Rooting for you dat ooit er ooit komt🤞
Ik was daarnet voor werk een hele dag in Amsterdam en toen gingen we daarna nog even in Rotterdam naar een spelletjescafé met een vriend van een collega. Hij kijkt me een seconde aan en hij zegt: wij hebben samen op de middelbare school gezeten. Ik had echt geen idee.
was wel heel gezellig
Ik heb een 32-urencontract en dat is prima maar onlangs kreeg ik de vraag van een vriendin of ik haar wilde vervangen in de bar waar ze opdient. Ik dacht hey, waarom niet! Wat extra geld erbij.
Nou vandaag was de tweede keer dat ik er werkte en de zaakvoerder was dronken en hij is blijkbaar een angry drunk die zich op anderen afreageert wanneer hij fouten maakt.
Hij begon lelijker en lelijker te doen, dus ik was in mijn hoofd al aan het voorbereiden hoe ik hem na mijn shift zou vertellen dat ik niet meer zou terugkomen.
Maar toen begon hij te schelden. Dus heb ik mijn schort kalm uitgedaan, mijn fooi en mijn jas en tas gepakt. En ik ben vertrokken.
2024 Vicky could never, toen had ik ofwel gehuild ofwel even boos teruggehapt.
Ik huur wel eens een auto en dan moet je via de app de auto openen en sluiten en ik DRUK ALTIJD OP DE VERKEERDE KNOP. Het duurde ook een tijdje dat ik dat doorhad en ik blijf het gewoon doen? Net weer… dan druk ik op ontgrendelen want in mijn hoofd is dat vergrendelen
en het is ook zo’n auto waarbij je alleen maar op start hoeft te drukken hahaha help
Ik loop al 8 dagen een wandelroute (en daarvoor 1 van 6 dagen) en vind mezelf dus best sportief, maar nu start deze ochtend in dit dorpje de ultra en gaan mensen de hele route dus rennen is 36 uur
echt insane knap!!!
uitslovers!!
8 dagen afzien of 36 uur… Zij kiezen de makkelijkste weg!!! ![]()
Love it. Hoe voelt t nu een dag erna?
Er zit een konijnennestje onder mijn huis (huis staat tegen een duin) en vanochtend zaten er 2 kleine konijntjes in mijn tuin en het voelde zo gezellig ![]()
![]()
We hebben nog 2 weken vakantie en ons kind gaat de komende 2 weken gewoon naar de opvang zijn standaard 3 dagen. Zoveel zin om in die dagen:
- heel weinig te doen en lekker op de bank zitten te lezen.
- het hele huis opruimen, spullen uitzoeken en naar de kringloop brengen
Ik zou stiekem een keer een week vrij zijn terwijl de kinderen gewoon school hebben en dan een mega opruim-actie deepclean van ons huis te doen.
Maar ja, kan me vakantiedagen beter gebruiken ![]()
Ja, ze gaan veel te snel om er van te genieten! En ze stoppen vast nooit voor foto’s of een koffie!
Prima! Soms dwalen mijn hersenen af naar “was ik te traag?” of “deed ik dat verkeerd?” want er zit een verschil tussen rationeel weten dat het normaal is om zoekende te zijn tijdens een tweede shift en ook voelen dat je genoeg hebt gedaan.
Ik baal van alle plannen die ik had gemaakt met het extra inkomen maar mijn collega op mijn OG job had misschien wat freelance copywriting-klusjes voor mij dus komt wel goed ![]()
Ben aan het werk en heb al kostbare dingen stuk gemaakt en toen ook nog de huurauto aan gort gereden ![]()
![]()
Heb een houten hek geschampt en de hele bumper is naar de klote en ergens aan de zijkant is er gewoon een stuk uit?? En ik had blijkbaar niet automatisch mijn eigen risico verlaagd dus dat is nu 500 euro ![]()
![]()
Weet iemand of ik dit nog qua aansprakelijkheidsverzekering kan fixen? Ik ben nog aan het werk dus kan even niet rustig dingen uitzoeken. Moet de schade zo ook nog melden maar wil eerst ff rustig kunnen zitten
ik huur via mywheels. Duur dagje werken dit ![]()
Nee je aansprakelijkheidsverzekering dekt geen motorrijtuigen helaas ![]()
Nee die scammen je zodat echt dure dingen (auto dingen) niet vergoed worden
Echt balen, jouw dag ![]()
Ah ja was er al bang voor, nou ja dure les ![]()
![]()
Love it, dat wil ik ook!
Meer mijn stijl!
Ik had deze week een weekje vrij genomen, omdat ik dacht ik ga pas in december op vakantie en moet eigenlijk wel even een weekje vrij nemen om op te laden. Maar merk dat ik de hele week echt zo erg in mijn hoofd heb gezeten en mij zo onrustig voel. Ook echt nauwelijks mijn hobby’s opgepakt. Ik ga echt beter als ik routine heb :’)