maar die lopen ook altijd rond met hun mond open for whatever reason
Ja plus ik heb geen idee hoe ik er gekomen, ben ben allang blij dat ik heb gevonden heb
Ja en van mond-ademen gaat je adem ook meer stinken, bah!
Omg dit is zoooo irritant. En inderdaad ook die adviezen voor alternatieven of de terugweg.
Kees, het boeit me geen flikker, ik volg gewoon Google maps. Doei!
Ga je wel naar de mondhygiënist?
Ik snap niet dat mensen het niet kunnen doen je haalt zoveel viezigheid wel door dat wel te doen. Ik heb ook altijd het idee dat je pas fris kan ruiken als je dat standaard doet
Ik ga dus nooit naar de mondhygienst, maar de tandarts heeft dat bij mij ook nooit geopperd? Ik stook elke dag en heb ook amper tandsteen. Is het dan toch nodig?
Het zijn ook alleen mannen die dit doen
Ik ben afgelopen weken bij twee vriendinnen langs geweest op een dag dat ze alleen thuis waren met hun peuter en baby en ik vond het zo gezellig
een keer gemicromanaged in duplo bouwen, daarna met een giechelende baby op mn schoot op de bank gelegen en de andere keer heeeel lang kiekeboe gespeeld
In verband met de OV-staking logeer ik 2 nachten bij mijn vader. Ga zo een drankje doen met een vriendin in de buurt en ben haar de hele tijd aan het updaten over wanneer het eten klaar is en ik uit huis kan gaan. Voel me weer helemaal een puber.
Is het eten al klaar?
Ik heb vandaag en morgen twee belafspraken. Ik kan tussen 8 en 6 uur gebeld worden.
Let the waiting game begin ![]()
Maar voor een belafspraak zit je toch niet naast de hoorn te wachten zoals in 1990?
Hahaha ja in mn familie gaan ze dan ook de stand van zaken van wegwerkzaamheden bespreken. En dan niet van werkzaamheden in hun straat maar 80 km verderop waar ze dan toevallig in de buurt moesten zijn.

Nee we leven in moderne tijden he, dus ik heb nu continu die telefoon aan de oplader
ik was een week op vakantie en in die tijd is alles duidelijk weer groener geworden, het gras in de berm voor m’n huis is ook weer gras ipv dorre dode sprieten
echt fijn om te zien
”Tekens die erop kunnen wijzen, dat je onthoofd bent in een ander leven”
Dankjewel voor dit filmpje TikTok. Ik ga wel even naar kattenfilmpjes kijken, om mijn algoritme weer te verbeteren
Vandaag veel taart vreten want ik ben jarig ![]()
![]()
gefeliciteerd!! wat voor taart?
Ik ben eindelijk gebeld pheeeeewwwww
![]()
Ik heb net voor het eerst een beetje gesport (soort bejaarden gym filmpje op YouTube haha) na bijna drie weken geleden een longembolie en 3x reanimatie. Ik voel me vandaag echt weer een beetje mezelf en dat is zo fijn!