Wat je even kwijt wil #72

Heb je ze al eens aan je deur gehad? Want ze noteren het in hun administratie als je er duidelijk niet open voor stond. Dit is me ooit eens door een ex-jehova vertelt.

1 like

Ik kan dit beamen, ik heb een keer een boekje aangenomen uit beleefdheid want die vrouw was zo lief. Vervolgens kwamen ze elke 2 weken langs voor een jaar ofzo :sob::sob: ik kon ook steeds lastiger zeggen ik heb echt geen interesse. Volgens mij hebben ze het inmiddels opgegeven, al verwacht ik dat ze nog wel weer eens opduiken om te peilen of mn ziel al klaar is :pray:

5 likes

Extra reden om mijn regenboog deurmat ook voor de deur te leggen!

2 likes

Ik had ze laatst door de intercom van mijn gebouw :roll_eyes: ‘hallo ik ben Joke en naast me staat Maaike en we vragen ons af, zou jij je een leven kunnen voorstellen waarin
’ bye

Misschien was het wel Scientology trouwens ik heb ze niet lang genoeg laten uitpraten, maar het had sterke uitverkoren vibes

3 likes

Haha herkenbaar dit, gelukkig niet elke 2 weken, maar op mijn vorige adres kwamen ze elk half jaar. Ik weet nog dat ik een keer zei dat ik mij aan het klaar maken was (kwam met nat haar bij de deur) en toen zeiden ze: oh we komen een andere keer dan wel terug. En ik dan ook zeggen, ja is goed :joy: waarom ben ik zo haha

1 like

Jaa dat wel! Heb toen idd vriendelijk maar duidelijk gezegd dat ik echt geen interesse heb, dus dan houden ze er goede boekhoudkundige vaardigheden op na!

1 like

Ze hebben echt goede training gehad, normaal wimpel ik mensen veel makkelijker af. Straatkrantverkopers oid. Iemand liet ze wel de hele tijd in het gebouw binnen, dus dan denk je dat het een van je buren is als ze aanbellen bij je echt voordeur ipv beneden. Heel irritant eigenlijk!

1 like

Ik had bij subway besteld en ik heb mijn hele bestelling dubbel gekregen om een of andere reden. Je hoort mij niet klagen.

24 likes

Goeie tip ik ga er naar kijken, ken het niet.

1 like

Heb hele erge hoofdpijn en ik dacht dat het aan de wijn van gisteravond lag maar het trekt maar niet weg dus denk dat ik weer heb lopen tandenknarsen :sob: Ben m’n hele tanden aan het wegzagen

3 likes

Van die mensen die zeggen: joh als de kleur je niet bevalt, dan verf je het toch opnieuw?

Ik snap ze niet want 1) het is pokkeveel werk en 2) ik heb voor twee muren 50 euro afgerekend, inclusief 30% korting, en dan was het ook nog eens huismerk verf :sweat_smile:

CRAZY

19 likes

Al eens een bitje en botox in je kaken overwogen?

1 like

Ik denk dat dit ook vooral iets is wat mensen gewoon zeggen maar zelden echt doen, tenzij het echt heel beroerd heeft uitgepakt.

4 likes

Ja maar ik zei dat ook tegen mezelf toen ik zo twijfelde over keuzes maken etc. In het ergste geval schilder ik het over en dat gaf wel rust hahaha.
Maar nee dat heb ik niet gedaan :smirk::sweat_smile: want idd pokkeveel werk vooral :sweat_smile: en wat ik ook zei: als het er is dan doe je het er ook maar gewoon mee

1 like

Ik bedenk me nu dat ik ook nog eens 12 euro aan testers heb uitgegeven, en dan heb ik de rollers, houders, tape, afdekzeil, vulmiddel etc allemaal nog niet meegeteld

Plots voelt het heel decadent om dit soort keuzes te maken terwijl ik dacht dat het heel normaal was om even een paar muurtjes te verven :money_mouth_face:

5 likes

Ja niet normaal he! Maar het is alsnog goedkoper da een schilder huren dus op zich :joy:

1 like

Ik ben op een vakantie ooit naar een Jehova getuigen bijeenkomst geweest, omdat de vrouw die ons geholpen had met onze koffer lid was en ons had uitgenodigd. Ik verstond uiteraard niks, want ik sprak de taal niet, maar ze gingen in tweetallen omstebeurt vooraan oefenen hoe je mensen moet aanspreken aan de deur en dat je met een open vraag moet afsluiten om dan weer over een tijdje terug te komen en daarover verder te praten.
Vond het wel interessant om een keer mee te maken.

2 likes

Ik hou helemaal niet van de herfst maar 1 ding vind ik wel fijn en dat is in de bieb zijn op druilerige avonden, zo’n fijn sfeertje dan :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Ik heb het overleefd en onderweg terug kreeg ik ook nog positief nieuws :pray:t4: nu lekker op de bank chillen!

8 likes

Ik heb ook 1 kleur die me niet bevalt, maar het zit al langer dan een jaar op de muur. Ooit verf ik het opnieuw

2 likes