Dan leven ik en mijn moeder onder een steen geloof ik ![]()
Ik vraag mij dan ook af of mensen die hun was allemaal zo warm draaien, hun handen ook massaal met heel heet water wassen. En of ze heel heet douchen. Het liefst 60 graden!
Nee idd dat niet. Wel veel hand alcohol hele dag en met anti bacterie uni cura zeep.
Maar snap je niet dat je afscheiding en een string die bij je anus zit niet schoon krijgt alles onder de 60 graden?
heb je ooit van wc-papier gehoord?
Maar je gebruikt toch zeep??? De temperatuur is niet het enige anti-bacteriƫle?
Ik had ook echt geen idee! Maar handdoeken en ondergoed etc voelt toch fijner op 60 graden dus dat blijf ik lekker doen.
Wtf lees alles even hierboven of internet?? Draag jij je ondergoed 3 weken? Logisch dan ja dat het niet schoon wordt
ik vind smetvrees hilarisch
Waarom zo boos?
Edit heb het net gelezen ja, wist het idd nog niet maar dat schreef ik hierboven al.
Smetvrees? Als jij poep aan je handen hebt veeg je het dan ook af met een papiertje?
Echt omgekeerde wereld hoor, allemaal mensen boos ook meteen ![]()
Waarom zo judgementalš
Dit heeft niks met smetvrees te maken. Genoeg landen in de wereld waar een toiletpapiertje niet als schoon genoeg wordt gezien en waar water wordt gebruikt.
Ben het zwaar met je eens hoor, wij hebben in ons toilet zoān kraantje gefixt die je vast kan houden om het daar beneden te wassen. Alleen jammer dat het superkoud water is, maar voelt wel veel hygiĆ«nischer.
Heb je dit bij als je op je werk poept?
Er is weer een nieuwe film op netflix die in mijn guilty pleasure genre valt: haaienfilms.Thrash heet ie. Zo lekker een koffietje maken en dan onder een dekentje, lekker slechte haaienfilm kijken ![]()
Die gaat op mn lijst!