Ik zou er wel echt mee oppassen want een collega van me heeft hier serieus veel moeite voor moeten doen om er onder uit te komen.
En lijkt me sterk dat als meerdere mensen je kenteken opgeven de politie jou gelooft als je zegt dat nooit te doen.
Ik zou er wel echt mee oppassen want een collega van me heeft hier serieus veel moeite voor moeten doen om er onder uit te komen.
En lijkt me sterk dat als meerdere mensen je kenteken opgeven de politie jou gelooft als je zegt dat nooit te doen.
hahahah ik vind dit zo droog, zo veel ophef om een handgebaar
edit nou ja ophef om een handgebaar in duitsland heb ik wel begrip voor maar niet DIT handgebaar ![]()
Jemig wat heftig! Wat een geluk dat je alleen blikschade eraan hebt overgehouden
Ja het klinkt ook heel dom dat je dĂĄĂĄr een boete voor kan krijgen maar de Duitsers zijn daar echt heel streng in blijkbaar.
Had het hier toevallig laatst ook over met mijn vriend omdat hij dit ook niet geloofde. Het is daar zelfs zo erg dat als je je middelvinger opsteekt bij een flitspaal en je wordt geflitst je ook een boete krijgt want dat zien ze als belediging van een ambtenaar in functie ![]()
Volgens mij zag ik net een grote groep ooievaars boven mijn huis zweven (dit is 8x ingezoomd en het waren er nog veel meer!). Misschien een vogelkenner hier? Ze leken lang en elegant. Echt mooi!
Het lijken ook wel ganzen, maar ze waren echt heel zwart/wit en zweefden als roofvogels.
Wow wat mooi! Lijken mij ook ooievaars
edit, ik lees dat ze rond deze tijd naar het zuiden gaan dus kan goed!
Ja he! Ze waren echt heel ver weg, het waren er misschien wel 50 (edit: heb mijn filmpje nog eens gekeken, denk eerder richting de 20-30 haha). Echt magisch.
Heel benieuwd of het gaat lukken om op tijd op mijn werk te komen. Alles op het spoor lijkt weer oké van mijn kant maar nu heb je brand in de buurt. En dan werd ik ook nog net gebeld dat nadat ik had afgesloten iemand erg fanatiek geweest is qua opruimen en allemaal zware tafels heeft omgedraaid en uit elkaar heeft gezet. Dus dat gaat ook nog heerlijk opruimen worden zo.
Ik denk niet dat ik na mân 16e nog mân middelvinger heb opgestoken naar iemand, vind dat zo triest
Oh ik laatst nog, toen een eikel op een racefiets bijna mijn âschoonvaderâ (in rolstoel) aanreed toen hij over het zebrapad reed. Totaal geen moeite mee om dat in het verkeer te gebruiken als een ander zich aso gedraagt
als ik het doe, is het ook in het verkeer. inderdaad ook iemand die mij en mijn hond bijna aanreed op een zebrapad en gewoon doorreed. ![]()
Ik heb het net nog gedaan zelfs
is gewoon een impuls ofzo
Heb je de app Obsidentify? Anders echt een aanrader om te downloaden! Kan je fotoâs van wilde planten en dieren invoeren en dan zegt de app wat het is. De resultaten worden aan waarneming.nl gekoppeld en gebruikt voor onderzoek en dus bescherming van de natuur!
Ja, dat zijn ooievaars! Zo magisch mooi vind ik dat altijd. Dit is wat ze dan doen:
Mijn nichtjes waren me laatst aan het pesten in de auto met het eten van bifiworstjes. Ik ben vega en ze gingen expres zeggen hoe lekker het was en het dicht bij mijn hoofd houden en toen wilde ik mijn middelvinger opsteken en terwijl ik het deed dacht ik wtf doe ik
mijn middelvinger opsteken tegen meisjes van 5 en 8 ![]()
Ik zong een keer het lied over vingers voor mân dochter. Dat gaat van âringvinger ringvinger daar ben jijâ en dan zwaai je met je vinger. Ik zwaaide dan in de achteruitkijkspiegel met de juiste vinger omhoog. Maar zat dus ook vrolijk met mân middelvinger te zwaaien terwijl we voor een stoplicht stonden ![]()
Vet! Ik zag dit vorig jaar ook, daarvoor wist ik helemaal niet dat ooievaars in groepen vliegen.
Ik heb zoân heerlijke dag gehad vandaag. Ben op vakantie en het is heerlijk weer, hebben gewandeld, de hele middag op het strandje gelegen en lekker in het meertje gezwommen. Eerste vakantie met en van baby en ook zij heeft zo genoten van het zand en water. En toen heeft ze nog een dutje op mij gedaan en heb ik een half boek gelezen. En zo fijn echt vakantiegevoel, nadat ik al maanden vooral thuis heb gezeten ![]()
vind het wel grappig dat jij nu een ai-tool aanraadt terwijl je er zo negatief over was ![]()
Een week geleden ging het hier over âi didnât know I was pregnantâ en opeens heb ik het mijzelf aangepraat.
Tijdens sporten net had ik opeens pijn in mn linker onderbuik bij aanspannen. Dat is niet gek, ben gewoon slap en zal wel iets hebben verrekt, of spierpijn na een crunch lol maar ik ben vandaag ook uit t niks verstopt.
Precies 40 weken geleden ![]()
![]()