Nee, goed idee. Ik zat daar idd nu ook aan te denken of ik dat kon doen
Of twee van die grote verkeerspionnen neerzetten. Ik snap echt volledig je ergernis. Jij moet niet de dupe zijn van het parkeerprobleem van andere mensen.
Ik kwam er vanochtend achter dat ik de hele nacht de voordeursleutel in de deur heb laten zitten…
Omg, vandaag naar sprookjeswonderland met onze dochter.
Nostalgie, mijn man is er gewoon nog nooit geweest ![]()
Ik heb dit ook gedaan. Je kunt relatief goedkoop zo’n grote sticker bestellen, die heb ik op de garagedeur geplakt. Schrikt meestal voldoende af. Behalve laatst, toen werd iemand weer zo woest en geloofde niet dat ik die plek huur, liep bij mij naar boven om foto’s te maken van mijn huis
mensen zijn zo fucking leip als het om parkeerplek gaat haha
Ahhhh zo leuk! Dit is ook echt jeugdsentiment voor mij. Ik ben bij het instappen in die lieveheersbeestjesbootjes een keer in het water gevallen😆
Haha dit heb ik ook echt al 2x gedaan. Alles stond er nog gelukkig.
Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord 🫣
Ik denk dat de meeste mensen uit Noord-Holland het wel kennen.
Wellicht heb je er daarom nog nooit van gehoord
Ik vind bodycreme altijd heel irritant om aan te brengen na het douchen want of het gaat stug, of je blijft te lang plakkerig, etc etc. Dus deed ik het eigenlijk bijna nooit, maarja het is wel chiller om het wel te doen voor mn huid.
Maar nu heb ik uit luiheid ontdekt dat als ik mezelf alleen afdroog waar mn huid elkaar raakt (tenen, knieholtes, oksel, tussen m’n benen) en de rest gewoon nat laat en er dan bodycrème op smeer het dan fucking relaxed is! Heb minder nodig want het smeert beter, ben niet plakkerig en mn huid voelt nog zachter.
Nou boeiend he!
Nu al de tweede keer in korte tijd dat er geen fritessaus bij mijn bezorging zit. Wat een armoe ![]()
En de prijs kwaliteit van het park vind ik echt fantastisch. In 2014 bijvoorbeeld was het €10,— pp. Ik ben er echt vaak geweest met mijn kind .
Nu €15,50. En ook dat vind ik nog zeer betaalbaar
Ja viel nu ook wel mee. Iets van €17 dacht ik.
En omdat ze onder de twee is, is mini gratis. Ze heeft zich echt vermaakt. Sliep lekker in de auto naar huis
Hoe vond ze het? Ik wil binnenkort ook met mijn zoontje van 1,5, is er genoeg te zien voor kleintjes?
Ik las eerst verkeer-spionnen
hahaha dacht huh lees ik dat nou goed? Niet dus
ik had nu zon grote pot van cerave, die vind ik wel fijn uitsmeren. Mijn huid is heel droog, maar die vette crèmes smeren zo ruk
Ik heb dat laatst ook een keer gedaan, maar mijn huid was nog nat na het insmeren dus droog je jezelf dan nog af of?? Snapte niks van dat smeren op natte huid maar heb het vast verkeerd gedaan ![]()
Ja dit doe ik ook sinds een poosje en het schijnt ook beter voor je huid te zijn om jezelf nat in te smeren omdat het het vocht dan beter insluit. (Pin me er niet op vast)
Wow ik dacht er net aan om ongeveer zo’n zelfde bericht naar m’n vriendinnen sturen ![]()
Echt chill hè! Lekker zachte huid en minder gedoe.
@Spaarlamp ik veeg eerst met m’n handen de grootste druppen water van me af, dan smeer ik me in met bodylotion en daarna doe ik m’n gezichtsverzorging. Vaak is het dan wel opgedroogd, maar als dat niet zo is dan dep ik het nog een beetje droog met een handdoek.
Nee maar ik loop wel eerst naakt mijn douche met een trekker af te nemen, dus in die tijd en met gebuk erbij (hopelijk hebben jullie nu een sexy beeld) is het drijfnatte er wel vanaf en ben ik meer vochtig. En dan smeer ik de crème erop en eigenlijk droog ik mezelf dan met de crème en mn handen dus? Gare uitleg maar ik masseer het in mn huid en dan ben ik dus uiteindelijk droog en niet plakkerig maar wel een beetje na-nat als dat ergens op slaat.
Doe het ook met gezichtscrème. En doe dan meteen ook zo’n leave in conditioner in nat haar en dan ben ik op alle 3 gebieden gehydrateerd zonder moeite.
@pastelzwart misschien heb ik dit in m’n onderbewustzijn ergens voorbij zien komen dan haha, als er toevallig 3 mensen hier zijn die het allemaal net ontdekt hebben.