Wat je even kwijt wil #72

Ik ga zo toevallig naar Duitsland voor boodschappen. :smile:

3 likes

Ik zit in een fucking raar threads algoritme (mijn eigen schuld dat ik Threads heb en dat algoritme komt ook door mezelf natuurlijk) met: oude mannen die tegen AI sexy bots praten, Gerda’s wiens kinderen contact met ze hebben verbroken, ADHD tips, en vrouwen die elkaar tips geven over lifestyle. En in die laatste categorie las ik vandaag een discussie over ‘female hygiëne ’ waarin iemand haar vele afscheiding omschreef als ‘i’m naturally juicy’ en ik moet er al de hele dag aan denken :frowning:

Edit: Oja en diezelfde persoon gebruikt inlegkruisjes ‘to maintain freshness’ en ik weet gewoon niet wat dat betekent??

2 likes

Inclusief hele duidelijke foto’s van hun kinderen of kleinkinderen die ze niet meer zien, die ze overduidelijk zonder toestemming hebben geplaatst :dizzy_face:
Of oudere mensen die foto’s van hun adres plaatsen in een openbare post?? Threads is heel bijzonder (maar ik blijf kijken)

2 likes

Ik heb een verrassingsfeestje voor een vriendin georganiseerd. Ze weet dat we iets doen, maar niet wanneer. Nu heb ik op die dag een goeie smoes geregeld, waaar ze in is getrapt én een maand later iets met haar gepland zodat ze denkt dat dat dan is. Appt haar zusje me net dat ze erin is getrapt en echt denkt dat het feestje op die dag is, wat ik wil dat ze geloofd maar het is dus eerder :clap::joy:

38 likes

Gisteren was ik aan het opruimen kom ik een mega spin tegen (alweer… niet normaal). Nou paniek, opgelost. Lig ik uren later in bed en slaap ik eindelijk, heb ik een nachtmerrie (of zo’n hallucinatie) over dat die spin in m’n bed zit. :cry:

2 likes

Was net in het bos aan de wandel met hond en kind in de buggy. Was er een heel blik pensionado’s open getrokken? Echt een club van 50 tegelijk en het hele pad gebruiken. Ik maar gewoon doorlopen, want met de buggy door de greppel is geen goed idee. Kreeg ik allemaal vieze blikken, want hoe durf ik niet aan de kant te gaan. Allemaal maar overdreven vriendelijk gegroet. :fu:

3 likes

Ik was vanochtend rond 10 uur wakker geworden omdat ik naar een verjaardag in Den Haag moest, maar toen zag ik een appje dat het niet doorging omdat de jarige ziek is, dus ik dacht ik ga nog even een uurtje slapen. Word ik nu pas wakker (15 uur) ?? Natuurlijk 10 gemiste oproepen :sob::sob::sob: ik leef

9 likes

Wat is de jerige?

4 likes

oh hahah ziek

3 likes

Kennen jullie https://www.mealtrain.com/ al? Vast wel, want ik ben overal laat mee. Maar ik ken het pas net, en vind het echt een goed concept! Ik zit nu in een ‘train’ voor iemand die haar partner is verloren en vind het fijn om iets te kunnen doen zonder dat je degene belast met een bezoek / belletje oid (je kookt dus voor iemand en je kan je inschrijven wanneer en wat je wil maken). Ik woon in een dorp en er doen hier ook echt veel mensen mee, ook als ze de nabestaande niet goed kennen. En kan natuurlijk ook in gevallen van ziekte, na een bevalling oid.

37 likes

Zaterdagavond en ik zit naar mijn egels te kijken :joy: Er hadden er 2 ruzie maar nu zie ik ze niet meer, zit helemaal klaar om een foto te maken (heb er al 100 van de afgelopen maanden #boomeralert) :joy:

Samenvatting

Yess dit is mijn meest dramatische egelfoto so far!! Net een schilderij haha.

99 likes

WOoooooow prachtige foto hahaha inderdaad net een stilleven of zo :heart_eyes:

4 likes

Mijn kärcher raamstofzuiger was kapot en volgens kärcher zelf is het dan einde verhaal, maar ik heb hem uit elkaar geschroefd en weer aan de praat gekregen. Nu voel ik me echt bob de bouwer én ik heb schone ramen.

Was tijd ook

32 likes

Wow wat een vette foto!!
En hoe zien ruziende egels er uit??

3 likes

Ze waren elkaar aan het happen en een beetje beuken haha (er zat geen geluid bij, heb ook eens flirtende egels gehoord en dat was wel heel anders!)

4 likes

Oh deze zou ik echt inlijsten en aan de muur hangen, wat een geweldige foto :heart_eyes:

1 like

Ik heb eindelijk een bevestiging dat er een kaartje is aangekomen via postcrossing. Super leuk en nu ken er dus eindelijk een mijn kant op komem en opzich gaat het allemaal best snel en toch duurt wachten altijd zo lang.

5 likes

Ja was ook mijn suggestie, echt een mooie foto!

1 like

Je moet uitgenodigd worden toch, of kijk ik over de optie heen dat je op postcode oid kunt zoeken? Ik ken dit ook uit de kerk, dat mensen na een overlijden maandenlang niet hoeven te koken. :heart: naastenliefde.

3 likes

Ik probeerde net over te steken bij een oversteekplaats tijdens een hardloopevenement, maar een renner botste per ongeluk tegen mij aan en gaf me een klap. Niet netjes, maar oke. Maar de beveiliging stond gewoon te lachen deed en deed helemaal niks. Daar ben ik echt boos en verdrietig om 🫠

4 likes