Wat je even kwijt wil #72

Vanavond voor het eerst in een half jaar weer gesport, was zo fijn. Nu kan ik niet slapen want adrenaline (en morgen waarschijnlijk spierpijn)

16 likes

Wat spannend! Heb je al een kennismaking kunnen plannen?

Balen! Wel supergoed dat je het hebt geprobeerd. Ga je nog een keer, of iets anders zoeken?

5 likes

Ik ga nu wat anders zoeken, zoek iets waar ik energie van krijg. Ik vind dansen wel leuk namelijk deed dat vroeger vaker.

3 likes

Misschien lindyhop als je nog een andere dans wil proberen? Heb het idee altijd dat salsa meer stelletjes zijn (die ook niet per se willen wisselen) en lindyhop was op mijn lessen altijd veel mensen solo! Ook meer vrouwen die leiden overigens

3 likes

We hebben telefonisch kennisgemaakt en hoewel ze ons wel heel leuk vonden, gaan ze toch verder met een ander gezin :pleading_face:

Ik moet uiterlijk 10:30 uur uit mijn huisje zijn en moet voor die tijd al mn zooi hebben ingepakt, in de auto hebben gepakt, ontbijten, vaatwasser uitruimen, woning bezemschoon maken etc maar ipv dat te doen lig ik nog lekker een laatste keer in bad :clown_face: stress is voor laterrrr

15 likes

Ik wil mezelf even op m’n schouder kloppen :joy: mijn zus en haar vriend zijn aan het verhuizen en klussen in dat huis maar ze leven al weken op pizza, donuts en kaasbroodjes.

Ik ben nu onderweg naar ze met 6 dagen avondeten en 4 dagen lunch. En nu vind ik mezelf een goed zusje :sunglasses:

122 likes

Wow!

1 like

Meeeeeega goed zusje!

2 likes

Waarom stel ik mijn koffer inpakken altijd uit tot het laatste moment. En loop ik die dag als een kip zonder kop mijn koffer en die van mijn kind in te pakken. Elke vakantie weer denk ik dit doe ik nooit meer zo :clown_face:

2 likes

Kutzooi, ik heb een jankbui in het OV terwijl ik onderweg naar iets werk gerelateerds ben :sob:

5 likes

Ik moet een nieuwe paardrijcap en die zijn echt heel duur. Mijn interne dilemma is nu dat ik dan eigenlijk het liefst een roze zou willen (mijn voorkeur voor alle gebruiksvoorwerpen) maar ergens denk ik dan weer dat ik beter voor zwart of bruin kan gaan omdat ze zo duur zijn.

1 like

Zakdoekjes direct tegen je waterlijn houden of naar voren buigen zodat je tranen recht uit je ogen vallen

6 likes

Nee ga voor de kleur die je wil. Leven is vaak al saai genoeg toch.

33 likes

Is roze duurder of wil je hem dan ooit kunnen doorverkopen? Ik zou gewoon voor roze gaan!

1 like

Heb ik niet bij me 🥹 gelukkig wel waterproof mascara haha
En probeer veel water te drinken om boven wallen wat te beperken

Kan je m niet zelf wat pimpen anders.

2 likes

Nee mijn budget is 400-600 euro en er zijn er dan maar 1 of 2 die roze zijn maar diezelfde cap is in het bruin dan even duur.

En doorverkopen zal ik niet snel doen, denk eerder gebruiken tot een grotere val. En dan moet je weer een nieuwe.

Lol de jehovah’s sloegen mijn huis over en nu vraag ik me af of m’n regenboog deurmat de reden was, m’n samen leven poster, de roze muren of nog iets anders??

42 likes