescotarier was at ik die elke week
Ik kijk af en toe Steenrijk, Straatarm en vind af en toe de “steen rijke” mensen zoooo fucking irritant, deze keer ook weer
Gelukkig was de vrouw achter haar het met me eens
Als je een NS zomer Dal Vrij abo hebt, vergeet dan niet vandaag te annuleren als je het niet wil blijven houden voor de volle prijs!
Was een leuke actie maar hoe het geregeld was was niet ideaal (als klant dan
)
Ik ben dit weekend vrijwilliger bij de redhead days en het is echt zo leuk. Zo gezellig
Negeer, negeer, negeer.
Morgen/vannacht vertrekken we op vakantie en aan de ene kant denk ik: gvd schiet op met inpakken, 300x alles checken, paniek paniek paniek.
Maar eindstand lig ik op de bank B&B te bingen ![]()
Ik voel me een beetje katerig terwijl ik de bob was
kan echt niet tegen weinig slaap
Ik voel me Lariks, haha, maar ik ging gisteren solo wildkamperen in Ierland and toen liep er een hert langs!
En vannochtend een levende aangereden hert langs de weg ![]()