Ze vond het echt geweldig!
Jazeker. Mini is nu 14 maanden en die kon ook genoeg doen en zien .
De stoomtrein en draaimolen vond ze echt leuk. Lekker om zich heen kijken en van alles zien. De speeltuin is ook een hit.
Ze is wel helaas te jong voor de lieveheersbeestjes boot. Die is pas vanaf 2 jaar. Volgens jaar nog maar een keer terug hiervoor.
Haha ik heb het een tijdje geleden op TikTok gezien! Ik deed eerder al wel bodylotion op m’n nog een beetje vochtige benen, maar nu laat ik m’n huid veel natter en dat werkt nog beter. Inderdaad wat je zegt dat je dan minder nodig hebt en het beter smeert. En ik smeer nu met gemak m’n gehele lichaam in en eerder was na ik na alleen m’n benen er wel zat van.
Ik zat net te chillen op de bank en ik zie ineens vanuit mijn ooghoek de poppenwagen van mijn dochter door de kamer rijden. Kijk ik nog eens goed, loopt mijn kat erachter ![]()
Er zat een speeltje van hem in en die probeerde hij te pakken. Maar het was echt zo random, bijna AI in real life.
Na een kut jaar vorig jaar waar ik nu nog steeds wel verdriet van heb zit ik ook te denken hoe “rijk” mijn leven is. Mijn gezin en de mensen waar ik om geef zijn gezond, mijn bestie en ik kunnen altijd bij elkaar terecht, ik ga vaak leuke dingen doen, vooral met haar en haar moeder, binnenkort gaan onze gezinnen samen weer op vakantie wat altijd goed gaat, ook met de kinderen gaat het goed samen. Dit maakt mij zo gelukkig ondanks dat ik mij de laatste tijd ook gewoon heel kut voel. Ik ben zo blij dat ik deze mensen om mij heen heb. Daardoor moest ik natuurlijk ook weer huilen maar dit was gewoon ff een realisatie moment
Ik heb er al als Noord Hollandse ook nog nooit van gehoord ![]()
Team Linneaushof hier!
En daar ben ik dus nog nooit geweest ![]()
Waar gingen jullie dan heen op schoolreis? Want wij naar sprookjeswonderland(>) en linneaushof!
Drievliet en Duinrell. Sprookjeswonderland in de lagere groepen.

Ze hebben daar deze terrortunnels. Idee is dat je er braaf vanaf 1 kant doorheenklimt maar je had natuurlijk altijd van die kutkoters die er van de andere kant ingingen. Ondertussen zaten er alweer 2 kinderen achter je dus dan zat je klem in zo’n donkere stinkende claustrofobische buis ![]()
Daarnaast waren de glijbanen in mijn herinnering heeeeel hoog maar als ik nu de fotos zie is dat een beetje een anticlimax ![]()
Maar ondanks dat echt geweldige herinneringen aan haha
Ik krijg af en toe advertenties te zien van een nieuwbouwwijk in Hoofddorp (geen idee waarom) en die heet “De Oost”
Dat is toch een tering rare naam voor een woonwijk of niet?
Joh, het is Hoofddorp. Dan kan je dit verwachten.
Hoofddorp, je bent snel genoeg weer in Amsterdam
Ik erger me aan ‘de’ oost ![]()
![]()
De oost, het oosten???
Lol wat in de JP Coen is dit voor PVV naam
Ja dit bedoel ik inderdaad
Je weet wel wat De Oost is toch?
Nee
ik voel me heel dom en lees nu pas waar het voor staat.
Doet me denken aan zo’n guy van m’n middelbare school die naar St Maarten ging voor z’n baan bij Defensie en in de uitnodiging voor z’n afscheidsborrel het serieus over De West had
en toen sprak ik hem er op aan en zei hij dat dat tegenwoordig gewoon de gangbare term was ![]()
Mijn aso terror buren zijn verhuisd en omg wat een verademing. Ik kan gewoon weer buiten zitten zonder het constante geblaf van 5 honden. Muziek met zo’n kut bass dat ik het in (een vrijstaand!!) huis kon voelen.
Zoooo heerlijk rustig, echt 50% van mijn stress is ineens weg
Ah heerlijk hè. Geniet ervan!