Wat je even kwijt wil #72

Het is recent behoorlijk kut geweest en voorlopig zit er nog geen einde aan die tunnel maar ik ben nu een weekendje weg voor een concert en ik leef er zó van op. Even alles achter laten en vooral veel verschillende etenstentjes uitproberen.

Groetjes vanuit mn hotel bed met een glas bubbels en Mexicaans eten

52 likes

Nu al voor de vierde keer deze week zo’n hele grote zwarte spin op de trap aangetroffen. Eentje was echt huge my god heb zo gegild haha. Echt ik schrik me iedere keer zo rot. M’n man zet ze wel lief buiten maar volgens mij komen ze gewoon weer terug naar binnen gerend

3 likes

Op insta volg ik een account van een stichting in Thailand (Happy Doggo) waar honden worden gered/geholpen. Zij gaan nu een dierenziekenhuis bouwen zodat o.a. honden uit de community (gratis) geholpen kunnen worden. De oprichter daarvan doet nu een challenge voor fundraising waarbij hij in 24 uur 120km op een renbaan aflegt. En het is heel cute want op de livestream op YouTube zie je dus steeds allemaal honden die daar ooit gered zijn en nu met hun baasjes rondjes met hem mee komen lopen als steun.

22 likes

Wtf is dat met die mega spinnen?? Ik zag die in mn vorige huis echt nooit, maar nu woon ik blijkbaar in de insectenafdeling van Artis. Gisteravond ook 1 die inclusief poten zo groot was als mn handpalm😐

3 likes

Ja en dat je dan niet denkt: hmm als ik regelmatig mijn baby moet censureren, misschien… hebben ze dan een punt?

2 likes

Lol ik zocht net de Minoes film op Netflix op en die heet daar Undercover Kitty

14 likes

Ik krijg vandaag een bestelling van crisp en ik keek net ff. Heb o.a. 8 van die minipizza’s besteld en ik dacht gewoon margherita. Nou niet dus, op 1 zit zilveruitjes wtf, op 1 ananas, weer 1 hamblokjes. Wat isss dit joh.

1 like

Beter fikst Disney+ even dat ik mijn oude Chromecast weer kan gebruiken in de app. :unamused:

(Amazon had dit ook en heeft het toen afgekocht schijnbaar)

3 likes

eerst nijntje nu minoes ze pakken alles van ons af!!! :luxembourg::luxembourg::luxembourg:

1 like

Nah vind het ook wel echt aanstellerig dat mensen dan hier gaan roepen omg iemand heeft het over baby’s/zwanger zijn

8 likes

Vind dit ook zooo irritant. Apple play streaming zou moeten lukken, maar dat werkt bij mij ook niet :frowning:

Ivm account delen kan ik de app niet op mijn tv zetten

Ja same haha, daarom denk ik dat die nieuwe Chromecast voor mij ook geen optie is.

1 like

Ik heb een afspraak gemaakt om oordopjes op maat te laten maken voor slapen en ik heb er zoveel zin in die fucking schuimdingen zitten zo kut

4 likes

Ja ligt echt aan waar je woont. Heb in in krakkemikkig jaren 50 huis gewoond en daar zaten er nul, toen in een vrij modern pand en het was echt een huis vol monsterspinnen. Ieder jaar rond september durfde ik amper om me heen te kijken :smiling_face_with_tear:

Nu weer een jaren 80 huis met heel veel natuur om me heen en ik heb er nog maar 1 gezien. Weet inmiddels niet meer waar die beesten op selecteren.

1 like

Ik krijg echt de kriebels van dit gesprek. :joy: :cry: Zit echt al dagen para 's avonds om mij heen te kijken door dit soort berichten haha.

2 likes

Ik zag gisteren een wolfspin van heel dichtbij. Beestje schrok zich een ongeluk en ik baalde dat ik het niet kon fotograferen.

4 likes

Haha dit, alsof het in het echt wel twee gescheiden werelden zijn waar je als kinderloze nóóit een kind hoort of iemand er iets over zegt. Hele discussies over kinderonderwerpen: houd dat lekker in zw/k, maar je hoeft toch niet te doen alsof kinderen niet bestaan op de rest van het forum :joy:

17 likes

Ik ben mijn portemonee dus al anderhalve maand kwijt en ik weet gewoon niet meer waar ik moet zoeken :sob::sob::sob: er is geen geld afgeschreven, dus ik verwacht niet dat iemand hem heeft, maar in huis heb ik bijna overal wel gekeken.

2 likes

Heb eens gehoord dat vogels nog niet goed gesetteld zijn rondom nieuwe huizen. Dat daarom in nieuwbouwwoningen zoveel spinnen zitten.

1 like

Mijn op maat gemaakte vallen helaas steeds uit :unamused: herinnert me eraan dat ik maar eens terug moet naar de audicien, misschien is mijn ‘inbrengtechniek’ gewoon niet goed. Ik vind die schuimen voor de smalle gehoorgang trouwens echt een gamechanger maar hoop natuurlijk dat die van jou gewoon voor je gaan werken!

3 likes