Gelderland
Ik ben echt mijn eigen nachtmerrie. Ik zit nu 1,5 jaar op padel en kan er niet over ophouden. Al mijn collega’s weten dat ik het doe, mijn familie, sta drie keer per week op de baan en heb een constant lopend gesprek met mijn teamgenoten over wie goede ballen meeneemt en of er nog baan vrij is. Blijkbaar komt bij de sport ook een gedragsverandering.
Ik zag iemand voorbij komen die zelf vazen en servies maakt en ik dacht oh mooi zeg. Maar zal wel duur zijn. Ik kijk op de website, zie ik zo’n charcuterie plaat/bord voor 330 euro lol en een salade bowl voor 180 etc ![]()
Het is wel echt veel werk met iets van 5 fases en een dure hobby, maar 330 euro is wel erg veel voor iets wat je met de hand doet (dus geen draaischijf).
Ik weet zijn hele proces niet, misschien dat iemand dat nu voor hem doet idk. Het heet author ceramics. Zag ook een meisje die het ook zelf beschilderd etc. Daar zou ik liever veel meer voor betalen. Echt wauw!
Mijn huidige hyperfocus. Meer mensen die bezig zijn met dit puzzelboek - the killer isn’t Alice?
Korte toelichting voor iedereen die het nog niet voorbij heeft zien komen op bijv. TikTok: dit boek bevat 46.600 namen van mogelijke verdachten, maar slechts één persoon is de dader. Aan de hand van 18 hints moet je raden wie de moordenaar is.
Ohja ik zie t, zo’n platter maak ik wel voor 80 ![]()
Mijn vader en ik hebben niet altijd een goede band gehad.
Ruim een jaar geleden is hij (positief) heel erg veranderd door veel aanpassingen en merk ik dat het steeds beter gaat. Beter met hem maar ook beter met/tussen ons.
Vandaag zijn we met mijn zoontje bij de koeien geweest en hebben we daarna uren lang plantjes gepoot voor de tuin.
Heel blij en fijn dat dat kan ![]()
Mijn toxic trait is denken dat ik dit makkelijk kan (heus niet)
Hahaha ja en vervolgens zit ik 6 jaar naar dat boek te staren
Ja en denken dat het boek niet klopt want het is echt niet op te lossen hoor ![]()
Doet me denken aan een vierletterwoordenspel dat ik speel met mijn vriend, het lijkt op Mastermind voor wie het kent
Je bedenkt een woord en mijn vriend bedacht vanochtend lynx, ik was helemaal boos want een Y voor de N dat kon toch zeker niet?? Of hij wel zeker wist dat ik het woord kende? Tot ik bij de letter X kwam en ik het woord gelukkig zag ![]()
Ben jij Soumaya Weekendwijsheid van Soumaya Ahouaoui: ‘Verlies jezelf in een hobby’
https://www.volkskrant.nl/volkskrant-magazine/weekendwijsheid-van-soumaya-ahouaoui-verlies-jezelf-in-een-hobby~b25783a7/
![]()
Ik heb net de eerste real life discussie gehad over dat zonnebrand troep is
ik dacht dat deze Joep Rovers gekkies alleen online leven, maar ze bestaan écht.
Ik heb een collega die anti-vaxer en anti-zonnecreme is.
In corona doden geloofde hij ook niet.
Vermoeiende man, hij weet alles beter.
Maar is dit niet heel saai paginas met namen doorstrepen?
Mijn egel Harry is terug ![]()
![]()
Ik vond een egel in de tuin altijd zo magisch als kind en nu heb ik sinds 2 jaar een tuin en dit was echt een droom haha! Mijn buurvrouw had er nooit 1 in de tuin (en heeft echt een perfecte egeltuin incl. kattenopening in de poort) en sinds vorig jaar zit er 1!!! Of eigenlijk 2 maar 1 is in haar vijvertje verdronken ![]()
Toen ik ‘m vorig jaar in de brandgang zag heb ik meteen zo’n egelpoortje van Dille & Kamille gebruikt en nu komt ‘ie dus af en toe langs ![]()
Ik denk echt dat ik niet kan slapen zo hyped ben ik nu ![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga snel een huisje maken ![]()
Ja!
Nou ik begin nu bijna aan het namen doorstrepen haha, hieronder mijn tactiek
tactiek
ben eerst begonnen met Anna en Zack zoeken (daardoor vielen aan het begin en eind van het boek al wat pagina’s af), daarna hoofdstukken met een plaats in de naam (dus de rest wegstrepen), toen de Beatles hint in die hoofdstukken die overbleven, daarna de Sasha’s opgezocht en tenslotte aantal namen met een M geteld. Heb nu nog 30 van de 200 pagina’s over waar ik mee verder moet.
Morgen wil ik verder met aantal namen per pagina tellen en de presidenten en daarna begint het wegstrepen.
Leuk voor de mensen die dit ook doen dat je dit zo vertelt
of is het niet zo’n spoiler als het lijkt?
Ik denk dat het eerder een tactiek is? Maar ik zal het voor de zekerheid in een spoiler zetten haha