Een ver familielid van mij (rond dezelfde leeftijd dus rond de 30) gaat op een huis bieden van focking 3 miljoeeeennn en allemaal zelf verdiend
Poh poh pohhhh gun t hem van harte maar mezelf natuurlijk meer en ook HOE DAN ![]()
![]()
![]()
Ik heb echt zo genoten van deze Reddit-post:
https://www.reddit.com/r/AITApod/comments/1srpqes/aita_if_i_tell_my_friend_i_cant_be_a_bridesmaid/
Een âengagement planning party picnicâ? Een uitnoding met âI know you wonât make this difficultâ en trouwen op 9/11 maar eisen dat deze datum niet wordt genoemd ('weekend of 9/10)
and what the hell did Abigail do??
Haha dank voor deze post. Zoveel werk/alles perfect maar dan zoân lelijk artwork (sorry wat is het woord dat ik zoek, ik bedoel de kleuren/lettertype etc).
Eh
Ik heb bijv. een vriendin en die moest een huis verbouwen omdat ze zich geen âafâ huis kon veroorloven. Maar mijn broertje gaat nu al voor de derde keer in korte tijd een huis verbouwen? Nu zeikt ie daar op zich verder ook niet over maar ik snap gewoon niet waarom je bewust de weg kiest van de meeste weerstand.
Misschien⊠vindt hij het leuk? Of is hij er goed in en levert iedere verbouwing een ton op?
Sommige mensen vinden verbouwen ook gewoon leuk. Als ik hier lees over twee jaar bijkomen van een verhuizing of je vrienden, familie, huishouden heftig vinden denk ik ook; canât relate. Denk dat mensen hier soms vergeten dat je in de basis energie hoort te krijgen van de manier waarop je je leven inricht.
Haha ja dit!
Ik ben nu aan het verbouwen en ik ontmoette een nieuw meisje ergens en toen zei zij van: âoh ik heb ook een klushuis gekocht, ben wel heel benieuwdâ en toen zei ik van âja tja het is wel veel werk maar ik vind het ook wel heel leuk! Kijk als je een klushuis koopt en je weet helemaal niet of dat wat voor je is dan ga je misschien wel een moeilijke tijd tegemoet, maar als je gewoon bewust de keus heb gemaakt en je denkt dat je het leuk gaat vinden/goed gaat kunnen⊠dan is het gewoon overwegend leuk!â
en toen zag ik haar echt zo van: ![]()
oeps hahah
Ja love mn klushuis. Krijg echt energie van steeds weer iets aanpakken en eigen maken. Maarrrr je moet je er dan wel bij neer kunnen leggen dat het tijd kost en je de eerste jaren geen âafâ huis hebt. Anders heb je echt geen leuk leven.
Ik ben echt geen geboren klusser en heb een klushuis. Mijn vriend is wel een klusser en ik doe wat ik kan. Heb inmiddels ook muurtjes gebouwd en gestuct, dus wel veel geleerd, maar echt leuk vind ik het niet haha.
Ik kan me gelukkig wel echt goed neerleggen bij dat het nog lang niet af is en dat we alles kamer voor kamer aanpakken. En het resultaat is wel echt heel tof. Maar als ik dat niet kon was ik hier nooit aan begonnen.
Haha ja dat precies, zoveel moeite en dan op dit lelijke kleurenpallet + font uitkomen
wel jammer dat de OP wil stoppen als bridemaid, zou deze saga wel willen vervolgen ![]()
Ik hoor vandaag of we het huurhuis van mân opa mogen overnemen wanneer hij naar een verzorgingstehuis gaat en ik ben zo zenuwachtig. Gister was het weer raak qua overlast en ik voel me weer compleet levenloos vandaag. Ik haat het gewoon om thuis te zijn. Voor het eerst in mân leven kijk ik op tegen de lange avonden en het mooie weer. Ik moet morgen weer naar de arbo arts ivm mân burn-out en ik vraag me oprecht af hoe ik in godsnaam weer normaal moet functioneren als ik niet weg kan uit dit huis.
Als we het huis mogen overnemen wil ik ook echt niemand aandragen bij de huurbaas. Ik wil niemand het aandoen om hier te wonen.
Wat spannend! En wat bijzonder, lijkt me, als je naar je opaâs oude huis kunt verhuizen. Is dat in dezelfde woonplaats als waar je nu woont? Ik duim voor je!
Ik duim met je mee. Niks zo kut als thuis niet thuis zijn.
Of dan heb je dus mentaal/fysiek iets waardoor dat al als te veel voelt. Ik krijg dus niet perse energie van dingen ook al vind ik ze wel leuk. En dat vind ik soms heel erg jammer. Ik zou best wel meer willen doen, maar mij lukt dat dus niet. En ik heb genoeg geprobeerd, dus ik hoop ooit wel uit te vinden waarom. Lijkt me superfijn als je energie krijgt van het meeste wat je doet!
Dank je! Hij woont maar 10 min verderop, maar mijn straat is gewoon ruk sinds een jaar ineens.
Maar mân opa is 60 jaar geleden naar zijn huidige woning verhuisd toen hij 34 was en dat ben ik nu, dus dat voelt idd bijzonder.
Al voelt het ook als stilstaan, omdat ik ergens wil wonen wat echt mijn plek is. Maar ik ga nu niet kritisch zijn. Ik moet gewoon weg van waar ik nu woon en hopelijk gaat dat lukken
Mân oom die contact heeft met mân opaâs huisbaas heeft net gebeld. Nog geen antwoord, want er moest nog wat besproken worden, maar het is in ieder geval niet gelijk een nee. Dinsdag hoor ik meer, dus fingers crossed
Dit weer schreeuwt terras in de zon maar ik heb verantwoordelijke vrienden ![]()
En daardoor kan jij niet onverantwoord op een terras zitten?
Niet zoân zin om mijn eentje te terrassen ![]()