Niet netjes… gewoon helemaal niet oke dat ie dat deed. Wtf!
Nee ja ik snap best in je ren emotie dat zoiets gebeurd en had misschien zelf beter moeten opletten en de tijd inschatten… maar die beveiliging, daar ben ik echt boos om
Jeetje wat schrikken en rot zeg. Echt niet oke wat zowel die renner als die beveiligers hebben gedaan. Die beveiligers mogen (in theorie) zelf wel een klap op hun kop krijgen, kijken of ze dan nog zo lachen.
Snap heel goed dat je verdrietig en boos bent. Hopelijk kan je nu thuis even bijkomen en lukt het later vandaag om je zinnen te verzetten.
Voor jou
Ik moet zometeen werken, maar ben nu nog echt heel overstuur. Ik heb wel een mail gestuurd naar de organisatie, dus ik hoop dat ze dit serieus opnemen.
Buiten eten met dit weer, love it!
Goed dat je ze gemaild hebt! Als de hardloper niet meer te achterhalen is hoop ik in elk geval dat ze de organisatie waar de beveiligers voor werken aanspreken.
Hoop dat je je inmiddels iets beter voelt, wees maar extra lief voor jezelf vandaag!
Oh, dat zou kunnen! Heb het idd doorgestuurd gekregen.
Vandaag een workshop parfum maken gedaan. En man wat duurt het lang voordat zo’n parfum niet ruikt naar een kringloopwinkel of naar een woonkamer van een 85-jarige weduwe
Ik heb laatst zelf parfum gemaakt en al mijn favoriete geuren gemixt en toch ben ik nu in t bezit van een hele dure wc-verfrisser
Ik heb 2 platte schaaltjes met water op zijn route staan en wat doet Harry weer?? Megamoeilijk iets uit een oude plantenbak halen
(ja sorry rommelhoekje hahaha)
is er al Harry merchandise? ![]()
Haha ja ik heb laatst een kaartje gemaakt met een egel er op (ben o.a. illustrator) en op markten iedereen die ‘m kocht over Harry verteld ![]()
![]()
![]()
crazy egel lady ![]()
Maar ik wil ook nog een egel kerstkaart maken, meer Harry merch coming soon!!
Brutaal ding
Ohh wat leuk! Sowieso wil ik nu Harry de Egel kerstkaarten
The audacity!
(Ik wil ook een Harry
)
Nog één foto dan want de buurpoes kwam er ook aan maar schrok er van dat er ineens een egel zat te knabbelen aan haar avondsnack, dus die is snel weer afgedropen ![]()
Ik vind tuxedo katten zo cute ![]()
Voor iedereen die het gebruikt(e): Gyazo werkt eindelijk weer. ![]()
Ik weet dat veel mensen dit gebruiken dus dacht ik meld het hier ook even. Bij mij werkte het wel pas goed toen ik hem had verwijderd en opnieuw had toegevoegd maar bij iemand anders werkte het gewoon meteen weer.
Pff het is echt een typische maandag vandaag. Niks werkt mee, alles zit tegen, ben ramdruk en weet ook nu al dat ik morgen nergens tijd voor heb vanwege overleggen de hele dag. Mn mailbox is ontploft maar heb gewoon geen tijd om het te fixen. Word er echt chagrijnig van. Niemand kan er verder ook wat aan doen dus dit is een irritante dagboek-klaagpost maar pffff. Ben er klaar mee ![]()
Ik doe net blijkbaar “reply all” op een mail met allemaal mensen die ik niet ken om te zeggen dat ik bij een gevorderden groep aangesloten ben en dus van de beginnerslijst (al deze mensen) af kan
heel boomer en komt natuurlijk over als heel weird flexing ![]()
![]()