Wij hebben gereageerd op een verhuishondje en ik hoop zo dat ze bij ons mag komen wonen. Ze lijkt echt perfect voor ons 🩷
Random vraag, maar wie betaalt dan eigenlijk de kosten? Als een dieren/vee arts komt voor een wild dier? Is daar een fonds voor ofzo waar ze de factuur kunnen declareren?
Ik had echt een stressige kutdag op werk, maar was net gewichtheffen en zit nu met mezelf op het terras bij een van de weinige Indonesische restaurants in Berlijn en nu is mijn dag weer goed ![]()
Mijn vriend is voor zijn werk een week in Azië en ik voel me ineens echt vet kut. Hij is wel vaker weg voor werk, maar dan vind ik het altijd wel best. Maar nu zijn er ook nog allemaal vriendinnen op vakantie en ik mis gewoon een beetje iemand om tegenaan te lullen ofzo.
Vind dit zo stom van mezelf, want ik kan normaal prima alleen zijn en ik vermaak me wel.
Niemand, die euthanasie wordt dan gewoon niet betaald. Niet al 't werk wordt voor een betaling gedaan.
Heb gister op mn wang gebeten en vandaag 2 aften ![]()
Dan betaalt de dierenarts dus eigenlijk gewoon.
Ik zou zelf, zonder ooit contact te hebben met een dierenarts want ik heb geen dieren, denk ik niet snel zelf een dierenarts contacteren die ik dan op het internet zou moeten vinden, om langs te komen. Omdat ik bang zou zijn dat er een grote rekening komt. Geen idee of je een zelfstandige dierenarts op het internet vindt, maar juist doordat ik commerciële winstgerichte dierenklinieken in mijn hoofd heb die die rekening zeker bij iemand neerleggen.
Ik zou nu denk ik ook verwachten dat een dierenambulance of dierenopvang dat contact met een dierenarts opneemt.
Nouja ik hoop maar dat ik nooit een verongelukt beest aantref
:arrow_up_down:
Je hoeft het niet stom van jezelf te vinden, je mag je gewoon even verdrietig voelen! Hopelijk voel je je snel beter of is je vriend er snel weer ![]()
Zo frustrerend, ik lig al weer 3,5 uur wakker en over 2 uurtjes gaat de wekker weer. Doodmoe maar slapen lukt niet. Ik probeer dan van alles maar ik kom niet in slaap. Zo jaloers op mensen die gewoon altijd de hele nacht slapen 🫠
Woon je in Berlijn?
Sowieso een gemis hoor, Indonesische restaurants in Duitsland. Voor mij is de dichtstbijzijnde 40 minuten rijden
En ik woon niet eens een gehucht.
Oh ik ben zo blij voor je dat je je eigen plek hebt
succes met klussen en inrichten en heel veel veilig woonplezier:heart:
Ben op reis ziek geworden, niet heel erg maar wel gewoon ellendig en koorts, en voelde me gisteren even heel erg zielig en vol zelfmedelijden. Ook omdat ik alleen ben en er dus niemand even voor je kan zorgen. Moest ook echt huilen aan de kant van de weg toen ik met koorts een paar uur moest afdalen naar het dichtstbijzijnde dorpje in het dal, en maar niks kon vinden van betaalbare accommodatie om gewoon even uit te zieken.
Uiteindelijk had ik toch een hotel gevonden, en ik ben hier zó lief opgevangen
Ze bracht me gelijk haar eigen medicatie aangezien de dichtstbijzijnde apotheek 20 km verderop is, en brengt me nu de hele tijd verse gemberthee met lokale honing.
Altijd een beetje ongemakkelijk als er vreemden in je huis aan het werk zijn. Wel voor een goed doel want airco haha. Einde middag heb ik m’n huis weer terug, kan ik dan nog even op de bank chillen ![]()
Ik weet niet of dit een serieuze vraag is of een dig omdat ik het er zovaak over heb ![]()
In het eerste geval: ja! In het tweede geval: sorry, zal proberen het er minder over te hebben ![]()
@50193905 er zijn er in Berlijn voor zover ik weet ook maar vier of zo, waarvan twee echt niet te pruimen zijn. Die waar ik gisteren was is ook dik een half uur bij mij vandaan. Heb wel een lekker Maleisisch restaurant redelijk dichtbij, maar dat is toch net niet helemaal hetzelfde…
Er is iemand in mijn buurt dat games of thrones liedje aan het spelen op zijn klarinet.
Sorry ik ben een enorme one issue forummer momenteel maar ik heb net in mijn nieuwe huis het plafond in de woonkamer oud roze geverfd en het was echt een teringzware kutklus maar het is zo mooi geworden
Zit hier in mijn eentje op een klapstoel uit te puffen en de hele tijd omhoog te kijken haha vind het zo mooi. Nu de muren nog, die worden helemaal dezelfde kleur.
Spoiler want dit zou eigenlijk in zw/k moeten
En heb ook verf voor de kamers van mijn kinderen gekocht en dat wordt ook zo mooi ![]()
Voor mijn zoontje nacht blauw op het plafond en soort licht/midden blauw op de muren, voor zijn ruimte-thema kamer, en in het kamertje van mijn dochtertje wordt alles een hele zoete roze/lila achtige kleur met terra/zacht-oranje/peach accenten.
Kan echt niet wachten tot het klaar is en ik in het eindresultaat kan gaan leven omg ![]()
![]()
Foto in interieurtopic?? Love oudroze
Heel leuk dit te lezen! je verdient het zooo om om je heen te kunnen kijken en blij te zijn met wat allemaal van jou is 🫶
Ik vind het alleen maar leuk dat je updates post hoor! Denk dat iedereen het je ook van harte gunt na alle ellende