Wat je even kwijt wil #72

mis ik de grap of haal je hema en kruidvat door elkaar

13 likes

Omg ik heb dat nu pas door hahaha :rofl::rofl:

5 likes

Ik heb vandaag voor het eerst zo’n reformer pilates geprobeerd en wajow ik heb echt pudding buikspieren. Heb mezelf echt overschat dat ik wel een plankje kon, viel echt tegen haha.

3 likes

Nee volgens mij haal ik ze idd door elkaar :joy: het was vroeg.

Al geeft Gemini me wel gelijk :thinking:

7 likes

Als ik het google krijg ik kruidvat als antwoord

3 likes

Ik dacht serieus dat je de chaotische uiterst brede assortiment van het Kruidvat express combineerde met klassiek rust breed assortiment Hema en daardoor dacht ik combineer ook hun reclame en tadaaaaaa! :rofl:

7 likes

Ai is een pleaser

Met liefde gemaakt. Echt Kruidvat

13 likes

:sob::sob::sob::sob: hema heeft alleen dat fluitje en ‘echt hema’ gehad

2 likes

Ik heb een tante waar ik echt een hele fijne band mee heb en zij komt op de een of andere manier altijd op het perfecte moment met de perfecte suggestie. Zat net te kijken naar kaartjes voor een toneelvoorstelling volgend weekend, maar het is uitverkocht. Appt ze me ineens of ik mee naar die voorstelling wil want ze heeft twee kaartjes.

We wonen ook ruim een uur van elkaar vandaan dus het voelt mega random dat zij precies naar die voorstelling wilde op precies die dag en dan mij ineens mee wil nemen. En dit soort dingen gebeuren VAAK. Vind dat echt leuk haha

81 likes

Ik sta in de sportschool en werd net aangesproken door een 24 jarige. Dacht dat ik ook rond de 24 was hahaha. Ik vind toch echt dat ik er 34 uitzie, maar ik ben blij dat het afgelopen stress jaar niet van m’n gezicht af te lezen is😂

6 likes

Ik heb een van mijn kippen vanavond dood gevonden in het hok. Vind het echt heel erg. Was zo’n lief en aanhankelijk dier.

Voel me ook beetje schuldig, zag haar vanmiddag al niet. Maar dacht dat ze misschien een ei aan het leggen was, zou het erg vinden als ze daar al de hele dag dood gelegen heeft.

17 likes

Ik had dit weekend een bruiloft in Italië en m’n vrienden waren er ook, we hadden allemaal apart van elkaar accommodaties geboekt maar we zaten wel bij elkaar in de buurt. Was zo leuk, alsof we een soort van samen op vakantie waren en de bruiloft was ook 10/10, net een sprookje. :sparkles:

27 likes

Dat is super verdrietig, sterkte :mending_heart:

1 like

Een collega van mij heeft een knuffel konijntje op ‘haar bureau’ (technisch gezien zijn het flex plekken. Maar je weet hoe het gaat)

Ik heb van het weekend even snel een mijter van vilt in elkaar geflanst voor die knuffel. Vorig jaar had dat konijn namelijk een mijter op zijn kop, gemaakt van kladblokpapier.

Als er al kruidnootjes in de supermarkt liggen, mag dit ook wel.

Volgens mij heeft ze vandaag vrij, dus ze ziet het morgen pas.

60 likes

Oh dit is heel lief

1 like

Ooooh ja had jij niet vla verkocht daar?

2 likes

Ik dacht echt aan het begin van deze post dat dit een heel andere kant op zou gaan, iets over dat het irritant is dat mensen flexplekken toe eigenen door er allerlei persoonlijke spullen neer te zetten. Zag de mijter niet aankomen :joy:

48 likes

Ik houd van een plottwist

9 likes

Volgende week ligt sinterklaas in het riool.

1 like

Ik had een tijd geleden een consult bij een diëtist omdat ik wat gezonder wilde eten. Zij is heel erg voorstander van tussendoortjes, zodat je later niet gaat bingen (als je daar last van hebt dan). Ben ik gisteren bij de tandarts, is zij min of meer tegen tussendoortjes omdat het beter is voor je gebit om je eetmomenten te beperken. Twee maaltijden per dag, vond zij eigenlijk, maar drie was ook prima.
Je kan het ook nooit echt goed doen he

23 likes