Haha ja zou wel willen alleen lijkt het op de foto meer roestbruin, de kleur is echt niet vast te leggen. Misschien als het later iets verder af is kan ik wel wat foto’s delen die ook daadwerkelijk waarheidsgetrouw zijn 🫣
Huismerk cola: priem. Huismerk cola zonder prik: nee.
Raad eens wie er zo dom was om haar cola te laten bevriezen en nu met een vies donkerbruin zoet spulletje zit.
Ga er maar eens zilver mee poetsen ofzo.
Nee ik wist het echt niet, kom niet zo vaak op het forum😅
Haha, dat valt me dan mee! Ga er alsnog wel een beetje meer op letten, want heb het gevoel dat ik het wel best/te vaak benoem ![]()
Plafond is kut om te schilderen. Heb dar letterlijk huilend staan doen, maaaar als ik nu naar het plafond kijk (of m’n baby toen ze nog wilde liggen hahahah) voel ik alleen maar trots dat ik het zelf heb gedaan ![]()
En de kleuren klinken zo mooi, hoop dat je het zo fijn gaat hebben daar
Ik ga zaterdag op wandelvakantie en zou ook zaterdag ongesteld worden wat wel echt kuttiming was want de eerste dagen zag ik al dat er weinig voorzieningen zijn onderweg. Maar nu ben ik vandaag al ongesteld geworden, echt een cadeau!
Ik vorig jaar: “ik ben toch niet zo’n camping mens met huisjes zo dicht bij elkaar”
Ik nu: “ik vind het toch wel beetje spannend, dit vrij staande huisje op een berg in the middle of nowhere” ![]()
![]()
Ik had een droom waa ik in moest lachen en ik werd er gewoon wakker van? Moest echt keihard lachen terwijl ik in mijn droom op een begrafenis was
Zo raar!
Woow ik was helemaal vergeten dat je op de middelbare school je boeken ging kaften. En dat kon dan met papier of met die rekbare dingen. Opeens kwam dit in me op ![]()
dat was zoooo kut en duurde toen gevoelsmatig echt 14 uur
Oh ik vond dat dus echt heel leuk haha. Heel zorgvuldig je kaftpapier uitzoeken en dan alles kaften en bijpassende stickers erop. Bonuspunten als alles met je nieuwe agenda matcht.
Ik ben oud, die rekbare kaften bestonden toen nog niet. Mijn moeder heeft toen mijn oma (haar moeder) ingevlogen om me te leren kaften. Zelf had ze het nooit gedaan omdat haar moeder het voor haar deed
.
Overijverig als ik was had ik het eerste jaar ook al mijn werkboeken gekaft…
Je was ook echt heeeel cool als je dat deed met iets grappigs als sinterklaasinpakpapier of kranten
Vreselijk inderdaad haha! En omdat je in het begin nog al je 84 boeken tegelijk in je tas propte, waren die kaften na een paar weken al lelijk ![]()
Haha ja ik ook! Deed dat dan met m’n beste vriendin een hele middag, met verschillende kleuren kaftpapier en stickers idd
Ik ga vanavond voor het eerst sinds maart weer sporten ![]()
Ik zag vanochtend een hele stoet van scholieren op de fiets. Het was heel opvallend en grappig om te zien dat alle jongens, een t-shirt en korte/driekwart broek aanhadden. En alle meiden een lange broek en een jasje of een vestje.
Het weer; miezerig, lichte wind en 17 graden Celsius.
Ik hou ook van boeken kaften. Als het een baan was, wilde ik’ m wel.
ik kan niet recht knippen (nu nog steeds niet) dus bij mij werd het altijd een teringzooi haha. ik had ook gewoon geen zin om mn best te doen
Ik heb een to-do lijst van een miljoen dingen vandaag en het is bijna twaalf uur en ik heb nog letterlijk niets gedaan behalve m’n hond uitlaten.
Ik heb wel al de hele dag m’n sportkleren aan! ![]()