Wat je even kwijt wil #72

Zelf een klein diner organiseren voor je ouders met gerechten die naar herinneringen/gebeurtenissen verwijzen.
(Favoriete snacks van vroeger als amuses, gerechten uit de regio waar ze getrouwd zijn, iets van hun bruiloftsmenu)

4 likes

Wat een terugreis wordt dat :cry:

1 like

Ik heb het afgelopen weekend echt alles gedaan wat god verboden heeft, en nu is het klaar met de pret.

Vanaf morgen sporten, afvallen, gezond vreten en minder alcohol. Het is mooi geweest haha

14 likes

Dit zeg ik ook iedere keer tegen mezelf

3 likes

Ja echt hè!! Maar helaaaas treurige wedstrijd geworden :frowning:

1 like

Ja, zo jammer. Had op groot feest hier gehoopt.

2 likes

Had om 2:30 de wekker om naar werk te gaan, maar ik werd met het hemelse geschenk wakker dat ik me pas 6 uur later hoef te melden. Nu kan ik met de trein ipv zelf 2 uren rijden :raised_hands:t3:

Love it love it love it. Chips eten en weer mijn nest in haha.

9 likes

02:30???

3 likes

Yesyes, ik woon 2 uur van werkplek af en moest 5:55u melden. :airplane:

6 likes

Hoe doe je dat bij standby dienst? Lijkt mij ook nog steeds heel tof maar woon ook 2 uur reizen van Schiphol vandaan haha.

2 likes

Die diensten moet ik nog meemaken haha. Maar er zijn groepen online van collega’s die hun huis/kamer beschikbaar stellen voor je reserve. En dan betaal voor de dagen dat je er bent tussen de 30-50 per nacht. Dat betaal ik ook voor benzine heen en weer.

Ik heb ook wel gehoord van mensen die de hele dag in de IKEA gaan zitten of MacDonalds, parkeerplaats met camper zelfs. :joy: Ik weet niet of dat laatste toegestaan is.

Edit: en als je het overweegt, solliciteer als de vacature weer opengaat (juni was het plan, maar met de situatie in de wereld nu weet ik niet of dat doorgaat). Je staat sowieso wel een jaar tot anderhalf jaar op de wachtlijst, je kan je altijd weer terugtrekken.

3 likes

Mijn nichtje is gisteren geboren en ze is echt zooo schattig. Ben echt een trotse tante, haha. Wil aan iedereen foto’s laten zien.

69 likes

ik elke zondag tegen mezelf, lol

5 likes

Ik ben vandaag vrij en ik heb besloten dat ik precies niks ga doen :heart_eyes:

23 likes

Zag zooooooo’n leuk groen jasje bij Zeeman dit weekend maar … niet meer in mijn maat. Was ik later bij m’n ouders, zie ik daar nieuw aan de kapstok hangen: DAT LEUKE JASJE VAN ZEEMAN. M’n ma lekker vrijdag op haar vrije dag gekocht, die dezelfde maat draagt als ik :joy::joy::sob::sob::sob:

13 likes

Waarom is hier een wachtlijst voor? Dat is toch geen leven? Hele dagen wachten in de mcdonalds of op een kamertje bij een collega, wat een armoe

11 likes

Is een populaire baan nu

1 like

Zo’n stand-by dienst heb je toch eens in de zoveel tijd, niet elke dag.

2 likes

Ja ik ben benieuwd waarom! @Spaarlamp snap ik

je staat op de wachtlijst om te beginnen als Cabin Attandant bij KLM. Niet voor de stand-by dienst.

Stand-by moet je binnen bepaalde tijd op de luchthaven kunnen zijn, daarom wat dichterbij slapen/wachten.