Wat je even kwijt wil #72

Dit klinkt heel leuk! Een dochter van mijn collega had ook een keertje een armbandje met de naam van mijn hond gemaakt, met leuke kraaltjes, ziet er echt leuk uit. En die draag ik al een paar jaar regelmatig :blush:. Leuk ook dat jullie het zo aanpakken, krijgt ze een goede prijs voor haar/jullie werk :smile:.

3 likes

Ik ga vandaag op vakantie maar ik weet nog niet waarheen :flushed: zometeen de onthulling

7 likes

Oh spannend met srprs me?

2 likes

Nee de vriendin die het heeft geboekt weet het al wel maar ik echt nog niks

15 likes

Heeft ze niet een tip gegeven wat voor soort kleding je moet meenemen bijvoorbeeld?

1 like

Nee niet echt. Maar we gaan naar Dublin! Net de onthulling gehad

60 likes

Onze vaatwasser was 3 dagen stuk. En ik had nog een beetje een romantisch beeld van samen 's avonds gezellig afwassen terwijl je de dag doorneemt.
Maar met een gezin van 4 betekent een kapotte vaatwasser gewoon de hele fucking dag afwassen.
Vanochtend kwam de monteur een nieuwe installeren en ik waardeer m’n vaatwasser weer zo ontzettend.

36 likes

Ik heb net de sleutel van ons nieuwe huis maar elke keer dat ik er kom, word ik negatiever. Ik blijf echt dingetjes tegenkomen wat tegenvalt, qua afwerking, stucwerk niet netjes etc. En ook weinig budget over omdat we uit een huurwoning komen en dus starters zijn.

Het komt vast goed maar pff

4 likes

Worden de werken op dit moment nog uitgevoerd? Kan je hen wijzen op hun onnette afwerking, want als je niets zegt dan gaan ze er niets meer aan veranderen.
Kijk samen wat er nog verbeterd kan worden voor je intrekt.

1 like

Ah dat vind ik wel rot om te lezen, vooral omdat het je nieuwe huis is. Ik zou inderdaad wat @Daelyss zegt: kijken of het nog verbeterd kan worden als er iemand mee bezig is (al is dat misschien vervelend om te zeggen).

Wij kregen de sleutel op mijn uitgerekende datum en toen mijn dochter 1 week oud was zijn we verhuisd. Dus bij ons nieuwe huis was alles met veel mensen in haast opgeknapt en schoongemaakt zodat we er in ieder geval in konden wonen maar echt mooi of dat het voelde als af had ik niet, dus ik herken je gevoel wel. Uiteindelijk heb ik toch die knop kunnen omzetten zoals: het is nu maar even zo, nu is er geen tijd/geld voor maar uiteindelijk wordt het steeds mooier. We hebben steeds meer opgeknapt: eerst alle prioriteit dingen en daarna wat we mooi vonden. En als ik nu naar huis rij door de buurt en mijn huis nu zie denk ik: ja ik vind het zelf wel echt een mooi huis. Ik hoop dat jij dat ook krijgt.

En wat ik ook deed is als mensen kwamen dan verontschuldigde ik mij soms van: ja dat moeten we nog doen enz. En weet je, die mensen zien dat helemaal niet. Jij ziet het wel omdat je daar gaat wonen/woont.

5 likes

Ik schrok me echt rot toen ik na de overdracht in ons huis kwam. We hadden sowieso het werk wel onderschat maar leeg leek het nĂłg erger. Toen er eenmaal meubels instonden (zijn na een maand verhuisd toen het nog niet af was) zag het er al weer heel anders uit!

5 likes

Oh nee ik bedoel niet dat er al mensen bezig zijn! Dus meer hoe de huidige staat is maar we hebben sinds deze week de sleutel en nu een paar keer geweest. En elke keer denken we: ‘oh dit moet ook wel gebeuren.’ En door weinig budget moeten we het toch zelf gaan doen

@AmazoneSlash ah dat lijkt mij ook heel stressvol! Maar fijn dat het nu wel goed voelt. En ik probeer het ook als een proces te zien
 eerst leefbaar maken en de andere dingen komen wel. Stap voor stap. Maarja het is wel balen dat het dan toch niet helemaal meteen naar je zin gaat zijn

3 likes

Echt letterlijk ĂĄlles is beige en wit, zelfs de kinderkamers :sob:

4 likes

Zooo lief!! Mocht ze letterkraaltjes hebben kan ze ook custom armbandjes aanbieden om ter plekke (af) te maken op Koningsdag, dat heeft een vriendin van mij gedaan en dat liep supergoed. Veel plezier alvast!!

2 likes

De komende week heb ik medicijnen die ik 4x per dag op bepaalde tijden moet innemen en god het blijkt wel weer dat ik mijn dagen het liefst zo kort mogelijk heb. Vroeg slapen vind ik heerlijk. Nu mag ik pas naar bed na half 12 en moet ik opstaan voor 7 uur :zzz:

Voel me blessed dat het maar voor een week is en niet voor de rest van mijn leven. Je moet echt niet aan mijn slaap komen haha :joy: :sob:

5 likes

Als het gaat om antibiotica waarbij je 1u van te voren, 2 u erna (of andersom) niet mag eten en 30min erna niet mag liggen. Je mag ook best wat schuiven qua tijden dus dat er wat minder tijd tussen zit. Als je je maar aan die niet eten en liggen tijden houdt. Dat zei de apotheker destijds tegen mij.
Weet even de naam van dat antibiotica niet meer.

2 likes

Ik zet daar gewoon wekkers voor

5 likes

Ja heb ik nu ook gedaan :rofl: Werd een paar keer geschrokken wakker vannacht

‘Oh nee ben door mijn wekker geslapen’
‘OooO nee ik ben gaan liggen en dat mAg NiEt’
‘is het al 7 uur?’ (nee, het is 3 uur, laat me met rust)

Ik zou totaal ongeschikt zijn voor die Kamp Waes programma’s, want zit aan mijn slaap en ik word labiel hahahha

5 likes

Ik ging om 06.10 hardlopen en kreeg een safari met zonsopkomst en zwijnen en herten en zwijnen en biggen.
Geen mens gezien, wat een stilte. Intens genieten in mijn happy place en liefste bezigheid hardlopen.

116 likes

In welk walhalla woon jij?

1 like