Volgens mij is ie vooral onrustig. Het is niet een huizenflipper oid. Elke keer heeft ie weer z’n droomhuis gevonden ![]()
Ja, maar veel mensen voelen of bewaken die grens dus niet en zijn supergestresst, dat is waar de initiële post over ging. Ik heb gewoon een lage belastbaarheid en heb daar vrede mee. Als je ook zo bent dan snap ik niet waarom je je zo veel op de hals haalt.
Heb morgen met m’n schoonmoeder een lunchdate gepland die echt al weken staat en dan gaat ze nu ‘Zin in morgen’ naar me appen ahahaha vind dat zó cute ![]()
Awh zo lief haha!
Een pilatesdocent is een BEC aan het worden en het is niet zo bevorderlijk voor het ontspanningselement van de sport :’)
Heb vandaag te horen gekregen dat ik gekozen ben voor een woning!! Ga dus naar België verhuizen aangezien ik tegen de grens in Nederland werk. Moet nu alleen alles uit gaan zoeken wat ik moet regelen om in België te gaan wonen.
Fijn! Enige wat ik weet van collega’s die in BE wonen en in NL werken is dat thuiswerken een belastingtechnische bitch is omdat je dan over die dagen in België belasting verschuldigd bent oid? Weet het niet precies maar die werken dus eigenlijk altijd op kantoor ![]()
Misschien werkt ze ook wel in België? Tegen de grens van Nederland kan allebei zijn.
Maar er staat tegen de grens in Nederland!
Ah excuus ik las van!
Omg wat een onzin. Dit wordt binnenkort ook mijn situatie, maar dat gaat dan nog wat uitzoekwerk worden. Denk dat ik 80% van de tijd thuis zal werken namelijk.
Kun je wel eea over vinden op de website van rijksoverheid als ik nu zo snel google. Grens lijkt op 50% te liggen als ik het nu goed zie.
Je kan nu in België via de AH een weekendje weg in de villa van Gert Verhulst in st. Tropez winnen. Best random maar oke.
Ik vraag me echt af hoe dat dan gaat. Gaan ze (een team) eerst alle persoonlijke spullen opruimen? Of alles achter slot en grendel. Stel de komt een of ander aso gezin😂. Denk niet dat gertje hoogstpersoonlijk de gasten ontvangt.
Winnaars van dit soort dingen worden niet echt random getrokken, dus daar zal men al een hoop opzoeken. Mensen die amper online jiets delen of geen openbare social media hebben zullen überhaupt geen kans maken. Daardoor kan de partij die deze winactie coördineert al iemand kiezen waarvan ze dan in ieder geval op basis daarvan denken dat het wel goed zit.
Heel team dat daar dan inderdaad alle persoonlijke eigendommen weghaalt en er zal een contract liggen waarin is vastgelegd hoe je om dient te gaan met het huis/spullen en wat er gebeurd als je dat niet doet.
Wie weet verhuurt hij sowieso al die villa ipv er zelf in te verblijven.
In de Verhulstjes hun realityserie verblijven ze daar wel vaak en is het wel van hun.
@Druppels jeee wat stom eigenlijk dat er toch gezocht wordt naar winnaars die goed passen.
Is het dan niet meer een huis dat ze vooral gebruiken voor de realityserie, maar verder er niet wonen?
Ik denk dat het intussen een tax write off is geworden net als zijn boot, eerst gekocht gewoon voor de heb en nu draait hij er talloze programma’s en verhuurt hij het pand waarschijnlijk ook van de zaak aan zichzelf als persoon.
Gert is rijk, ik denk niet dat het hem veel uitmaakt als hij er maar de helft van de tijd is.
Ik werk ook altijd op kantoor dus dat maakt niet uit.
Heb gisteren al een hele lijst van een collega gekregen die vorig jaar ook naar België is verhuisd dus moet nu uit gaan zoeken hoe wat waar ![]()
Elke keer wanneer ik rijles heb hoop ik stiekem dat ik een appje krijg dat de instructeur ziek is, en dat de les niet doorgaat. Maar ik wil wel mn rijbewijs halen. Zit denk ik gewoon even in een dip.