Wat je even kwijt wil #72

Sorry dagboekpost. Ik ben zo’n emotioneel wrak op dit moment door het besef dat ik echt de meest geweldige vrienden om me heen heb. Ik heb vorige week een zware rugoperatie gehad. Ik ben nu een paar dagen thuis maar kan echt helemaal niets zelf zoals naar de wc gaan of douchen, of überhaupt omhoog komen uit bed. Grootste gedeelte van mijn rug is bont en blauw en opgezwollen met meerdere incisies. Mn vriend doet het grootste gedeelte van de zorg, maar is ook best wel overweldigd door alles en om mij in zo’n staat te zien.

Nu heeft een van m’n besties al een dag vrij genomen van z’n werk om nadat ik de eerste keer mocht douchen m’n haar helemaal uit te borstelen en skincare te doen. Andere vriendin heeft al meerdere keren het hele huis volgezet met verse bloemen en me gewoon even een knuffel te geven na werk en voordat haar hele avondroutine begon met haar kinderen.

Dit is echt de village waar ik vroeger altijd van droomde.

104 likes

Ik slaap in een ‘paradores’ in Spanje en ik had al gelezen dat het vroeger diende als ziekenhuis voor pilgrims, maar nu lees ik ook dat het als gevangenis en concentratiekamp voor politieke gevangenen is gebruikt???

Crazy dat ze hier dan een hotel van hebben gemaakt. Hoop niet dat hun geesten hier nog ronddwalen.

Een paarse fiets op je 36ste kan dat of is dat echt uhh cringe… :joy:

Context: ik hou van paars en ik moet een nieuwe fiets. Na jarenlang rekening moeten houden met kinderzitjes, stuursloten, dubbele standaard weet ik veel, kan ik nu helemaal kiezen wat ik zelf wil. Alleen twijfel dus of paars wel volwassen (?) is.

4 likes

Boeiend! Volwassen zijn is je eigen keuzes mogen maken. Dus als jij een paarse fiets wil, koop lekker die paarse fiets.

51 likes

Het is cringe om je op je 36e zorgen te maken over of een bepaalde kleur wel kan.

97 likes

Niet vervelend bedoeld maar alsof ook maar iemand een fuck geeft om welke kleur fiets jij hebt.
Dus als je het zelf leuk vindt zou ik het doen want anderen boeit het niet, ze vinden er überhaupt niks van

12 likes

Je leeft maar 1 keer toch, leuk een paarse fiets!

2 likes

Meid doe ook nog van die bolletjes om je spaken, is toch leuk een lekker kleurtje.

6 likes

Ik heb een koraalroze fiets gekocht vorig jaar, en ik hoop 20 jaar met die fiets te doen. Ik heb wel een aantal kleuren overwogen en toch niet gedaan omdat ik mezelf daarmee niet naast m’n puberdochter tzt zag fietsen.
Mijn fietsenmaker had een ral document met kleuren waar die m in kon spuiten en dan zocht ik per kleur met het woord bike erachter en dan zag ik ook wat beter of ik het vond passen.

1 like

Huh, dit maakt toch niemand wat uit?

5 likes

Ik heb hier echt nog nooit in m’n leven naar omgekeken

9 likes

Ik heb een blauwe gehad, inclusief blauw kratje en bel.
En nu heb ik een zilver grijze, mis echt mijn oude kleur.
Heb voor deze gekozen omdat de levertijd van een leuk kleurtje 4 maanden was dat ik mijn fiets kocht.
En deze met 4 weken geleverd kon worden.
Als ik een nieuwe fiets koop, ga ik voor een leuke kleur.
Fuck saaie fietsen, geef me kleur

2 likes

Ik heb een roze fiets en ben ongeveer dezelfde leeftijd kan prima

5 likes

Er kroop net een terinngg grote oorwurm achter mijn bed de muur omhoog. Echt twee vingerkoten groot. Ik probeerde hem met een papiertje vangen en buiten zetten, nu is hij naar beneden gevallen achter mijn bed en is hij kwijt. Wat als hij straks in mijn slaap over mij heen loopt, of in mijn mond kruipt ofzo :skull::skull::skull:

Mijn bank slaapt zo kut, maar ga het bijna doen

1 like

Ja die gaat aan je oor zitten knagen vannacht, dus ga op je zij liggen want dan vreet ie maar aan 1 oor!

4 likes

Had net een klaagtekst geschreven met allemaal mini-leed wat ik op het moment ervaar, maar alleen het van mij af typen was al voldoende om mij weer beter te voelen.

Lekker stukje relativeren zo :joy:

21 likes

Hahaha, dit heb ik ook wel eens. Of dat ik hier advies vraag om iets en dan na het schrijven denk “ja hallo, dit moet je toch zelf kunnen bedenken” en de boel weer verwijder. Maar het even uittypen heeft dan wel geholpen. Onzichtbare dagboekpost-effect.

11 likes

Morgenmiddag vertrek ik voor een weekendje weg met 2 vriendinnen en ik heb er zoooooo veel zin in!!! Het is ter ere van ons 20 jarige jubileum. Ze zijn nog steeds mijn besties (al sinds de 4e klas van de middelbare school) en ik kijk zo uit naar de quality time samen. Een vriendin is ook ziek en binnenkort begint weer een nieuw onderdeel van haar behandeling, dus ik hoop dat ze dan ook af en toe kan terug denken aan dit weekend en dat we snel weer nog een weekend samen kunnen doorbrengen.
We gaan het hele weekend chillen in de wellness en lekker eten en hopelijk wat genieten van de zon :star_struck:

87 likes

Had al twee weken zin in een McFlurry Malthesers en heb er nu aan toe gegeven, en het was heerlijk!:drooling_face:

11 likes

Mijn dochter is al weken bezig met haar handeltje voor koningsdag: sieraden maken.
En dan echt leuke, zoals bv My Jewellery bv.
Ik heb haar geholpen met haar startkapitaal, en ik vind het zelf ook heel rustgevend om bedels aan kettingen of armbandjes te bevestigen.
Het ziet er best profi uit, dus ik ben inmiddels ook helemaal enthousiast combinaties aan het maken.
Heb haar ook geholpen met kostprijzen te berekenen en dan te bepalen wat haar verkoopprijzen gaan worden etc. Hebben leuke zakjes om het in te doen, kaartjes waar ze aan kunnen hangen en we timmeren zelf een soort bord waar alles aan kan hangen. Heel gezellig om dat samen te doen :smiling_face_with_three_hearts:

125 likes