Strafbaar?? Meen je dit echt
Ja het is serieus.
Dat is een combinatie uiteraard!
Hahaha ja dat zal de reacties wel verklaren! Maar lijkt me moeilijk te bewijzen tenzij het een heterdaadje is ![]()
Ik ben in mijn eentje op vakantie en heb vandaag een beeetje een lege meh-middag (ondanks wel een hele chille massage van 90 min
) en heb morgen nog een volle dag voor de boeg waar ik nog niet écht zin in heb. Dus nu ga ik lekker uitgebreid Italiaans uit eten met een cocktail vooraf als pick-me-up en dan ben ik vast het ventje weer!
Smakelijk! ![]()
Ik kan niet meer bedenken wat ik zou eten ![]()
ik weet alleen nog dat het met tofu was, hahaha
Omg ja door dit te schrijven weet ik het weer! Bao buns met hoisin oesterzwam en tofu!!!
Dank je! đ«¶
Ik ben vandaag tijdens het rijden in âslaapâ gevallen/weggesukkeld
Het is gelukkig goed afgelopen maar heb heel veel geluk gehad. Net van de snelweg af en aan het afremmen voor een stoplicht en tijdens het afremmen voelde mijn vriend opeens dat de auto naar de andere weghelft gleed. Hij zei wat doe je en toen schrok ik op en kon ik net op tijd mijn stuur draaien en remmen want de auto voor me stond inmiddels stil. En ik voelde dat ik echt weg was omdat het zoân knikkebol gevoel was toen ik opschrok. Echt heel veel geluk gehad dat er net geen auto reed op de andere weghelft. Ik was wel erg moe, maar we gingen net wisselen en het voelde niet alsof ik in slaap zou vallen? Het voelde echt heel onverwacht en eng
Gelukkig is het goed afgelopen! Het is echt doodeng. Ik ben ook eens in slaap gevallen achter het stuur en had ook echt niet door dat het gin gebeuren, was wel moe maar niet zĂł moe dacht ik. Ik was gewoon ineens weg.
Je volledige naam staat in de screenshot
Ja klopt, had ik al gezien! Ik ben hier niet anoniem maar kreeg al meer berichten dus om er nog meer te voorkomen verwijder ik het even. Dank voor de oplettendheid iig
Ik ben eens al mijn favoriete recepten van dingen die ik vaak maak aan het verzamelen in een document om het als uitgeprint kookboek te gebruiken en ik voel me echt een organized queen!! (+ zin om niet meer mijn laptop vies te maken in de keuken of bangers van recepten te vergeten) zit echt mijn hart en ziel in dit Google doc te stoppen
Wat eng dat je het ook hebt gehad! Hoe is het bij jou afgelopen toen?
Heb je nog een Nederlands kenteken? Daar reageren ze ook extra heftig op geloof ik.
Ik heb zaterdagavond mijn Lievelings sokken uitgedaan in de badkamer of in de slaapkamer en nu ben ik gewoon 1 sok ervan kwijt
DAT KAN TOCH NIET
nergens te bekennen
Hee, zie ik je net voorbijkomen in kroegpraat?
Ik werd wakker toen ik tegen de vangrail knalde, mn auto schoot toen weer de weg op en ik kon nog net een vrachtwagen ontwijken. Het gebeurde in de nacht dus er was gelukkig weinig verkeer op de weg, en ik had alleen blikschade.
Hahaha ja het zat hoog!
Hahah ja ik herkende je ook!!