Succes met bevallen!
Dat wordt oprecht mn dood.
Ga maar snel opruimen thuis, in deze teringzooi kan ik echt geen kind ontvangen
Heb je nu al last van nesteldrangâŠ
Nu pas??
Zat al de hele week met opgekropte emoties en toen heb ik net heel hard gehuild en voel me zoveel beter
Misschien moet ik dat ook ff doen.
We hadden vroeger op EGF een actief nachttopic toch?
Die mis ik nu!
Ik wou dat ik dit kon, heb de laatste tijd ook echt zoân uneasy gevoel
De pruik van Rijkaard was denk ik het ergst
Verder best mooie serie
Als ik vanuit huis werk maak ik vaak âs ochtends een wandelingetje, zodat ik een soort start heb van de werkdag, maar de laatste tijd ben ik er echt te lui voor en ga ik direct vanuit mân bed naar mn bureau en het is zo slecht voor mân productiviteit
Maar vind het ook zo gek om later op de ochtend opeens een kwartier weg te zijn, dus dan wacht ik wel op de middagpauze en in de pauze heb ik vaak geen zin meer om te wandelen ughhh
Ik zorg dan altijd dat ik een doel heb in de middagpauze wandeling. Dus even een pakketje wegbrengen, boek terug naar de bieb brengen of iets bij de Kruidvat halen wat ik nodig heb. âGewoonâ een rondje lopen lukt mij ook nooit. Moet je wel iets van een supermarkt of winkel op loopafstand hebben natuurlijk ![]()
Is het echt heel gek om een kwartiertje weg/niet bereikbaar te zijn? Voor het zelfde geld ben je even poepen of thee maken toch? Ik zou dat gewoon doen, maar weet ook wel dat sommige werkgevers daar echt crazy op reageren
Ja vooral als het ten goede komt aan je productiviteit heeft je werkgever er ook alleen maar voordelen van.
Ik heb een allergische reactie gehad op een lipgloss en mijn lippen zien eruit alsof ik ze net met teveel ml in heb laten spuiten EN moet vandaag een presentatie houden ulgh
Ja op kantoor sta je soms toch ook een kwartiertje te kletsen met een collega? Ik weet niet wat voor cultuur er hangt op je werk @Kokosnoot, maar een kwartiertje even niet bereikbaar zijn zou bij de meeste kantoorbanen gewoon moeten kunnen.
Klopt helemaal, jullie hebben gelijk. Ik heb gewoon een kantoorbaan en het boeit me echt geen fluit als collegaâs die thuiswerken niet bereikbaar zijn of als ze lang weg zijn met pauze. Dus eigenlijk moet ik daar ook schijt aan hebben en deze (digitale) schop onder mân kont helpt wel haha. Ik ga zo lekker met pauze en dan een goede wandeling maken
Godver ik heb misschien iets heel dom gedaan.
In de groepchat van mijn gebouw zijn vandaag camerabeelden verspreid van iemand die zijn afval verkeerd gesorteerd heeft met de vraag wie de man kent. De insteek was duidelijk van racistische aard.
Ik heb geantwoord dat het mijn nieuwe buurman is, maar dat hij waarschijnlijk de regels nog niet kent en dat ik net even ben gaan aankloppen om ze mijn afvalkalender en een woordje uitleg te geven.
Maar nu heb ik godverdomme geklikt want volgens mij gaat 'ie hiermee naar de politie
En een boete voor sluikstorten kan hier oplopen tot 500 euro ![]()
Kan je die persoon niet prive appen?
In maart ben ik gestart met een nieuwe baan. In hetzelfde gesprek dat ik mijn manager (man, 50-er) vertelde dat ik zwanger ben, heeft hij mijn contract met een jaar verlengd zodat ik na mijn verlof terug kan komen. Zo fijn. Ik ben zo opgelucht. Ik bof dat ik na drie slechte werkgevers eindelijk een goede werkgever heb
.
De man die de beelden verspreidde bedoel je? Ik hoop hem zo meteen te treffen. Toevallig is de syndicus in het gebouw vanaf 16u, dus ik ga even kijken.
(De verspreider van de beelden is beheerder van het gebouw. Ik vraag mij af of hij zomaar camerabeelden mag verspreiden.)
Edit: oef, ik heb alles uitgelegd en ze gaan geen aangifte doen.