Wat je even kwijt wil #72

Leuk om te lezen! Veel plezier alvast!

3 likes

Ik heb vandaag echt zo’n rare dag gehad. Ik heb me echt meerdere keren afgevraagd of ik niet in een enorme trip zat.

3 likes

Deel de trip met ons aub

13 likes

En??? Is je vriend omgekomen door de bruine vloeistof?

3 likes

Plottwist: @weetikveel is de vriend van @Kauai en is gaan trippen van de bruine vloeistof

1 like

Ik had laatst ook een klantenservice situatie in de chat. Oplossing was: “je moet inloggen en vanuit daar een chat starten, ik kan je anders niet helpen”

Mijn probleem was “ik kan niet inloggen”

Na 4 verschillende mensen gesproken te hebben was het: ik sluit deze chat als je geen verdere vragen meer hebt!

4 likes

Ik kon ooit niet bellen omdat ik dan gelijk een bandje van Odido kreeg met dat mijn abonnement was afgesloten ofzo en toen zei die jongen van de klantenservice dat ik maar even moest bellen :joy:

2 likes

Ik weet niet hoe jullie ochtend is, maar ik zit met een oranje hesje aan, in een tuinstoel, op een kruispunt als vrijwilliger bij het verkeersexamen :metal::metal::metal:

Ik heb ook een goodiebag gekregen met een pakje appelsap, ontbijtkoek en een mars

76 likes

Ik heb een boodschappen bestelling geplaatst bij AH maar de bonus aanbiedingen zijn er nog niet. Mijn bestelling is nu een fles champagne, mocht ik het toch vergeten te wijzigen heb ik in ieder geval een leuke aankoop. :joy:

6 likes

Wij hebben hierdoor een degelijke voorraad champagne, aanrader.

7 likes

Ik denk niet dat een goodiebag meer Nederlands kan klinken dan dit :joy:

14 likes

Er zit ook nog een rolletje mentos en een appel in :grin: ben weer helemaal terug in 1998 op schoolreisje

27 likes

Ik had eerst een plafondlamp waar ook een speaker in zat (het ging me om de lamp met allemaal kleurtjes haha) dus soms ging er ineens iemand om 23:00 ofzo muziek draaien via dat ding en dan kreeg ik echt een hartverzakking. :’)

1 like

Moet je dan ook nog echt opletten of is dat een leugen dat ons allemaal is verteld en kan je maximaal chillen?

3 likes

Ik moet de kinderen wel echt beoordelen op een aantal punten (kijken, richting aangeven, juist voorrang verlenen, veilig fietsgedrag). Maar dat doen ze allemaal wel op het punt waar ik zit.

2 likes

Ha dit maakt het ook wel echt passend bij het verkeersexamen vind ik :rofl: Bij een sportwedstrijd zag ik nooit echt mensen op een stoel hahah
Welke groep is het eigenlijk?
Want ik had dat examen in groep 7, maar ik mocht alleen naar school fietsen in groep 5 geloof ik en daarmee was ik al laat ik vergelijking met klasgenoten. Dus iedereen ging al jaren zonder ouders richting school voordat vanuit school werd bekeken hoe we dat eigenlijk deden.

3 likes

Is het niet het idee zodat kinderen veilig naar de middelbare school kunnen fietsen? Dat is vaak verder dan een basisschool. Tenminste dat dacht ik altijd, want ik had het verkeersexamen in groep 8

5 likes

Oh ja dat zal het zijn! Alsnog zijn die vaardigheden ook wel van belang in het dorp zelf. Tussen het dorp en het grotere dorp waar de middelbare school is, is hier een veilig fietspad maar je bent meer overgeleverd aan gekken in het dorp zelf :crazy_face:
Ik zie auto’s gestoord hard rijden in de dorpskern, of er is juist veel meer verkeer dan waar zo’n dorpskern op berekend is, dus veel dubbelparkeren en chaos met in- en uitstappen waardoor het gevaarlijker om als fietser tussen te zijn.

1 like

Pas vanaf een jaar of 10 kunnen ze snelheid goed inschatten, anticiperen, gevaren zien aankomen etc. Hun aandacht erbii houden, al die zaken is voor jongere kinderen moeilijker. Volgens mij staat er wel uitleg over die ontwikkelingsfasen op veilig verkeer nederland. Ik heb bij de basisschool in een werkgroepje hierover gezeten, en daar is het fietsexamen bewust in groep 7 hierdoor.

4 likes

Heel eerlijk heb ik dit nog even genegeerd, ik ga morgen weer kijken denk ik :sob:

1 like