Wat je even kwijt wil #72

Haha same, alleen een uur met de hond gewandeld en nu lig ik op de bank met m’n sportkleren aan. :grimacing: Maar ben beetje ziek geweest en voel me vandaag voor het eerst beter dus ik zie het nu als :sparkles: herstel :sparkles:.

2 likes

Ik bedacht mij net dat ik wel een was had aangezet maar… blijkbaar mét een tasje met hondensnoepjes erbij! Dus die was moet opnieuw en eerst moet ik m’n wasmachine schoonmaken! :cowboy_hat_face:

Als je ziek bent geweest en je kan de taken laten dan zou ik nog lekker een dagje herstel pakken :heart: ik ben volgens mij ook gewoon moe omdat ik een veel te drukke week heb gehad, maar geen ruimte om m’n to-do’s uit te stellen :sob:

2 likes

Ik “moest” een 25-min run doen dus die heb ik er net uitgeperst. :white_check_mark:

——

Hahaha heeft iemand die AI DJ op Spotify al geprobeerd? Moest hardop lachen tijdens het hardlopen. Hij doet of ie een soort radio DJ speciaal voor jou is. :sob:

“Let’s start with something you listened to recently, this is Zwoole Zomewrnagggggten by Rutguuwr von Bawrneveld!”

12 likes

Ik heb vandaag schilders over de vloer. Hartstikke aardige mannen maar ik voel me dan zo ongemakkelijk in mijn eigen huis. Ik werk momenteel niet en het regent hier al de hele dag dus de mogelijkheden om weg te gaan zijn nogal beperkt. Inmiddels heb ik net al anderhalf uur in de supermarkt doorgebracht maar nu zit ik dus heel ongemakkelijk te zijn thuis.

5 likes

Ik heb net na wekenlang (of eigenlijk zelfs maandenlang!) uitstellen en nadenken en twijfelen in 1x een vakantie geboekt naar Schotland (en met in 1x bedoel ik dus alles in 1x geboekt, vlieg, bus, treintickets, verschillende accomodatie, gebeld met een hostel op skye hahaha hellppp) :pray:

Vind het zo stom van mijzelf maar ik hik zo erg tegen dit soort dingen op. Ik moet echt ineens die drang voelen en dan ga ik in een hyperfocus en regel ik alles in 1x :joy: Begrijp nog steeds niet hoe ik vorig jaar 5 weken naar Korea & Japan ben geweest :rofl:

Nu nog een paar drukke werkdagen te gaan (na een paar weken gewerkt zonder een dag vrij, ben zzp-er vandaar) en dan hoop ik zondagmiddag de hele middag op de bank/in de tuin te kunnen liggen :heart_eyes:

37 likes

‘Let’s take a trip down to memory lane grace, here are the 2010 tunes you loved listening to in 2021’ ok thanks

3 likes

“Here is Woltewwwr Kwwwoes and Yes-Arrr and Ernst-Daniel Smid with Bun Jai Ook Voowwwr Neeejderrrlend.” (Echt gebeurt zojuist.)

Haha, ‘Let’s mix it up with Lady Gaga and the Minikoraal!’.

2 likes

In een opwelling opgegeven voor salsa les (wat ik al jaren wil). Het is in een andere stad want eigen stad altijd op momenten dat ik niet kan.
En ik vind het nu opeens spannend. Ken niemand.
Heb geen gladde schoenen en doe je sport kleding aan of niet.
Straks vind ik het samen dansen helemaal niks. Of ben je de akward die met de leraar moet.
Maar volgens mij hielden ze daar wel rekening mee. En hoop dat eerste les vooral pasjes leren is.

6 likes

Ah dit gaat helemaal goedkomen. Ik heb twee cursussen gehad, volgens mij had ik mn sportschoenen voor binnen aan (zonder bijzonder gladde zool). En ik was in gewone kleding, gewoon in iets waarin je makkelijk kan bewegen. En we begonnen allemaal voor de spiegel, ‘los’ zeg maar om eerst de basis stappen te oefenen. Daarnaast draaien we redelijk snel door dus je hebt snel weer een nieuwe danspartner en de docent kwam bij ons soms met je dansen om wat uit te leggen terwijl de rest gewoon doorging met dansen dus het voelt ook niet alsof iedereen kijkt hoe je het doet. Jij kan dit! En als het niet bevalt kan je na een les altijd nog stoppen.

1 like

Dat klinkt beter. Normaal niet zo probleem met niemand kennen. Maar als je geen partner hebt wel en is doordraaien beter.
Doe dan mn binnen sportschoenen aan.
En stoppen kan idd na 1 les.

2 likes

Ik heb al drie dagen niet mijn dag. Met vandaag als kers op de taart dat ik mijn beddengoed in de wasdroog combi had en het nog even extra droog wou maken maar was vergeten aan te klikken dat ik alleen extra wou drogen. :sob:

4 likes

Geen sportschoenen aan en geen sportkleren! Je kan wel gewoon op sneakers gaan als je wilt.

2 likes

Thuiskomen van vanantie, de was willen doen en dat ineens de lekbak vol water staat. De wateraanvoerslang is ook nat en dat stukje wat op de kraan zit gedraaid zat drap, dus volgens mij zit daar een lek. Weet eigenlijk ook totaal niet of ik dan bij de verhuurder moet zijn of de zaak waar ik de wasmachine heb gekocht (kwam er net achter, dus kan nu niet bellen omdat ze dicht zijn) of dat dit heel makkelijk zelf te fixen is. Kon wel online een afspraak maken voor een monteur vanuit de verhuurder, maar eersvolgende mogelijkheid is pas over twee weken :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik zou gewoon even een nieuwe aanvoerslang proberen, kosten een paar euro bij de bouwmarkt en dan kan je gewoon lekker wassen ipv wachten.

5 likes

Spannend, veel plezier! Er zijn vast meer mensen waarvoor het de eerste keer is. Toen ik begon deed ik dat op van die laarsjes met lage hakken, dus als je dat hebt zou je die naast sneakers ook nog mee kunnen nemen. Als je wilt volgen trouwens, voor leiden helemaal geen hakken nodig.

2 likes

Op sneakers ging prima inderdaad. Het viel een beetje tegen.
Veel stelletjes en ook die kenden elkaar. En maar 2 andere nog zonder partner. En volger geen plek en leider zijn is niks voor mij.

2 likes

@baron koop een rolletje teflon tape erbij.

2 likes

Ik zag net zo’n gigantische spin naast mijn bed, toen ik hem wou wegdoen is hij onder het bed gekropen :cry: ik slaap op de bank

1 like

Ik kijk amper voetbal, maar ben helemaal invested in de rel rondom Fifa, Infantino en UEFA. Echt genieten als er weer een nieuwsitem is!!

5 likes