Zigzag??
jaaa zigzag was het!! @SleepingBeauty klasse komt me ook bekend voor maar bedoelde ik niet vgm
Ik heb bij deze een nieuw lievelingswoord ![]()
Hahahah oh dit vind ik echt een heel grappig woord, beschrijft precies wat het is
Poppie drukken = bhv cursus ![]()
Hahaha mooi, meteen een beeld bij ook
(Ik ken alleen poppie kiek’n, als er een baby is geboren)
Ik heb net ruim een uur aan de telefoon gehangen in vde wachtrij voor een klantenservice. En toen werd er na ruim een uur opgehangen!!
Onze buren gaan verhuizen en hun huis komt dus op Funda, echt fijn dat ik nu een keer binnen kan kijken in hun huis aangezien we niet echt het contact hebben dat we bij elkaar over de vloer komen.
Ik was net in m’n kelder en die is supervol en moet ik echt een keer opruimen, maar ik raakte een plastic tasje aan dat ergens lag en er kwam allemaal bruine vloeistof uit?? ik durfde er niet in te kijken dus nu ben ik in paniek weer naar boven gerend en probeer ik moed te verzamelen. Stuur ik m’n vriend of doe ik dit zelf??? (het is sowieso van mij)
Ja
Dit klopt inderdaad. Mijn opticien zei dat 100% gemiddeld is
Iemand is verbonden met onze Bluetooth speakers en zit tiktok te kijken en het is zo creepy. Maar we weten niet wat we er aan kunnen doen behalve de speakers uitzetten. Het zijn vrij simpele dingen dus niet met app.
Misschien kan je ze resetten door een paar knopjes tegelijk in te duwen en dan verbreekt de verbinding met alle apparaten
Wat is er eigenlijk gebeurt met al die sproettattoos? Is dat nog een ding?
Ik ben echt verslaafd aan Murdoku
Ik heb dus het boek al 3 weken (al dan niet langer) in huis maar begin steeds maar niet?!
Ik aan murdle. Ga even murdoku bekijken
Heel leuk! Maak soms alsnog wel een fout en dan ben ik geïrriteerd haha. Had ‘t eerste boek met een week klaar ![]()
Ik ga deze week voor het eerst een paar dagen weg met mijn nieuwe vriend en ik heb er zooo’n zin in. Lekker vaak uit eten en een beetje klef kunnen doen in het openbaar. Ben sowieso al een paar jaar niet in het buitenland geweest, dus helemaal leuk. Maar ik vind het ook wel spannend, omdat we elkaar normaal niet zo lang zien, dus benieuwd hoe dat zal zijn. Nu moet ik ineens na gaan denken over wanneer te poepen ![]()