Wat je even kwijt wil #72

Aangereden groot wild wordt eigenlijk altijd afgeschoten en terug in de natuur gelegd. Ook als je de dierenbescherming ervoor belt, die moeten ook de jachtopziener bellen.

3 likes

Ja, ik had niet anders verwacht dan dat het uit zijn lijden verlost zou worden hoor! Maar je wil toch dat het snel gebeurd.

Waarom wordt het terug gelegd trouwens? Dat wist ik niet.

4 likes

Omdat het voedsel is voor aaseters! Terug in de voedselketen.

16 likes

it’s the circle of life :notes:

4 likes

Ik wilde vroeg gaan slapen maar nu is de Titanic op tv😭

2 likes

Hij zinkt aan het einde

86 likes

Ik heb vandaag de sleutel van mijn nieuwe woning gekregen. Na de bezichtiging had ik me ingesteld op een leven met granol en steenstrips in de woonkamer, die ik eerst nog zeer intensief moest gaan schoonmaken vanwege de rooklucht in huis.
Kwam er vandaag bij de oplevering, blijkt dat ze de steenstrips verwijderd hebben en alles glad gestuct :smiling_face_with_three_hearts::partying_face: Stuc ruikt ook niet top maar dit is echt zo’n intense meevaller, niet normaal blij mee (überhaupt dat ik een woning heb natuurlijk).

199 likes

Gefeliciteerd!!
En die geur van stuc trekt vanzelf weg! Veel laten luchten en straks lekker schilderen of behangen en je eigen (of nieuwe) spulletjes

4 likes

met al die reclames is die film waarschijnlijk om 6 uur 's ochtends een keer afgelopen dus lekker gaan slapen zou ik zeggen

10 likes

Mijn AH bestelling die eerst gewoon einde van de dag zou komen is vertraagd naar tussen 23:30 en 00:30. What the hell?! Ik moet morgen super vroeg op, hoezo kan dit :cry:

2 likes

Omg, wat was je tijdvak oorspronkelijk?

1 like

Die komt toch gewoon niet meer?

2 likes

17:45-18:45 :sweat_smile:

@Wonderland denk je? Net nog een mailtje van gehad dat de bezorger onderweg is maar het lijkt me wel sterk? Heb gewoon geen zin dat ik alsnog moet betalen voor de boodschappen als ik nu besluit te gaan slapen haha

2 likes

Als het goed is mag je dit nu gewoon annuleren zonder boete, heb ik ook wel eens gehad

1 like

Ik ben nu wel heel benieuwd of ze echt nog komen

4 likes

Staat er niet hoeveel mensen voor je zijn?

Ik heb dat laatst met picnic gehad en toen heb ik geannuleerd en toen kwamen ze 4 uur later alsnog :grinning: ben echt boos geworden

1 like

Lieve mensies,
De update waar jullie allemaal op hebben zitten wachten mbt mn driedubbele enkelbreuk!!!
Vandaag naar het ziekenhuis geweest en hoef niet meer met mn walker (robotschoen) te lopen en belasten op geleiden van pijn? Anyway ik moet door.
Ik had dus ook een breuk in mn malleolus posterior waar geen schroeven/pinnen in gezet zijn (das de achterkant van de enkel/onderste deel van scheenbeen (bedankt chat)), dus daar hebben ze nog een rƶntgenfoto van gemaakt. Dat is goed aan het genezen! Maar:
ā€œOngelukā€ is 6 juli gebeurd en moet over 6 weken nog een foto maken, plus kan nog steeds niet helemaal goed lopen plus voorlopig niet op hakken plus nog niet volgas sporten etc etc. Samenvatting: maanden revalidatie. Lieve mensen: pas AUB op voor stoepjes, hakken + alcohol.

Edit; het is me echt vies tegengevallen, heb zoveel pijn gehad en nu nog!

23 likes

Ja echt onvoorstelbaar dat we vroeger altijd zo tv keken toch? Al was er voor mijn gevoel toen wel veel minder reclame.

3 likes

Zijn ze nog geweest? :eyes:

2 likes