Wat je even kwijt wil #72

Ik ben net uitgevraagd door een collega. Hij vroeg of ik van dansen hield en gaf aan dat er morgen een salsafeest is in de buurt. Ik kan echt niet en wil ook niet omdat ik echt net uit een relatie kom, maar het voelde wel lekker dat iemand met mij op date wou. Even een goede egoboost.

38 likes

Ik heb hier volgens mij eerder gedeeld dat ik heel vaak mn mandje op 1 plek laat staan en dan steeds heen en weer loop op de supermarkt.

Ik kwam terug naar mn mandje gelopen, zie ik ineens dat iemand zijn mandje erbij had gezet en hetzelfde deed :rofl:

30 likes

Dit is gewoon een begin van een romcom Lang leve de Appie

37 likes

Mijn e-reader begint het na tien jaar trouwe dienst te begeven. Ik heb altijd wat moeite met het overstappen naar een nieuw apparaat (ik ben verder hartstikke tevreden met mijn e-reader en hoef eigenlijk geen nieuwe), maar ik weiger een nieuwer model van mijn Kindle te kopen (want: Amazon) en ga daarom toch overstappen naar Kobo.

11 likes

Toen shein net een ding werd, heb ik daar ooit eens broeken gekocht, eigenlijk steeds wanneer ze versleten waren en ze uit elkaar begonnen te vallen heb ik ze opnieuw besteld. Ik denk inmiddels verspreid over 8 jaar? Nu heb ik me er na 8 jaar weer eens aan gewaagd om andere broeken te kopen, niet op shein trouwens. Maar ik hoop dat ik ze leuk vind, ze lekker zitten, de kwaliteit goed is en ze leuk staan. Vind het spannend. :crazy_face:

4 likes

Je bedoelt ‘Appie-ly ever after’ :smile:

25 likes

Ik zit gewoon bij de bushalte op mn telefoon te forummen . Komt zo’n lul voorbij “tuut tuut. Wat zie jij er lekker uit. Heb je een vriendje”. Ik : “kan je me met rust laten” en nu ben ik “lekker onbeleefd?” Tief op!

En ik zie er vrij verlept uit want ik kom net uit het zwembad. Ga weg. Laat me met rust. Gelukkig ging hij wel weer snel weg.

Ik twijfelde nog of ik hier zou overstappen of op het centraal station. Hier is eigenlijk handiger, maar meteen weer spijt.

6 likes

Ik zag vanmiddag weer zo’n anti abortus protest van die vieze gore nerdy incel-jongetjes met hun domme Harry Potter-vlaggen :rage: :rage:

Maar wel echt mooi hoe de spontaan ontstane tegengroep echt minstens vijf keer zo groot was :heart: en ook random mensen die langs liepen en boe riepen.

16 likes

Oh neeee een van mijn egeltjes heeft vliegeneitjes op het lijfje, dat is niet goed :frowning: Ik heb de dierenambulance gebeld maar die nemen alleen op i.v.m. nood (aangereden half levende dieren enzo). Shit… ik ga morgenochtend meteen bellen en dan kijken of ik morgenavond het diertje kan vangen. Om het nu de hele nacht in een doos te stoppen lijkt me ook niet de bedoeling (en daar klimt 'ie toch weer uit? Of zet ik 'm dan in de schuur??)
Ohhh echt kut dit, nu hoop ik nog wel te kunnen slapen :sweat_smile:

4 likes

Ik zou hier wel voor bellen!

4 likes

Ja dat heb ik al gedaan, maar ik krijg een keuzemenu waarvan ik niet zo goed begrijp of het ook echt zo’n nood is… ze hebben het over aangereden wild enzo. Ik ga nog eens bellen… maar denk dat het egeltje al weg is :confused:

ik zou wel proberen om iemand aan de lijn te krijgen, die eitjes kunnen heel snel uitkomen en dat is heel gevaarlijk voor de egel

edit als je de egel nog ziet natuurlijk

4 likes

Ik snap de overweging maar het is wel nood. Het kan snel gaan en is echt gevaarlijk.
Als je te lang wacht kan het egeltje al overleden zijn dus voor dit soort situatie is medische hulp accuut. Je kan hem proberen te lokken met sterk ruikend eten

1 like

Het egeltje is helaas al gevlogen :frowning: Ik moet die eerst vangen natuurlijk… ik heb weer meer brokjes neergezet dus hopelijk komt ze zo terug, doos en handdoek staan paraat :pray:

2 likes

Zag je alleen alleen vliegeneitjes of ook maden? Als je hem/haar kunt vangen zou ik toch opnieuw de dierenambulance bellen

Update: ik heb ze gevangen, het waren er 2 ook (met eitjes) Ze hebben er nog niet heel veel, de dierenambulance komt ze morgen ophalen dus nu moet ik ze in de schuur zetten.
Ik heb nog stro, is dat okee voor egels? @Vuile_bitch

Er liep ook nog een grote rond (Harry) maar die arme beesten zijn helemaal van slag door die grote vrouw die al een half uur woest door de tuin banjert, ah gosss

25 likes

ik denk het wel voor 1 nacht hoor, wij gebruikten op de opvang altijd (redelijk grof) gescheurde kranten en daar maakten ze dan altijd holletjes in dus dat kun je ook doen als je die hebt

goed dat je zo op ze let!

9 likes

Ah ja, die heb ik niet helaas, maar heb er ook een handdoek ingelegd. Eentje is wel bewegelijk maar de andere lijkt bijna catatonisch, hoop niet dat ik ze getraumatiseerd heb :smiling_face_with_tear:
Ik was eigenlijk uitgebreid schattige egel ASMR aan het filmen met mijn ~echte~ camera, anders had ik het nooit gezien :sweat_smile:

Ik heb ze in de schuur gezet en nu maar hopen dat ze morgen nog een beetje fit zijn :pray: (Verdorie ik dacht een rustige avond en op tijd naar bed :sweat_smile: Niet dat het nou zo laat is maar wel voor deze oma :sweat_smile:)

24 likes

Je bent echt een held! Echt super dat je je zo inzet

12 likes

Ja ze voelen echt een beetje als huisdieren haha, vind het zooo leuk dat ze elke avond langskomen! (En dat er net dus gewoon 3 in mijn tuin zaten :pray:)

Edit: oh na wat onderzoek lijken het geen eitjes maar teken te zijn! Dat is wellicht iets minder ernstig? Dan halen ze de nacht in ieder geval wel…

7 likes