Wat je even kwijt wil #72

OMFG WTF Daan Schuurmans wordt de nieuwe Sinterklaas? Als dit waar is moet ik echt gaan kijken. Zal hij dan ook zo steeds om het hoekje verschijnen bij iedere tragedie?

11 likes

Het is niet echt hè ze doen maar alsof het misgaat elk jaar

8 likes

Nee wtf?

1 like

Sorry WAT? In mijn hoofd is die man echt nog een broekie (ja ik weet dat hij in de 50 is maar toch).

7 likes

wow een smizende Sinterklaas!

5 likes

In de 50 is echt te jong gwn voor sinterklaas :smiling_face_with_tear:

3 likes

De huidige sinterklaas was nog jonger toen ie begon haha

3 likes

Waaat?! Ik voel me bedrogen

1 like

Gaan ze dan ook Costa! opnieuw verfilmen, maar dan met de pietenclub?
Coole Piet zou best een goede propper zijn

Edit:
RTL heeft ook een artikel geschreven erover. Alleen is jaartallen tikken soms lastig:
https://www.rtl.nl/boulevard/artikel/5652452/ntr-komt-binnenkort-terug-op-gerucht-over-nieuwe-sinterklaas?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

3 likes

Ik dacht ook dat Bram het langer had gedaan dan Stefan, maar volgens nu.nl alleen van 2001-2010. Heel gek, had het idee dat Stefan het nog helemaal niet zo lang doet.

1 like

Dat gaat over het Sinterklaasjournaal maar daarbuiten was Bram langer Sinterklaas.

4 likes

Ooooh :sweat_smile:

2 likes

Ik bedoelde de verspreider inderdaad. Fijn dat het zo is afgelopen. :blush:

2 likes

Ik vind het zo chill als ik in een b&b ben en iemand is vergeten uit te loggen op Netflix zodat ik niet zelf hoef in te loggen. Nu denkt iemand een random Brit waarschijnlijk morgen ‘wtf is De Eetclub?’

18 likes

Jaaaaaa geweldig! Komt die weer met zn Zoolander gezicht aanzetten
image

Ik ga elke dag met mijn nichtje kijken.

3 likes

Is nog niet bevestigd toch?

Shut up

Ik voel me echt slecht maar heb niet echt een concrete aanleiding ofzo. Hoezooo doen je lichaam en brein dat. Irritant.

6 likes

Vannacht een migraine aanval gehad en het voelt nu echt al de hele dag alsof ik een gigantische kater heb. Zonder gedronken te hebben. Oneerlijk

5 likes

Mijn nieuwe favoriete scheldwoord: diplodocus!!

10 likes