Ze verhuren het huis ook
Geen idee hoe het in dit geval is geregeld, maar sommige mensen kopen een vakantiehuis voor verhuur en eigen gebruik. Het huis is dan gemeubileerd en alles, maar zonder persoonlijke spullen van de eigenaren. De verhuur kan dan in handen zijn van een andere partij.
Die wordt sowieso al verhuurd als ze er zelf niet verblijven.
Het is goed nieuws-dag qua huizen volgens mij want ik heb net bericht gekregen dat ik urgentie heb gekregen bij de woningbouw ![]()
Kan echt wel janken, hoop nu snel een huis op een goeie plek zodat mijn kinderen niet ver hoeven te reizen tussen papa en mama ![]()
![]()
Wow!! Zo fijn voor je, gefeliciteerd!!
Ahh wat fijn dat het gelukt is!! Hopelijk snel een fijne plek voor jou en je kindjes ![]()
![]()
![]()
Zo, stevig aan de prijs voor een weekje ![]()
33000 euro voor een week is echt insaaaaaaane ![]()
Das een jaar salaris voor mij hahahaa tering
Is wisselgeld voor Gertje
Dagboekpost dit hoor.
Ik had vanmiddag namelijk voor het eerst een Karen encounter en het houdt me nog steeds bezig. Mensen parkeren geregeld voor mijn garage (die ik overigens apart huur ivm gebrek aan parkeerplaatsen hier), maar mensen staan er telkens voor geparkeerd (politie/handhaving kan niks vanwege privéterrein) waardoor ik er niet in of uit kan. Meestal krijg ik het wel opgelost door bedrijven langs te gaan om te vragen van wie de auto is. Dit doe ik ook gewoon vriendelijk met de vraag of ze toch asjeblieft willen verplaatsen.
Dus vandaag ook weer.
Nou echt hoor, mevrouw had er een mening over dat ik mijn garage in wilde
want het parkeren is zo duur en ik kon er toch in met wat heen en weer te gaan, ga zo maar door. Dus ik wees nog op de borden met âverboden te parkerenâ en dat het gewoon niet de bedoeling is. Dat ik ook het hek dicht ging doen, dus dat ze dat vast wist, met de mogelijkheid dat ze eerst haar auto weg kon halen uiteraard.
Toen zei ze dat me mij een zeur vond, dat ik niet de eigenaar was van de straat en dat ze politie ging bellen. In de tussentijd kwam mijn vriend eraan, want ik had daarvoor al geappt dat het weer parkeergedoe was. Dus ik vertel hoe en wat, hij wil naar de mevrouw toelopen om te praten om vervolgens haar autodeur tegen zich aangesmeten te krijgen. Toen begon ze te schreeuwen dat ze weer de politie zou bellen en of ik niet mân eigen zaakjes kon opknappen. Daarna reed ze weg, besloot ik zelf maar de politie te bellen om hier een melding van te maken mocht ze het echt doen. Ook weer een melding gemaakt bij de huisbaas over het parkeergedoe.
Toen liep ze nog langs ons toen ik aan de telefoon zat en stak ze haar middelvinger op.
Uiteindelijk na een uur besloot ik terug te gaan naar haar werk om met haar te praten, soort van lucht klaren, maar ook dat ik het jammer vond dat het zo moest gaan, gezien ik altijd zo redelijk mogelijk probeer te blijven. Maar blijkbaar was ze er niet en wisten haar collegaâs niet hoe en wat. Alleen dat ze zich excuseerde dat ze langer wegbleef dan gepland en een dikke zucht. Dus ik heb alles verteld aan iemand die daar werkte en heb ook gezegd dat ik er vaker vraag of het een auto is van iemand daar en dat iedereen normaal zo vriendelijk is. Er werd excuses aangeboden voor haar gedrag, wat ik waardeerde, maar zij zijn niet verantwoordelijk voor haar gedrag. Vind het stiekem wel leuk dat ik een soort van gesnitched heb. Maar man, ik wilde gewoon mân garage in, thatâs all ![]()
Ik snap het niet
hoe wist jij waar haar werk was en waarom ging je daar naar toe? Of was dit een werkbusje? En was het vlakbij of heb je echt een tijd gereisd specifiek voor dit doel?
Ik moet altijd meerdere bedrijven langs met de vraag of het iemands auto is, echt zoân rijtje afwerken met de tekst âhey, ben ik weer. Staat iemands auto toevallig daar? Ik wil er graag in/uitâ. Altijd een gok bij welk bedrijf ik moet zijn :â) zijn kleine bedrijfjes overigens, dus geen grote kantoren. Mijn garage zit achter waar ik woon en op de begaande grond van mijn gebouw zitten dan die bedrijfjes.
Moet zeggen dat ik uiteraard niet alles compleet heb verteld/uitgelegd, maar anders werd het helemaal een heel boekwerk
Ooo nu snap ik het beter. Voor mij leek het alsof je weet waar die vrouw werkt (bijv jumbo) en je daar naar toe bent gegaan om verhaal te halen
maar nu klinkt het logischer
Echt een klote situatie en ze klinkt heel onredelijk maar wel tricky met zoân figuur om dan op haar werk over haar te gaan klagen.
Kan je niet zon ding aanvragen dat je kunt openklappen in de grond waardoor niemand er kan parkeren? Lijkt me mega hinderlijk dit steeds.
Wij gaan volgende week verbouwen en ondanks dat het maar 2 dagen is, zie ik echt op tegen de chaos
ik ben degene die beide dagen thuis moet zijn voor de werklui waarvan één met peuter.
Wat bedoel je met het âhek dicht doenâ? Kan je dat niet standaard doen ter voorkoming dat mensen daar parkeren?
Nee, allemaal bezet. Parkeren is ook echt gedoe hier, van zowel vanuit de gemeente of de huurbaas.
@Smintje
Doe ik ook, maar er zijn meerdere garages, dus zodra ik weer thuiskom is het hek weer open. Veel anderen doen âm niet dicht na gebruik. Ik snap het ook, want dat hek is heel zwaar en vervelend.
@Kauai
Ik snap wat je zegt. Ik ging er ook niet heen om over haar te klagen, ik wilde gewoon met haar praten om de lucht te klaren. Ik heb tegen haar collega ook niet verwijtend over die mevrouw gesproken, maar geprobeerd het met ruimte te bekijken. Misschien gaat ze momenteel door een moeilijke tijd heen, I donât know. Ook al voelt het ondanks die gedachte nog steeds oneerlijk haha.
Maar ik moest het even kwijt, vandaar dat ik het deelde in het âwat je even kwijt wilâ topic
ik ben slecht met confrontaties en het dreunt vaak dan nog even door
En een groot bord op de garagedeur dat parkeerders worden weggesleept oid? Ja sorry miss zit je hier helemaal niet op te wachten.