Wat je even kwijt wil #72

maar die lopen ook altijd rond met hun mond open for whatever reason

7 likes

Ja plus ik heb geen idee hoe ik er gekomen, ben ben allang blij dat ik heb gevonden heb

3 likes

Ja en van mond-ademen gaat je adem ook meer stinken, bah!

3 likes

Omg dit is zoooo irritant. En inderdaad ook die adviezen voor alternatieven of de terugweg.
Kees, het boeit me geen flikker, ik volg gewoon Google maps. Doei!

5 likes

Ga je wel naar de mondhygiënist?

Ik snap niet dat mensen het niet kunnen doen je haalt zoveel viezigheid wel door dat wel te doen. Ik heb ook altijd het idee dat je pas fris kan ruiken als je dat standaard doet

Ik ga dus nooit naar de mondhygienst, maar de tandarts heeft dat bij mij ook nooit geopperd? Ik stook elke dag en heb ook amper tandsteen. Is het dan toch nodig?

3 likes

Het zijn ook alleen mannen die dit doen

6 likes

Ik ben afgelopen weken bij twee vriendinnen langs geweest op een dag dat ze alleen thuis waren met hun peuter en baby en ik vond het zo gezellig :smiling_face_with_three_hearts: een keer gemicromanaged in duplo bouwen, daarna met een giechelende baby op mn schoot op de bank gelegen en de andere keer heeeel lang kiekeboe gespeeld

33 likes

In verband met de OV-staking logeer ik 2 nachten bij mijn vader. Ga zo een drankje doen met een vriendin in de buurt en ben haar de hele tijd aan het updaten over wanneer het eten klaar is en ik uit huis kan gaan. Voel me weer helemaal een puber.

18 likes

Is het eten al klaar?

6 likes

Ik heb vandaag en morgen twee belafspraken. Ik kan tussen 8 en 6 uur gebeld worden.
Let the waiting game begin :camping:

2 likes

Maar voor een belafspraak zit je toch niet naast de hoorn te wachten zoals in 1990?

12 likes

Hahaha ja in mn familie gaan ze dan ook de stand van zaken van wegwerkzaamheden bespreken. En dan niet van werkzaamheden in hun straat maar 80 km verderop waar ze dan toevallig in de buurt moesten zijn.

4 likes

Nee we leven in moderne tijden he, dus ik heb nu continu die telefoon aan de oplader

7 likes

ik was een week op vakantie en in die tijd is alles duidelijk weer groener geworden, het gras in de berm voor m’n huis is ook weer gras ipv dorre dode sprieten :smiling_face_with_three_hearts: echt fijn om te zien

19 likes

”Tekens die erop kunnen wijzen, dat je onthoofd bent in een ander leven”

Dankjewel voor dit filmpje TikTok. Ik ga wel even naar kattenfilmpjes kijken, om mijn algoritme weer te verbeteren

5 likes

Vandaag veel taart vreten want ik ben jarig :partying_face::partying_face:

40 likes

gefeliciteerd!! wat voor taart?

2 likes

Ik ben eindelijk gebeld pheeeeewwwww :woman_fairy: :woman_fairy: :woman_fairy:

3 likes

Ik heb net voor het eerst een beetje gesport (soort bejaarden gym filmpje op YouTube haha) na bijna drie weken geleden een longembolie en 3x reanimatie. Ik voel me vandaag echt weer een beetje mezelf en dat is zo fijn!

69 likes