Wat je even kwijt wil #72

Ik moet al een uur huilen van het lachen door die reel/tiktok van Jaeil de blinde vrouw. De comments, omg :sob:
ā€œGirl, right now is not the time to be blindā€

8 likes

Dit afgewisseld met alle filmpjes van mensen die dansen op die nieuwe ā€˜liedjes’ van Taylor Swift de reden dat ik een te hoge schermtijd heb vandaag

1 like

Ik moet dringend een presentatie afhebben tegen morgen, het lukt mij gewoon niet. Algoritme hheeft me gijzel genomen

1 like

M’n onderbuurman draait al een paar dagen onafgebroken steeds hetzelfde nummer op repeat. Ook ’s nachts. Er zit ook niet af en toe een pauze van een paar minuten tussen ofzo.

2 likes

Wow, intens. Is ā€˜ie wel thuis/bij bewustzijn/in leven…?

5 likes

Daar begon ik me ook zorgen over te maken. Ik had gisteren aangebeld maar er werd niet opengedaan. Toen heb ik toch maar politie gebeld. Die zijn gisteravond langsgegaan en belden daarna terug om te zeggen dat het goed met hem gaat en dat de muziek uit was. En vanaf vanochtend is hij weer aan het luisteren.
Ik weet ook niet wie hij is, ik woon in een flat met 34 verdiepingen en ken alleen de buren op mijn eigen verdieping.

4 likes

Klinkt als iemand die onder invloed is

4 likes

Het is opeens zo vroeg donker :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik wil graag naar het concert van Hilary Duff (ja millennial nostalgie), maar niemand wil gaan :upside_down_face:. Dus nu weet ik niet of ik een ticket ga proberen te kopen of niet. Alleen lijkt me ook niet leuk.

1 like

Dolly is een stuk slimmer dan Harry gelukkig :sweat_smile::hedgehog:

Samenvatting

37 likes

Ik heb ook niemand om mee te gaan, dus lijkt het je leuk om met een vreemde te gaan? :yum: Als je daarvoor openstaat uiteraard en we kaartjes kunnen krijgen

18 likes

Mocht je niet met @NothingAboutSam gaan: lekker alleen gaan!! Heb ik ook bij the Jonas Brothers gedaan twee jaar terug (ook ivm nostalgie) en was het absoluut waard. Ik had zitplaatsen dus moet wel toegeven dat ik pas paar minuten voor het begon ben gaan zitten maar daarna echt genoten!

5 likes

Dat is een goed idee! Alleen als ik ga, ga ik wrs wel voor zitplekken, dat is dan wel lastiger te regelen.

2 likes

Ik verheug me nu al op mijn kopje koffie morgenochtend. Volgens mij heb ik een probleem

15 likes

Ik heb dit ook heel vaak!

3 likes

Ik moet nog 2 dagen bij mn huidige werk en ik kan gewoon niet meer! Het is zo saai. Gisteren heb ik de hele dag lijstjes over getikt en ik heb ook nog heel slecht geslapen omdat mijn nieuwe katten niet snappen waarom ik de hele nacht moet slapen. Ik kreeg gewoon een pootje in mijn gezicht voor aandacht :sob::heart_eyes:

9 likes

Ben zo blij met mijn huisarts. Kreeg gisteravond nog een bericht met de uitslag van een onderzoek.
Ze had ook kunnen wachten tot vandaag.

4 likes

Haha wow ik denk dat er zeker 4 egels in mijn tuin komen nu ik ze voer, wat een poepjes overal :sweat_smile: :sweat_smile:

20 likes

Was in Schotland geweest de afgelopen twee weken (echt super goed weer gehad!) en vandaag weer volle bak moeten werken :smiling_face_with_tear: wil terugggg zou zo emigreren naar Skye

14 likes

Ik heb er ook eentje in mijn tuin ontdekt en rondom de vaste slaapplek is het een en al poep hahaha

2 likes