Een jongen op de fiets zwaaide naar me toen ik in de auto langsreed. Nadat ik terugzwaaide deed hij de hitler groet
.
Ik was dus bang dat die jongen dat bij mij ging doen, waardoor ik stress kreeg of ik een box moest geven. Blij dat ik het toch had gedaan.
Wat een sukkel trouwens
Hoe duur? #nieuwsgierig
Wow ik wilde weer eens wat breien (dat doe ik 1x in het jaar ofzo) en toen vond ik ineens 30 euro aan briefgeld tussen mijn wol (wat een bedrag ook om te verstoppen LOL). IK BEN RIJK.
Kan je gelijk nog meer wol kopen!
Ah ja leuk!! Ik heb ook al allemaal profielen bekeken met ontvangen en verstuurde post. Je kijkt je ogen uit. Wel jammer dat we niet veel keuze hebben in soorten internationale postzegels.
Oh kak, maar dan zijn ze niet goed gemaakt lijkt me? Zou inderdaad even langsgaan!
Ik heb zo’n fijne dag gehad, hier kan ik echt maanden op nateren zo fijn wss het. ![]()
Als je dat leuk vindt dan kun je misschien eens kijken naar postzegelsmetkorting.nl
Dan krijg je een setje met oude NLse postzegels die samen ook een waarde van €2,11 vertegenwoordigen. En dan plak je een set van die oude zegels erop en heb je zo toch leuke postzegels op je kaart (of nou ja, je weet niet wat je krijgt dus het is vanalles, van echt leuke plaatjes tot ook wel gewoon Bea’s)
Vergeet niet je creaties in het omatopic te posten
Godver, slecht nieuws over de gezondheid van mijn schoonmoeder… uitzaaiingen in lever kan weinig goeds betekenen voor de toekomst ben ik bang ![]()
Ja het duurt nog wel even voor dit af is ![]()
Wat verdrietig
veel sterkte voor jou en je partner ![]()
Lol ik moest net naar de tandarts voor controle, schoonmaken en weer eens na jaren foto’s laten maken. Maar ik heb daar langer gelegen in gesprek met de tandarts en assistente over mijn haarkleur, tattoo en lippiercing dan dat ze bezig waren.
Ze vonden het reuze interessant.
(Hoop alleen wel dat het mij geen geld kost dat ze zolang niks deden.
)
Bij de mondhygiëniste betaal je in ieder geval per 5 minuten ![]()
![]()
Dat ging dus ook hele tijd door mijn hoofd heen. Maar ik wacht de rekening even af.
daar kruipen ze uit…
Nu ik in duitsland woon en daar dus ook vaker rijd, zijn verkeersruzies onoverkomelijk… Het valt me dus echt op dat Duitse mensen heel heftig reageren op het uitsteken van een middelvinger. Eerste keer dat me dat opviel was bij een buschauffeur die stopte helemaal en ging heel emotioneel reageren over dat ik die vinger opstak naar hem. Echt jeetje, heb toen zelfs sorry gezegd terwijl hij aso was.
En nu gisteren weer, iemand gaf me geen voorrang dus ik steek mijn middelvinger op. En die vrouw reageerde ook echt heftig. Stopte midden op de weg enz ![]()
ik reed door, maar ze bleef ook echt even staan!! wat is dat
Mmm, misschien niet meer je middelvinger opsteken naar Duitsers? Voortaan lekker tekeergaan op je claxon
In Duitsland is het strafbaar om je middelvinger op te steken dus hoop niet dat ze stopte om je kenteken te lezen haha