Wat je even kwijt wil #72

Ik vraag me vooral af wanneer je op het punt bent dat je je antwoord wil controleren

Is zo’n domper als het niet klopt, dan kan je niks meer met die hele puzzel :-1:

1 like

Ooh lijkt me echt grappig om te doen, maar dit klinkt echt als iets wat ik in 30 minuten gefixt heb, en dan zou ik balen dat ik 20 euro daaraan heb verspild. :sweat_smile:

3 likes

Heb nog geen enkele ervaring gelezen van iemand die zo snel klaar was dus ik denk dat het wel mee zal vallen!

4 likes

Geweldig :heart_eyes:

1 like

Ik woon in een dorp naast Nijmegen, maar zelfs hier is de NEC gekte al te zien. Ben benieuwd vanmiddag haha

4 likes

Ik ben zo benieuwd of het in Alkmaar ook zo is? Alle afdelingen van mijn ziekenhuis zijn roodgroenzwart, alle social media staat vol, de hele supermarkt ligt vol met roodgroenzwarte donuts en weet ik wat voor gekte nog meer.

2 likes

Ik ga deze maand samen met m’n ‘huis’genoten 1/4de minder huur overmaken naar de huisbaas. We hebben nu voor de 7de dag in deze maand geen warm water en dit is sinds oktober bijna elke maand zo. Als statement. Ik vind het spannend.

30 likes

In Castricum kan je AZ-tompoezen halen, telt dat?

2 likes

Ik in Nijmegen en het is bizar hoelang het hier al speelt! Zie wekenlang al niks anders dan rood groen zwart. Ik ga nu naar de stad kijken ben heeeel benieuwd ik hoop dat ze winnen dat gun ik ze wel

1 like

210 NEC-bussen vanuit de Goffert naar Rotterdam. Ben er emo van haha.

2 likes

Ja die kwam ik onderweg tegen, echt al een stuk of 30 en dat vond ik al veel! En supporters langs de snelweg om de spelersbus uit te zwaaien :joy:

5 likes

Als je het juridisch goed wil doen, vergeet hem dan niet eerst in gebreke te stellen!

4 likes

I know. We zijn bezig met de huurcommissie ook. Ik heb ook schimmel langs m’n muren etc. Maar we zijn er op het moment (de cv monteur is deze maand al 20x, soms meerdere keren op de dag langs geweest) zo klaar mee. Dus we houden ons geld even een weekje achter, hoop dat het werkt

3 likes

Mijn ouders zijn binnenkort 40 jaar getrouwd en ze geven een klein feestje, en ik wil dan graag iets voor ze doen. Ik kom alleen niet verder dan een speech maar heb geeeen idee wat ik moet zeggen behalve dat ik van ze houd natuurlijk. En ik kan ook geen cadeau verzinnen.

Dus als iemand nog tips of leuke ideeën heeft?

4 likes

Haha ik zag in Rotterdam best vroeg in de ochtend al veel mensen met rood groen zwarte pruiken, shirts, sjaals etc rondlopen.

1 like

Een soort van powerpoint presentatie iets met allemaal foto’s? Misschien kan je een paar foto’s uitzoeken waar je leuke herinneringen van hebt als kind/tiener/volwassene en dat kort erbij vertellen?
Of 40 redenen waarom je van ze houd en dan bij nummer 10 zeggen dat je het wel op papier geeft, omdat het anders wel heel lang wordt.
Misschien wat ze voor je betekenen of wat ze voor je gedaan hebben, waar je nu zoveel jaar nog steeds heel blij mee bent/waardeert (ik roep maar wat).
Misschien zo’n irritante taart met een foto erop van toen ze elkaar net leerden kennen?
Hebben ze hobbies die ze beiden leuk vinden? Kan je daar wat mee?

4 likes

Iets doen wat hun herinnert aan hun huwelijkstijd (of net ervoor?) Mijn vader geven we bijvoorbeeld voor zn komende verjaardag in een klassieker rijden, dezelfde soort auto die hij had in de verkeringstijd met mn moeder en hij haar altijd mee in op date nam. Met een picknick overdag - dat kun je in jouw geval bijv doen met dingen die ze toen op hun bruiloft hadden (als je dat ontfutseld krijgt)? Of hun zelfde smaak bruidstaart?

En wat ik ook veel zie is van die kahoot achtige quizzen met fotos en feitjes van vroeger, maar moet je ook van houden

4 likes

Ik vind fotocadeaus vaak heel leuk. Bijv een fleecedeken met foto’s of fotosleutelhangers (kan je eventueel ook zoveel doen dat iedereen op het feestje er dan een mee kan nemen)

2 likes

Toen mijn ouders beide 60 werden en feestje gaven heb ik uit een heel groot canvas 60 gesneden, goud gespoten en alle gasten een foto met dat doek laten maken (gezichten door cijfers). Die fotos waren echt heel leuk geworden en heb ik album van gemaakt

12 likes

Ik heb voor m’n broertjes bruiloft een krantje gemaakt met verhalen over hen, foto’s van vroeger, een custom woordzoeker. Voor elk stel/gezin 1 om mee naar huis te nemen. Ik hou niet van in de spotlight staan, mij niet gezien met een ABC’tje :sweat_smile:

8 likes