Ik vind het echt klinken als iets uit de Donald Duck haha!
Gisteren kwam ik tijdens het hardlopen in mijn eentje Pechtold tegen. Voelde me toch een soort van betrapt.
Sorry burgemeester, maar ik ben echt te sloom om met iemand anders in het park te lopen ![]()
Nu hoor ik het in zijn stem haha
hij moet zich betrapt voelen domme victim blamer met zn winnie de poeh hoofd
(disclaimer ja k snap dat hij bedoelt let op elkaar maar is gwn een irritante opmerking geen zin in nuance)
Helemaal mee eens hoor! Iedereen die ik spreek vindt dat.
De prijzen van een dagje sauna
wil voor twee personen reserveren, 90 euro voor alleen entree
jaja alles is duurder maar wel jammer dit
Ik deed dit altijd via vakantieveilingen. Dan ging ik vaak met twee voor de prijs van 1. Is ook nog een optie
Hele belangrijke update
Ik vind hem IN mijn kussensloop
Hooeeeeeee dan
Social deal? Heb ik ook weleens via geboekt.
Nee ![]()
![]()
ik heb echt overal gekeken, maar niet de kussenslopen! Ga ik nu doen!!!
OMG!!!
Ik ging letterlijk naar de logeerkamer om in het kussensloop te kijken, haha, en natuurlijk was hij daar niet. Toen ging ik weer in wat rommel kijken waar ik al eerder in had gekeken en ineens zag ik mijn wandelrugzak en blijkbaar had ik daarbij nooit het bovenste vakje geopend!!! Omgg ik wist dat hij niet echt kwijt was!
OMG ik voel wel ergens de credits nu hoor!!
Ik heb kattenbrokjes gekocht voor Harry i.p.v. egelbrokjes maar het ruikt heel anders, dus ik hoop dat 'ie dit toch ook lekker vindt
Hij is er nog niet opgedoken terwijl ik 'm al wel heb gezien…
(Harry = egel)
Edit: oohhh mijn sensorlamp ging niet af maar ik zie 'm schrokken!! Gelukkig valt het ook in de smaak ![]()
Edit 2: nou hij heeft er maar heel weinig van gegeten! Hij eet meestal alles op. Ik wil perfectie voor mijn baby!! ![]()
Er staat iemand verderop bij een huis om bijna half 3 op de deur te bonsen en te schreeuwen: JE FOKT MET DE VERKEERDE PERSOON, KANKERHOER, IK MAAK JE DOOHOOOOOOOD"
goedemorgen
Politie is er al bij overigens
Ugh ik lig echt al 2 uur wakker me zorgen te maken over vanalles, zo irritant
Want dit kan in een wijk met koopwoningen niet gebeuren?
Wat is dit voor sociale huur shaming
@DoeMaar jullie hebben helemaal gelijk, onnodige toevoeging.
Ik haal dat gedeelte van het bericht ff weg
Oh handig dat jij het dan net citeert
ik geef toch aan dat het een onnodige toevoeging is
Oh ik wist niet dat het over die opmerking ging aangezien je een uur geleden zei dat je het weg ging halen en het stond er nog. Ik dacht dat je nóg iets ergers had gezegd.
Maar wow het zegt wel echt veel over jou dat je het zo ziet.